Of anders?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bek houden tegen meneer goudenvis ja, verrekte homofiel jij.
VDquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bek houden tegen meneer goudenvis ja, verrekte homofiel jij.
Luilakquote:
Snel veranderen hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Of anders?En trouwens....ik zei niks verkeerds tegen hem
HEEEUMMMEEEUUUUquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik denk al wat stink jij. Ik dacht eerst dat het je boerenlullensmoel was maar je hebt weer in je broek gescheten.quote:
Anders spoel ik je door. Met je bolle ogen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Jijquote:
SAMUEL STOPT GRAAG DILDOS IN ZIJN REETquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:32 schreef BoneThugss het volgende:
Pharkus zei laatst dat Samuel graag dildo's in z'n reet stopt.
Dat zal ik nooit hard op zeggen natuurlijk, maarja.
Ik ga zo meteen op jouw hoofd schijten. Wat denk je daar van.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk al wat stink jij. Ik dacht eerst dat het je boerenlullensmoel was maar je hebt weer in je broek gescheten.[..]
SAMUEL STOPT GRAAG DILDOS IN ZIJN REETquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
SAMUEL STOPT GRAAG DILDOS IN ZIJN REET
Luister zeehondje, je gaat heel gauw normaal doen tegen Vogeltjesdans of je bent nog lang niet jarig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen op jouw hoofd schijten. Wat denk je daar van.
Nee je vriendje wacht maar evenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:33 schreef Samuel24 het volgende:
Oke....en nu ga ik niet meer reageren. Ik heb meer dingen te doen.
Dat is helemaal niet waar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
SAMUEL STOPT GRAAG DILDOS IN ZIJN REET
Daar denk ik helemaal niks van want jij --> TDOTPquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen op jouw hoofd schijten. Wat denk je daar van.
Bij deze draag je de titel homo van de week.quote:
Post foto's als bewijs.quote:
Maar....al zou ik wel graag iets in mijn kont willen stoppen. Wat is daar eigenlijk mis mee?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bij deze draag je de titel homo van de week.
Niks mis mee, sletjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar....al zou ik wel graag iets in mijn kont willen stoppen. Wat is daar eigenlijk mis mee?
Wat daar mis mee is is het volgende.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:38 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar....al zou ik wel graag iets in mijn kont willen stoppen. Wat is daar eigenlijk mis mee?
Je moet 16 zijn om op fok te mogen posten. Wat doe je hier?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |