SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2019 20:48:11 ]
Zou je met haar gaan shoppen?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Quotidien het volgende:
Weer diezelfde chick, niks mis mee hoor
Niks mis mee inderdaad maar verse chick zou ook mooi zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:45 schreef Quotidien het volgende:
Weer diezelfde chick, niks mis mee hoor
Als ze zelf betaald zeker.quote:
Ik had leraar moeten wordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb jij me ooit geleerd toen @:flippiee een foto van haar postte
Ik heb goede smaakquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Heb jij me ooit geleerd toen @:flippiee een foto van haar postte
Weet niet op wat voor school jij hebt gezeten?quote:
Echt welquote:
De school van de harde straten natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
Weet niet op wat voor school jij hebt gezeten?
Even in de ijskast gezet na de 3-0 van Ronaldo gisterenavondquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Weet niet op wat voor school jij hebt gezeten?[..]
Echt welmaar waar is die chick uit je UI?
Was je daar ook pas op je 21e klaar?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De school van de harde straten natuurlijk
En terecht ook. Maar moet ook niet te lang blijven staan want Ronaldo heeft wel de neiging om vrij snel irritant te worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even in de ijskast gezet na de 3-0 van Ronaldo gisterenavond
Daar ben je nooit uitgeleerdquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Was je daar ook pas op je 21e klaar?
#fuckbayernquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:08 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Welke straattermen heb je recent geleerd dan?
Helemaal niets in Liverpool!quote:
F1 toch? Zin in de eerste vrije trainingen, zeer benieuwd.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:15 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja ik kijk geen voetbal dus ik mis de clou even
Ga je 's nachts kijken?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
F1 toch? Zin in de eerste vrije trainingen, zeer benieuwd.
Dat wel, maar gisterenavond bohh wat genietenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En terecht ook. Maar moet ook niet te lang blijven staan want Ronaldo heeft wel de neiging om vrij snel irritant te worden.
Anfield '89quote:
Denk het wel ja maar niet beide denk ik. Moet nog even kijken hoelaat het precies is.quote:
1e om 2 uur en 2e om 6 uur. Wil allebei wel kijken maar dan slaap je zo gebrokenquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Anfield '89[..]
Denk het wel ja maar niet beide denk ik. Moet nog even kijken hoelaat het precies is.
Ja kijk vrijdag wel wat uitkomt. 2 uur is opzich wel een tijd dat ik nog wakker ben.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:20 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
1e om 2 uur en 2e om 6 uur. Wil allebei wel kijken maar dan slaap je zo gebroken
Jazeker, maar moet ik m'n team openbaar of prive zetten?quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja kijk vrijdag wel wat uitkomt. 2 uur is opzich wel een tijd dat ik nog wakker ben.
Doe je mee met de fok manager?
Ik heb em gewoon openbaar staan maar net wat je zelf wil hoor. Maakt volgens mij niet zoveel uit want de onderdelen die goed scoren worden duurder dus daar kun je wel al wat aan zien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:31 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jazeker, maar moet ik m'n team openbaar of prive zetten?is m'n eerste keer
Ai, zet 'm ook wel openbaarquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb em gewoon openbaar staan maar net wat je zelf wil hoor. Maakt volgens mij niet zoveel uit want de onderdelen die goed scoren worden duurder dus daar kun je wel al wat aan zien.
Maar heb ook al een paar jaar niet meer meegespeeld dus weet het ook niet precies meer. Wel 1x iets gewonnen.
Jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:41 schreef Goudenvis het volgende:
He godverdomme, paaseitjes met een gouden wikkel horen toch wit te zijn?
Jij nog iets kuts meegemaakt?quote:
Hoiquote:
Is vannacht al kom ik nu achterquote:
Één groot feestquote:
Jup, beetje. Met gedachten al in het weekend.quote:
Lekkahquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup, beetje. Met gedachten al in het weekend.
Weer vliegen dit weekend? Of was dat iemand andersquote:
Werkze hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weer vliegen dit weekend? Of was dat iemand anders
Insgelijks maat 🥊quote:
Hopelijk is het vliegbaar weer zondag. Is nog niet echt zeker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Weer vliegen dit weekend? Of was dat iemand anders
Wel ergens iets voorbij zien komen dat het mooi weer zou worden dus komt vast goedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hopelijk is het vliegbaar weer zondag. Is nog niet echt zeker.
En dan moet het veld nog niet te nat zijn.
Regen en windkracht 5. Maar misschien trekt het nog bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel ergens iets voorbij zien komen dat het mooi weer zou worden dus komt vast goed
Ai das niet heel best neequote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Regen en windkracht 5. Maar misschien trekt het nog bij.
Nope. Vanwege de wind met hogere snelheid moeten landen op een zeiknat veld. Dus teveel kans op doorschieten.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:40 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Altijd genieten als die kinderen huilend weglopen
@Samuel24 en ik zijn dikke vriendenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja man, laat die gast eens 1 avondje met rust
Iemand die het kentquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:00 schreef eNGine10 het volgende:
Soms is er wel onenigheid maar dat duurt toch maar even
Really?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:57 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
@:samuel24 en ik zijn dikke vrienden
Mij lopen uitschelden voor homo vind ik anders niet bepaald chique te noemen hoor.quote:
Ja toch? Zit je gewoon te dollen Samuelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Really?![]()
[..]
Mij lopen uitschelden voor homo vind ik anders niet bepaald chique te noemen hoor.
Ooh nou in dat geval.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 20:03 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ja toch? Zit je gewoon te dollen SamuelHAAAAAA
Precies.quote:
Jantje Shit hahahahahahahaquote:
Man wat een bak zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |