SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Frenkie en Ziyech missen scheelt toch wel aanzienlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:15 schreef Vriezzer het volgende:
Het gebrek aan creativiteit is wel heel schrijnend zo.
Mwoa, minder dan tegen Heerenveen en Heraclesquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo kampioenschap vakkundig verneukt tegen PEC
Bijna dun in je broekjequote:Op woensdag 13 maart 2019 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo kampioenschap vakkundig verneukt tegen PEC
Was 1 van de beste tegen Realquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:21 schreef danos het volgende:
Dit is ook wel een wedstrijd waar Blind kan shinen, bij iedere sterkere tegenstander valt ie door de mand.
Speelde fantastisch in Madrid maar okéquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:21 schreef danos het volgende:
Dit is ook wel een wedstrijd waar Blind kan shinen, bij iedere sterkere tegenstander valt ie door de mand.
'belangrijk' in de kleedkamerquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:23 schreef Vriezzer het volgende:
Maak Huntelaar maar materiaalman. Voetballend kan het echt niet meer.
quote:
Niet, ben ik bangquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe gaan we Frenkie en Ziyech volgend jaar opvangen?
Zal lastig worden ja.quote:
Eitingquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit deed denken aan De Boer voetbal.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit is dus een voorproefje van wat we volgend jaar te zien krijgen.
Genoeg geld om een belangrijke schakel te kopen en weer jeugd talenten erbij te laten komen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit deed denken aan De Boer voetbal.
Dat soort creatieve spelers zijn niet zo heel makkelijk te vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:31 schreef coronatus het volgende:
[..]
Genoeg geld om een belangrijke schakel te kopen en weer jeugd talenten erbij te laten komen.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:21 schreef danos het volgende:
Mee eens, maar je hebt niet voor niks scouts.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort creatieve spelers zijn niet zo heel makkelijk te vinden.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die Lang heeft echt een vies arrogant gezicht.
Klopt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef coronatus het volgende:
[..]
Mee eens, maar je hebt niet voor niks scouts.
Neres speelt nooit goed tegen verdedigende clubs. Dolberg speelt überhaupt zelden goed.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Neres en Dolberg vielen ook echt zwaar tegen vanavond.
Dolberg moet even een paar pepers in z'n reet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Neres en Dolberg vielen ook echt zwaar tegen vanavond.
Ik heb mij er al bij neergelegd dat Dolberg een momentenspeler zal blijven.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Neres speelt nooit goed tegen verdedigende clubs. Dolberg speelt überhaupt zelden goed.
Poepz0r heeft een lijstje.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:36 schreef Tyron het volgende:
voor volgend seizoen dus een nieuwe spits kopen
wie heeft even een scoutrapportje voor overmars
Een nieuwe spits gaat er niet komen met Dolberg/Huntelaar/Traoré/Brobbey daar voor volgend jaar met Tadic die er ook nog kan spelen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:36 schreef Tyron het volgende:
voor volgend seizoen dus een nieuwe spits kopen
wie heeft even een scoutrapportje voor overmars
is toch die feyenoorder?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is ook geen prioriteit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een nieuwe spits gaat er niet komen met Dolberg/Huntelaar/Traoré/Brobbey daar voor volgend jaar met Tadic die er ook nog kan spelen.
Ergens moet toch nog de Dolberg zijn die elke kans erin legt?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mij er al bij neergelegd dat Dolberg een momentenspeler zal blijven.
Danilo Pereiro niet hoger dan Brobbey?quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een nieuwe spits gaat er niet komen met Dolberg/Huntelaar/Traoré/Brobbey daar voor volgend jaar met Tadic die er ook nog kan spelen.
Dat heeft hij nog nooit gedaan op 3 wedstrijden na toen hij in vorm was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:42 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Ergens moet toch nog de Dolberg zijn die elke kans erin legt?
Danilo is volgens mij niet zoveel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Danilo Pereiro niet hoger dan Brobbey?
Die jongen heeft echt een gajeskop jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef Itisbangin het volgende:
Die Lang heeft echt zo een grafkop. Maar ja, waarschijnlijk zou ik ook zo uit mijn ogen kijken als Boukhari mijn moeder deed.
Daley is juist veel te nonchalant in dit soort wedstrijden terwijl ie ie het goede voorbeeld zou moeten gevenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:21 schreef danos het volgende:
Woont niet voor niks in Rotterdamquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt een gajeskop ja
Ze hebben toen het een kind was ook heel lang gedacht dat het een Feyenoorder was.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die jongen heeft echt een gajeskop ja
Ik weet dat je een geintje maakt, maar in de jeugd speelde hij bij Feyenoord en kwam hij regelmatig naar de training in Ajax trainingspakquote:Op woensdag 13 maart 2019 21:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze hebben toen het een kind was ook heel lang gedacht dat het een Feyenoorder was.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik weet dat je een geintje maakt, maar in de jeugd speelde hij bij Feyenoord en kwam hij regelmatig naar de training in Ajax trainingspak
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Al zou je aan die Noa Lang niets missen:twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 12:50:29Feyenoord 0-1 AJAX ERIKSEN !!! Lkkrrr boys ! reageer retweet
twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 12:59:34Feyenoord 1-1 Ajax kaka zeg scheids reageer retweet
twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:08:45Feyenoord 3-2 Ajax Bulykin lkkr reageer retweet
die lang heeft altijd kapot veel chicks op instagram hequote:Op woensdag 13 maart 2019 20:43 schreef Itisbangin het volgende:
Die Lang heeft echt zo een grafkop. Maar ja, waarschijnlijk zou ik ook zo uit mijn ogen kijken als Boukhari mijn moeder deed.
Anyways. Als Lang zo invalt en je ziet Labyad zo'n wedstrijd spelen. Dan lijkt me dat komend seizoen Lang de rol van Labyad over gaat nemen. Want die heeft niks te zoeken bij ons.
Geen enkele club in de wereld wint alle wedstrijden volle overtuiging. Zelfs City speelt wel eens een mindere pot.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Probleem is gewoon de chronische onderschatting van dit soort tegenstanders, zeker in thuiswedstrijden vertrouwen ze er te makkelijk op dat die goals toch wel gaan vallen of als ze eenmaal voor komen dat het wel geregeld is...
Dat klopt, maar het zijn wel dit soort potjes die de titelstrijd bepalen... dus in je handen knijpen met deze 3 puntenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen enkele club in de wereld wint alle wedstrijden volle overtuiging. Zelfs City speelt wel eens een mindere pot.
Yup, en met een beetje extra mazzel laat PSV wat liggen tegen VVV... maar aan de andere kant voelt 4 of 5 punten achterstand na dit weekend iets meer een realistische verwachtingquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als we nu AZ nog pakken heb je echt een tering goede periode gehad
Ik heb een vermoeden dat dit meer over de chicks zegt dan over LangLang.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
die lang heeft altijd kapot veel chicks op instagram he
Dit, zou helemaal mooi zijn als psv nog wat verliest uit bij vvv. Maar belangrijkste is dat ajax 3 punten moet pakkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als we nu AZ nog pakken heb je echt een tering goede periode gehad
Porto natuurlijk. Minste team er uit.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Dus:
Tottenham
Manchester United
Manchester City
Liverpool
Porto
Ajax
Barcelona
Juventus
Zeg het maar jongens. Ik heb liever geen City of Barca.
Ajax - Liverpool ben ik nu voor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Dus:
Tottenham
Manchester United
Manchester City
Liverpool
Porto
Ajax
Barcelona
Juventus
net als benfica?quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
Heb zo'n idee dat Porto echt een deceptie zal worden. Waar je thuis met 1-1 tegen gelijk speelt en dan uit met 1-0 verliest. En een hoop frustratie vooral.
Benfica is het Ajax van Portugal (maar dan nog wel met flinke Portugese stijl) en Porto het PSV van Portugal (dus luizenploeg XXL).quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waren ook kutpotjes, maar van wat ik heb gezien is Benfica nog wel wat opener qua spel.
7 los op 1 April.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik mis de posts van psvcl met : "8 punten"
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benfica is het Ajax van Portugal (maar dan nog wel met flinke Portugese stijl) en Porto het PSV van Portugal (dus luizenploeg XXL).
LUIZED
Juventus lijkt me het ergste. Doe United of Tottenham maar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Dus:
Tottenham
Manchester United
Manchester City
Liverpool
Porto
Ajax
Barcelona
Juventus
quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar op 1 april moet je niks vertrouwen, dus ook de stand op de ranglijst niet.
United zal lastig worden, maar is echt geen onhaalbare kaart.quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:47 schreef Dejannn het volgende:
United lijkt me niets voor Ajax. Die gaan verdedigen en counteren. Tottenham geef ik Ajax nog de meeste kans tegen, weet Kane in bedwang te houden en je bent op de helft.
Zinchenko lekker basis daar. PSV had dat goed gezien!quote:Op donderdag 14 maart 2019 00:58 schreef TLC het volgende:
Of je loot weer tegen City met dezelfde resultaten van wat jaren geleden :
3-1 thuis winnen, en vervolgens 2-2 in Manchester
Begrijp het wel hoor, jonge jongen, rijd in een dikke benz en speelt bij Ajaxquote:Op woensdag 13 maart 2019 22:37 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dit meer over de chicks zegt dan over LangLang.
ik ben zo bang voor de laatste 3quote:Op woensdag 13 maart 2019 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Van gewenst tot liever niet:
Porto
Tottenham
United
Liverpool
Barca
Juve
City
Dat is wel heel makkelijk. Ajax had Filipe Luis en die speelde een heel seizoen bij de beloftenquote:Op donderdag 14 maart 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zinchenko lekker basis daar. PSV had dat goed gezien!Daar speelde die lekker in Jong en 12 wedstrijdjes Eredivisie.
ook liever een tegenstander waar je de underdog tegen bentquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:10 schreef franklop het volgende:
Liefste geen Porto. Verder maakt het me echt niet uit, alles wat je wint is al bonus
Mooi ventje. Op z'n hooverboard met Ajaxshirt door Rotterdam rijdenquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Terwijl zijn moeder lekker ligt te neuken met Boukharigod. Wie zijn benen spreid brengt gezelligheidquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooi ventje. Op z'n hooverboard met Ajaxshirt door Rotterdam rijden
Boukhari is ook een aardige levensgenieter geworden. Lijkt qua postuur op Mido 2.0 tegenwoordig. Sympathieke kerel ook. Heeft die moeder goed gezien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Terwijl zijn moeder lekker ligt te neuken met Boukharigod. Wie zijn benen spreid brengt gezelligheid
Lang ook lekker als een Marokkaan aan het praten, werelds.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Boukhari is ook een aardige levensgenieter geworden.blijkt qua postuur op Midi 2.0 tegenwoordig. Sympathieke kerel ook. Heeft die moeder goed gezien.
Donny nooit gehoord zekerquote:Op donderdag 14 maart 2019 08:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lang ook lekker als een Marokkaan aan het praten, werelds.
Lang tandje erger koekoek. Die praat zelfs met Arabische tongvalquote:
Jep, je had 1e helft ook 4-0 voor kunnen staan als Donny wat scherper was. 2e helft dachten ze het te kunnen doen met nog minder inzet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
Gisteren kwam echt niet alleen omdat Ziyech en Frenkie niet mee deden, wat een kut inzet vanaf de eerste minuut.
ze hadden er gewoon geen zin in en toen ze er achter kwamen dat PEC wel voor de punten kwam, was het te laat om het echt nog goed te draaien.
3 punten, nooit meer over hebben.
overigens snap ik het geklaag over Veltman niet, viel prima in tegen Madrid, en nu weer meer dan prima. ik heb mij nog nooit zo weinig geërgerd aan Veltman juist.
oh en doe maar Tottenham, lekker de Ajax jongens daar warm maken voor een return.
Wat vind jij van de werken van Lang? Technisch goed spelertje he.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep, je had 1e helft ook 4-0 voor kunnen staan als Donny wat scherper was. 2e helft dachten ze het te kunnen doen met nog minder inzet.
Gisteren maar 1 bal geraakt en al dan niet toevallig gelijk raak. Bij Jong speelt hij niet zo goed hoor, arrogant spelertje, weinig inzet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat vind jij van de werken van Lang? Technisch goed spelertje he.
Hij blijft wel kansen krijgen in Jong en dergelijke. Ze zien schijnbaar toch iets in hem. Bij Jong speelt hij de laatste wedstrijden overigens prima met meerdere goals ook.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gisteren maar 1 bal geraakt en al dan niet toevallig gelijk raak. Bij Jong speelt hij niet zo goed hoor, arrogant spelertje, weinig inzet.
Hij is natuurlijk een talent en heel veel keus hebben ze niet op het middenveld bij Jong. Tenzij je spelers als Unuvar al wil doorschuiven, dat is nogal vroeg. Hij wil perse op 10 spelen maar dan verdedigt hij niet terug dus dan wordt hij maar op flank gezet. Discipline is wel een dingetje bij hem.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij blijft wel kansen krijgen in Jong en dergelijke. Ze zien schijnbaar toch iets in hem. Bij Jong speelt hij de laatste wedstrijden overigens prima met meerdere goals ook.
Het is technisch gezien een van de grotere talenten van wat ik begrijp, maar inderdaad mentaal nogal zwak, maar goed misschien verandert dat nog. Of misschien heeft hij nu het licht gezien door zijn invalbeurtje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk een talent en heel veel keus hebben ze niet op het middenveld bij Jong. Tenzij je spelers als Unuvar al wil doorschuiven, dat is nogal vroeg. Hij wil perse op 10 spelen maar dan verdedigt hij niet terug dus dan wordt hij maar op flank gezet. Discipline is wel een dingetje bij hem.
ik denk dat je geïrriteerd en opluchting bedoeld.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:01 schreef Simmertje het volgende:
Ik had er gister ook totaal geen zin in, was al bang dat de spelers hier precies hetzelfde over dachten. Uiteindelijk zorgde dit toch wel voor een fanatiek sfeertje in het stadion en de ontlading was zelfs uniek voor zo'n Eredivisie wedstrijd.
Ronaldo tegen Messi is waarschijnlijk de droomfinale van de UEFA, dus dat wordt extra lastig.quote:
Mwah, had wel het gevoel dat het publiek er echt achter ging staan laatste 10 minuten. Iedereen had echt wel door dat Ajax het lastig had en fluiten geen zin had.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat je geïrriteerd en opluchting bedoeld.
het zichzelf lastig maakte, ze moeten er gewoon opknallen vanaf het begin dan kan je na 20 minuten terugzakken aangezien je tegen dit soort tegenstanders dan met 2/3-0 voor staat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mwah, had wel het gevoel dat het publiek er echt achter ging staan laatste 10 minuten. Iedereen had echt wel door dat Ajax het lastig had en fluiten geen zin had.
12 uur, zal wel op Eurosport ofzo zijn of FOX. Meestal ook wel te vinden op YouTubequote:Op donderdag 14 maart 2019 10:00 schreef GGMM het volgende:
Hoe laat is de loting morgen? Waar wordt deze uit gezonden?
quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:00 schreef GGMM het volgende:
12:00 uur dacht ik en op eurosport te zien.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:00 schreef GGMM het volgende:
Pique die in een rolstoel gaat belanden omdat die telkens op zijn muil valt als Neres hem weer passeertquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:56 schreef Heeinz het volgende:
Tegen Barcelona zou ook wel eens twee fantastische wedstrijden kunnen opleveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, het is geen show zoals de loting voor de groepsfase. 10-15 minuten praten en dan balletjes grabbelen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het wel even kan duren. (dus ze zullen wel richting 12.30 loten)
Dat vind ik 'even duren' ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, het is geen show zoals de loting voor de groepsfase. 10-15 minuten praten en dan balletjes grabbelen.
15 minuten praten over het proces neem ik aan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, het is geen show zoals de loting voor de groepsfase. 10-15 minuten praten en dan balletjes grabbelen.
Vandaar het woordje 'richting'.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als je 12:30 inschakelt is het al beslist en tevens gespeeld.
Gestemd op Schone.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://gotw.uefa.com/#/en/
We kunnen de goal van de week kiezen.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:09 schreef GGMM het volgende:
Mooi dan schakel ik 12:45 pas inZe zullen er wel weer een show van maken.
ik blijf erbij, het maakt eigenlijk niet uit dat het zo'n wonderschone(no pun intended)goal is, alleen om de tijd in de wedstrijd zou die goal moeten winnen. Laatste beetje hoop wat die Madrilenen hadden na de 3-1 binnen een paar minuten volledig van tafel gerost.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wie Feyenoord & PSV gaan loten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Mooi op tijd voor de Europa liek.
Op naar de Europacup 2 allenquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie Feyenoord & PSV gaan loten.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond is nog wel even spannend, hopelijk verliest Napoli niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
woont in rotterdam toch? zal wel veel mocro matties hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:23 schreef RensAjacied het volgende:
Noa Lang mag wel een cursus volgen: "hoe normaal te praten". Wat is dat accent belachelijk zeg.
hier kan mediatraining dan wel een rol spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:55 schreef RamboDirk het volgende:
Die jongen is nog in de veronderstelling dat het stoer is om op die manier te praten. Loopt vast nog wel los, het is idd geen gehoor.
Boukhari is zijn stiefvader, zegt genoeg.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
woont in rotterdam toch? zal wel veel mocro matties hebben
die Boukhari kon toch wel aardig uit z'n woorden komen dacht ik, hij brengt duidelijk al z'n tijd met mama doorquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Boukhari is zijn stiefvader, zegt genoeg.
Z'n moeder wordt gewoon gepaald door een mocro
Dat is ook zeker waar, er is ook niet echt een loting waarbij ik echt zou balenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:03 schreef Vriezzer het volgende:
Alles wat we loten is genot. Wij staan er tenminste.
Wel een lekker wijf hoor, die moeder van Noa.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Boukhari is zijn stiefvader, zegt genoeg.
Z'n moeder wordt gewoon gepaald door een mocro
ja goffer, pics danquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf hoor, die moeder van Noa.
#nooitmeerbovenaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:08 schreef Heeinz het volgende:
VVV - PSV zondag om 12:15, dus als ze punten verspelen kunnen wij om 14:30 dat voorbeeld volgen
Picsquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf hoor, die moeder van Noa.
Goede analysequote:Op donderdag 14 maart 2019 08:34 schreef mokkiemok het volgende:
Gisteren kwam echt niet alleen omdat Ziyech en Frenkie niet mee deden, wat een kut inzet vanaf de eerste minuut.
ze hadden er gewoon geen zin in en toen ze er achter kwamen dat PEC wel voor de punten kwam, was het te laat om het echt nog goed te draaien.
3 punten, nooit meer over hebben.
Dit scenario heb ik al een tijdje in mijn hoofdquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:08 schreef Heeinz het volgende:
VVV - PSV zondag om 12:15, dus als ze punten verspelen kunnen wij om 14:30 dat voorbeeld volgen
dat scenario is al tig keer voorgekomen ook.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit scenario heb ik al een tijdje in mijn hoofd
Heb liever dat ze dan allebei winnen en dat we PSV over twee weken in de arena pakken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat scenario is al tig keer voorgekomen ook.
echt? vereiste 1 is natuurlijk dat Ajax gewoon de punten pakt maar zou het niet erg vinden als PSV ze laat liggenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb liever dat ze dan allebei winnen en dat we PSV over twee weken in de arena pakken.
Hij woont in Capelle, is toch wel een ander verhaal om daar en het stukje Rotterdam dat er aan grenst te pronken met je Ajaxshirt, dan in Rotterdam Zuid. Al las ik dat hij als jochie te horen gekregen heeft dat hij echt niet meer met Ajaxshirt op de training kan komen. Dat is dan wel heel mooi.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooi ventje. Op z'n hooverboard met Ajaxshirt door Rotterdam rijden
Ik heb liever dat Ajax en PSV allebei winnen dan dat ze allebei gelijkspelen. Zo gek is dat toch niet, zeker gezien de tegenstanders?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt? vereiste 1 is natuurlijk dat Ajax gewoon de punten pakt maar zou het niet erg vinden als PSV ze laat liggen
is toch ook vreemd, zou andersom ook niet gepikt wordenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:17 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
. Al las ik dat hij als jochie te horen gekregen heeft dat hij echt niet meer met Ajaxshirt op de training kan komen. Dat is dan wel heel mooi.
kan het niet helpen, maar deze jongen moet toch wel echt heeeeel erg goed gaan spelen wil ik hem gaan adoreren hoor.quote:
op die manier, okquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Ajax en PSV allebei winnen dan dat ze allebei gelijkspelen. Zo gek is dat toch niet, zeker gezien de tegenstanders?
Ja, maar wel begrijpelijk dat je als jochie dat Ajax met de paplepel binnen gegoten hebt gekregen liever in Ajaxshirt loopt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch ook vreemd, zou andersom ook niet gepikt worden
Ik zou daar sowieso voor kiezen de komende tijd. Ik vind Tadic beter in de spits dan op de linkerflank en Dolberg is toch vrij waardeloos.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:22 schreef Simmertje het volgende:
Tegen Az de Tadic variant gebruiken?
dat hoop ik wel, mag hopen dat de opstelling tegen pec was om krachten te sparen door minder aanvallend te spelen. AZ moet je kapot maken in de eerste helft anders gaat het moeilijk worden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:22 schreef Simmertje het volgende:
wat een aankoop is dat trouwensquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:22 schreef Simmertje het volgende:
ik was erg blij met hem, maar eerlijk is eerlijk, hij is ook beter dan ooit tevoren momenteel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een aankoop is dat trouwens, nog beter dan ik ooit had gedacht
Toch een dag extra rust ten opzichte van gisteren maar ik hoop vooral dat de interlandperiode niet te veel van een aantal spelers gaat vragenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat hoop ik wel, mag hopen dat de opstelling tegen pec was om krachten te sparen door minder aanvallend te spelen. AZ moet je kapot maken in de eerste helft anders gaat het moeilijk worden.
nog een keer zo'n wedstrijd als gisteren gaat je opbreken.
Hoop dat de bondscoaches er wellicht een beetje rekening mee houden. Ziyech heeft al last en die speelt met Marokko eerst een potje voor de Africa Cup kwalificatie waar ze al geplaatst zijn en daarna een oefenwedstrijd tegen Argentinië.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch een dag extra rust ten opzichte van gisteren maar ik hoop vooral dat de interlandperiode niet te veel van een aantal spelers gaat vragen
misschien dat Ziyech dit in scene heeft gezet om onder die wedstrijd uit te komenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoop dat de bondscoaches er wellicht een beetje rekening mee houden. Ziyech heeft al last en die speelt met Marokko eerst een potje voor de Africa Cup kwalificatie waar ze al geplaatst zijn en daarna een oefenwedstrijd tegen Argentinië.
Zal wel graag tegen Argentinië (met Messi) willen spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien dat Ziyech dit in scene heeft gezet om onder die wedstrijd uit te komen
Sterk onderstel wel.quote:
Even terug naar het begin van het seizoen. Weten we nog hoe alle afgunstige niet Ajacieden hier reageerden? "Tadic gaat echt nooit terug komen naar Nederland", "Tadic kan er eigenlijk gewoon geen kut van en Ajax heeft veel te veel betaald". En dan gedurende het seizoen nog een paar keer: "Tadic rendeert niet, echt een miskoop!".quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik was erg blij met hem, maar eerlijk is eerlijk, hij is ook beter dan ooit tevoren momenteel.
wat je eigenlijk zegt, is dat we die personen niet serieus moeten nemen>? shockedquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Even terug naar het begin van het seizoen. Weten we nog hoe alle afgunstige niet Ajacieden hier reageerden? "Tadic gaat echt nooit terug komen naar Nederland", "Tadic kan er eigenlijk gewoon geen kut van en Ajax heeft veel te veel betaald". En dan gedurende het seizoen nog een paar keer: "Tadic rendeert niet, echt een miskoop!".
Nu ik dit zo lees, waar is klaas?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Even terug naar het begin van het seizoen. Weten we nog hoe alle afgunstige niet Ajacieden hier reageerden? "Tadic gaat echt nooit terug komen naar Nederland", "Tadic kan er eigenlijk gewoon geen kut van en Ajax heeft veel te veel betaald". En dan gedurende het seizoen nog een paar keer: "Tadic rendeert niet, echt een miskoop!".
Ik snap niet zo goed waarom de distance van Tadic zijn goal op 18 mtr staat terwijl hij toch duidelijk vanaf binnen de 16 schiet. Al maakt dat geen reet uit natuurlijk.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
misschien rekenen ze de curve meequote:Op donderdag 14 maart 2019 12:18 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom de distance van Tadic zijn goal op 18 mtr staat terwijl hij toch duidelijk vanaf binnen de 16 schiet. Al maakt dat geen reet uit natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien rekenen ze de curve mee
Wellicht komt Veltman noodgedwongen aan zijn ritme.twitter:ajaxlife twitterde op donderdag 14-03-2019 om 12:48:43Mazraoui heeft een tik op zijn enkel gehad en dat zal moeten herstellen voor AZ-uit. Wat Frenkie en Ziyech betreft heeft Ten Hag 'goede hoop' dat ze zondag beschikbaar zijn. #azaja reageer retweet
Ik moet ook zeggen dat Veltman in het beetje speeltijd dat hij sinds zijn rentree heeft gekregen nog niet echt in negatieve zin is opgevallen. Hij doet best aardig mee. Ik denk ook dat het wel helpt dat er nu wat andere, dragende spelers bij zijn gekomen en het elftal als geheel ook beter staat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:03 schreef Simmertje het volgende:
Zou inderdaad wel goed uitkomen, hij moet er ook in de kwartfinale staan. En ondanks ik gaan fan ben van Veltman zie ik hem liever dan Kristensen.
voorlopig speelt hij prima, ik ga niet iemand op voorhand al uitjoelen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:26 schreef PicoMMP het volgende:
Veltman kon altijd wel redelijk mee, het is alleen wachten tot hij weer eens een cruciale fout maakt of een penalty veroorzaakt.
mehquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
http://www.fransvanzijst.(...)c3c90bb9ce3917ae1cff
Voetballer 097
Lekker balletjes terug geven.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat Veltman in het beetje speeltijd dat hij sinds zijn rentree heeft gekregen nog niet echt in negatieve zin is opgevallen. Hij doet best aardig mee. Ik denk ook dat het wel helpt dat er nu wat andere, dragende spelers bij zijn gekomen en het elftal als geheel ook beter staat.
Gewoon balletjes afgeven op De Ligt of Frenkie, die verzorgen de opbouw wel.quote:
Gisteren was het alleen maar naar Onana, jammer wel. Hoop dat hij zijn draai weer terug gaat vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon balletjes afgeven op De Ligt of Frenkie, die verzorgen de opbouw wel.
ah. nu real eruit is, hebben we een nieuw uefa complot ?quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ronaldo tegen Messi is waarschijnlijk de droomfinale van de UEFA, dus dat wordt extra lastig.
als er echt een complot was had de var ons nooit de 3-0 gegeven.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:17 schreef manny het volgende:
[..]
ah. nu real eruit is, hebben we een nieuw uefa complot ?
Frenkie stond er gisteren niet hè? En Ziyech ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Gisteren was het alleen maar naar Onana, jammer wel. Hoop dat hij zijn draai weer terug gaat vinden.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:42 schreef LacosteUnited het volgende:
Is zo'n Dries Mertens niet een haalbare optie voor ons, voor volgend seizoen. Zie hem nu voetballen en blijft toch een heerlijke voetballer om te zien, en zit daar vrij regelmatig op de bank als ik me niet vergis. Dan heb je voor komend seizoen met: Mertens, Tadic, Neres toch een meer dan prima voorhoede.
Piep piep halloquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ronaldo tegen Messi is waarschijnlijk de droomfinale van de UEFA, dus dat wordt extra lastig.
Alsjeblieft nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 19:42 schreef LacosteUnited het volgende:
Is zo'n Dries Mertens niet een haalbare optie voor ons, voor volgend seizoen. Zie hem nu voetballen en blijft toch een heerlijke voetballer om te zien, en zit daar vrij regelmatig op de bank als ik me niet vergis. Dan heb je voor komend seizoen met: Mertens, Tadic, Neres toch een meer dan prima voorhoede.
Te oud.quote:Op donderdag 14 maart 2019 19:42 schreef LacosteUnited het volgende:
Aan de andere kant zal ie er wel meteen staan, dat is met een talent toch altijd weer afwachten.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te oud.
Ik zie liever een nieuw groot talent voor op de flanken.
Daar heb je een goed punt. Ik zou zowel een gevestigde naam als een talent halen voor de flanken. Ik neem aan dat Ziyech vertrekt en dat Neres en Tadic blijven is ook nog geen uitgemaakte zaak.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal ie er wel meteen staan, dat is met een talent toch altijd weer afwachten.
Dan liever eentje zoeken in de categorie 25-30 nogquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:03 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal ie er wel meteen staan, dat is met een talent toch altijd weer afwachten.
Suarez (32) mag ook wel hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever eentje zoeken in de categorie 25-30 nog
Dat is een uitzondering ja.quote:
Suarez niet zitten op de bankquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een uitzondering ja.
Maar die kan volgend jaar terugkomen als Huntelaar gestopt is, zodat hij diens rol kan overnemen
Dat is te hopen van wel, anders kan je echt weer opnieuw gaan bouwen aan een elftal. Wordt al lastig genoeg om volgend seizoen weer een representatief elftal op de been te krijgen. Geld is er genoeg maar zoals je gister al kon zien wat de afwezigheid van de Jong en Ziyech met je elftal doet, laat staan als je een half elftal kwijt raakt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Ik zou zowel een gevestigde naam als een talent halen voor de flanken. Ik neem aan dat Ziyech vertrekt en dat Neres en Tadic blijven is ook nog geen uitgemaakte zaak.
Dan heb je alleen nog Bandégod over. En Noa Lang.
Ga er maar vanuit dat het grote deel van onze basis vertrekt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:17 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Dat is te hopen van wel, anders kan je echt weer opnieuw gaan bouwen aan een elftal. Wordt al lastig genoeg om volgend seizoen weer een representatief elftal op de been te krijgen. Geld is er genoeg maar zoals je gister al kon zien wat de afwezigheid van de Jong en Ziyech met je elftal doet, laat staan als je een half elftal kwijt raakt.
Ik ben er ook bang voor, te hopen dat Overmars hier en daar al wat lijntjes heeft uitgegooid voor komend seizoen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het grote deel van onze basis vertrekt.
Dat bedoel ik Hansquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat heeft hij nog nooit gedaan op 3 wedstrijden na toen hij in vorm was.
Elk jaar weerquote:Op donderdag 14 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Loting zogenaamd LEKKED. We zullen morgen zien wat er van waar is.
Zou wel een lekkere loting zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
inhoudelijk een goede keus, al is die wel lastiger haalbaar dan bijv een Tadic.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie beweert dat dit de echte is?quote:Op donderdag 14 maart 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb op feesboek gestaan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie beweert dat dit de echte is?
Dat lijkt me geen rare regel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 06:43 schreef TLC het volgende:
Zo'n 'vrije' loting is het blijkbaar niet want ManU en City kunnen niet beide eerst thuis of beide eerst uit spelen![]()
Mocht dat wel zo uitkomen dan moet ManUnited zijn wedstrijden omdraaien omdat ze vorig seizoen lager zijn ge-eindigd in de PL
Een derby kan trouwens gewoon wel.
Nou Poeh zeg wat een drama het sneeuwvlokje heeft een uitzondering gevonden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 06:43 schreef TLC het volgende:
Zo'n 'vrije' loting is het blijkbaar niet want ManU en City kunnen niet beide eerst thuis of beide eerst uit spelen![]()
Mocht dat wel zo uitkomen dan moet ManUnited zijn wedstrijden omdraaien omdat ze vorig seizoen lager zijn ge-eindigd in de PL
Een derby kan trouwens gewoon wel.
maar wel de puntjes voor de 11e plekquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar het was niet genoeg om Napoli uit te schakelen.
Dan moet Ajax een gelijkspelletje binnenhalen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar wel de puntjes voor de 11e plek
twee keer erop en erover!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:41 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan moet Ajax een gelijkspelletje binnenhalen.
Als je Barcelona loot moet je hopen dat Messi niet mee kan doen. Het is een enorm verschil met of zonder Messi.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als je Barcelona loot moet je hopen dat Messi niet mee kan doen. Het is een enorm verschil met of zonder Messi.
gewaagdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Als je Barcelona loot moet je hopen dat Messi niet mee kan doen. Het is een enorm verschil met of zonder Messi.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
[..]
Juve lijkt mij een stuk sterker.
Manu lijkt mij de zwakste van alle teams die nu nog geplaatst zijn.
Porto is een k....t ploeg. Lijkt mij niet echt een makkelijke tegenstander al lijkt dat op papier wel het geval.
Voor dit soort messcherpe analyses kom ik op fokquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:21 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit soort idioterie komt ook elke loting weer terug he.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:13 schreef KingRadler het volgende:
wel een mooie tegenstander Liverpool
van Dijk tegen de Ligt
[ afbeelding ]
En elk jaar gaan er weer mensen serieus op inquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort idioterie komt ook elke loting weer terug he.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 06:56 schreef PeeJie_ het volgende:
Zit er ookeen volgorde in met uit en thuis spelen, wie als eerste geloot wordt speelt de eerste wedstrijd thuis?
Eigenlijk heb ik woensdag de 17e al wat staan dus ik hoop dat die dag vergeslagen wordt voor Ajax
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 13-03-2019 om 11:05:04@PelledeLaaf Normaal gezien eerste balletje thuis reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |