Sorry Lucille.
quote:Fine with me.
Op zondag 5 januari 2003 19:20 schreef YPPY het volgende:
Ik geloof dat er hier wel veel mensen hiergaan. Dus dan wordt dit ook een (centraal) zomer topic.Sorry Lucille.
[offtopic]
Had ik je trouwens al gelukkig nieuwjaar gewenst?
[/offtopic]
quote:Dat mag je over een tijdje irl doen.
Op zondag 5 januari 2003 19:22 schreef Lucille het volgende:
[offtopic]
Had ik je trouwens al gelukkig nieuwjaar gewenst?
[/offtopic]
Had van veel mensen gehoord dat het uitgaansleven daar helemaal te gek was en dat je vooral naar de Robin Hood moest gaan (bij de haven). Dus wij naar Alanya, naar de Robin Hood, was wel een mooie kroeg/disco. Maar echt ranzige bier, local beer, en ze hadden geen Heineken, alleen ongekoelde Carlsberg....
Verder was Alanya ook wel saai vond ik.... hoorde echt van iedereen dat het DE uitgaansplek van turkijke was.... ZWAAR overdreven dus
Kortom, mijn advies is om niet naar ALanya te gaan
quote:Wat je ook doet, NIET een "Orgasme" nemen.... is net melk met water en wat alcohol....
Op zondag 5 januari 2003 19:25 schreef mliez het volgende:
Maar goed, leuke uitgaanstips? Lekkere drankjes? Wat moet ik vooral niet doen? Zulke tips heb ik dus nodig.
Enne, ik ga niet alleen hoor..
Een vriend van me had een "Sex on the beach", was wel lekker zei hij...
Nah, geef mij Salou maar!
quote:Oke Alanya zelf vonden wij ook wat saai maar ga bijvoorbeeld eens naar Gumbet toe, dat is echt heel erg leuk!!!! En over dat bier...........................goh, als je in Turkije bent lijkt het me niet zo vreemd dat je Efes bier krijgt he!!? Als je persee Heiniken hebben wil moet je of gewoon in Nederland blijven of naar Lloret gaan ofzo!
Op woensdag 8 januari 2003 18:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Was vorig jaar een paar keer uitgeweest in Alanya, vond het zelf nogal KUT.....Had van veel mensen gehoord dat het uitgaansleven daar helemaal te gek was en dat je vooral naar de Robin Hood moest gaan (bij de haven). Dus wij naar Alanya, naar de Robin Hood, was wel een mooie kroeg/disco. Maar echt ranzige bier, local beer, en ze hadden geen Heineken, alleen ongekoelde Carlsberg....
Verder was Alanya ook wel saai vond ik.... hoorde echt van iedereen dat het DE uitgaansplek van turkijke was.... ZWAAR overdreven dusKortom, mijn advies is om niet naar ALanya te gaan
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:19 schreef quincy het volgende:[..]
Oke Alanya zelf vonden wij ook wat saai maar ga bijvoorbeeld eens naar Gumbet toe, dat is echt heel erg leuk!!!! En over dat bier...........................goh, als je in Turkije bent lijkt het me niet zo vreemd dat je Efes bier krijgt he!!? Als je persee Heineken hebben wil moet je of gewoon in Nederland blijven of naar Lloret gaan ofzo!
quote:* Gerdo meldt: helemaal met OviivO eens! Auditorium rocks major!
Op woensdag 8 januari 2003 18:52 schreef OviivO het volgende:
**AUDITORIUM** zeker aan te raden!!! Openluchtdiscotheek, WERELDS, je gaat er heen met een cabriobus met DJ, eerst gewoon in alanya blijven en om een uur of 2 daarheen gaan met de bus zeker doen!!
Tot een uurtje of 11 in de "easy going bar" van super-turk Alex (tegenover hotel Palmiye Beach, Kleopatra Strand) blijven en voor weinig geld half-om-half bacootjes naar binnen tikken, dan richting centrum (Robin Hood voor ontzettend lekkere zweedse/deense/finse dames, Murphy's voor de weinige maar dan ook gelijk erg knappe engelse vrouwen die in Alanya rondlopen, en James Dean voor een overvloed aan inlanders....) En dan, als aflsluiter van weer een avondje feesten om een uur of 2/half 3 richting Auditorium met de cabrio-bus en om 7 uur eens gaan kijken of je hotel nog bestaat! Heej, have fun in Alanya!!
quote:Wat kost dat in het buitenland?!
Op maandag 10 februari 2003 23:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Belangrijk: Weet iemand hoe duur 't bier daar is?
quote:Dank je
Op maandag 10 februari 2003 23:06 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Wat kost dat in het buitenland?!
Zoals je begrijpt hebben wij onze optie op een appartement in Alanya laten vallen vanwege bovenstaand probleem
quote:De afstand tussen Irak en de toeristische westen van Turkije is net zo ver als Nederland tot Bosnie.
Op donderdag 20 februari 2003 15:45 schreef superdave het volgende:
Kijk dat was ook mijn bedoeling, als het aan mij lag hadden we allang geboekt, maar nee, ik zit met een stelletje mietjes in de groep die bang zijn dat er een scudraket over het hotel vliegt.Zoals je begrijpt hebben wij onze optie op een appartement in Alanya laten vallen vanwege bovenstaand probleem
quote:2 miljoen lira.
Op maandag 10 februari 2003 23:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Belangrijk: Weet iemand hoe duur 't bier daar is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |