abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7723757
Hai!
Ik ga deze zomer op vakantie naar Alanya, vroeg me af of iemand nog leuke tips heeft (uitgaan e.d.)?
Alvast bedankt
pi_7723805
ga niet alleen
onder
pi_7723836
Als je de search gebruikt dan komen er wel 20 topics over Alanya. Genoeg topics dus. Hier mag wat mij betreft een slotje op.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7723881
Ik geloof dat er hier wel veel mensen hiergaan. Dus dan wordt dit ook een (centraal) zomer topic.

Sorry Lucille.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7723928
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:20 schreef YPPY het volgende:
Ik geloof dat er hier wel veel mensen hiergaan. Dus dan wordt dit ook een (centraal) zomer topic.

Sorry Lucille.

Fine with me.

[offtopic]
Had ik je trouwens al gelukkig nieuwjaar gewenst?
[/offtopic]

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7723991
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:22 schreef Lucille het volgende:
[offtopic]
Had ik je trouwens al gelukkig nieuwjaar gewenst?
[/offtopic]
Dat mag je over een tijdje irl doen.
En nu weer naar de lounge.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7723996
Maar goed, leuke uitgaanstips? Lekkere drankjes? Wat moet ik vooral niet doen? Zulke tips heb ik dus nodig.
Enne, ik ga niet alleen hoor..
pi_7782382
Ik heb vanochtend geboekt met 4 vrienden naar alanya. Ik ben een beetje aan het zoeken op het net maar denk dat ik iedergeval even kijkje ga nemen in de jamesdeanbar ( http://www.jamesdeanbaralanya.com )
Verder hoor ik graag ook nog wat tips.. Heb de topics doorgebladerd maar zie geen namen van toko's waar je zeker geweest moet zijn.
Meer info over onze vakantie en info over alanya zal komen op www.alanya2003.tk (geef me ff een weekje)
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:47:49 #9
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_7782545
Was vorig jaar een paar keer uitgeweest in Alanya, vond het zelf nogal KUT.....

Had van veel mensen gehoord dat het uitgaansleven daar helemaal te gek was en dat je vooral naar de Robin Hood moest gaan (bij de haven). Dus wij naar Alanya, naar de Robin Hood, was wel een mooie kroeg/disco. Maar echt ranzige bier, local beer, en ze hadden geen Heineken, alleen ongekoelde Carlsberg....
Verder was Alanya ook wel saai vond ik.... hoorde echt van iedereen dat het DE uitgaansplek van turkijke was.... ZWAAR overdreven dus

Kortom, mijn advies is om niet naar ALanya te gaan

Fingerbang... BANG! BANG!
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:50:46 #10
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_7782612
quote:
Op zondag 5 januari 2003 19:25 schreef mliez het volgende:
Maar goed, leuke uitgaanstips? Lekkere drankjes? Wat moet ik vooral niet doen? Zulke tips heb ik dus nodig.
Enne, ik ga niet alleen hoor..
Wat je ook doet, NIET een "Orgasme" nemen.... is net melk met water en wat alcohol....

Een vriend van me had een "Sex on the beach", was wel lekker zei hij...

Fingerbang... BANG! BANG!
  woensdag 8 januari 2003 @ 18:52:43 #11
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_7782659
**AUDITORIUM** zeker aan te raden!!! Openluchtdiscotheek, WERELDS, je gaat er heen met een cabriobus met DJ, eerst gewoon in alanya blijven en om een uur of 2 daarheen gaan met de bus zeker doen!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_7821948
Alanya viel mij zwaar tegen, het enige grappige was die openlucht disco, Auditorium. Robin Hood is het net niet en verder is er niet zoveel. Het enige bier wat er te krijgen is Efes, maar dat wordt geschonken in glazen waar ook de Cola of 7-up ingaat. Dus het slaat direct dood, echt ranzig.
Verder koelde het nooit af, het was echt ongelooflijk heet. En al die vieze uitlaatgassen daaro.

Nah, geef mij Salou maar!

pi_7830584
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:47 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Was vorig jaar een paar keer uitgeweest in Alanya, vond het zelf nogal KUT.....

Had van veel mensen gehoord dat het uitgaansleven daar helemaal te gek was en dat je vooral naar de Robin Hood moest gaan (bij de haven). Dus wij naar Alanya, naar de Robin Hood, was wel een mooie kroeg/disco. Maar echt ranzige bier, local beer, en ze hadden geen Heineken, alleen ongekoelde Carlsberg....
Verder was Alanya ook wel saai vond ik.... hoorde echt van iedereen dat het DE uitgaansplek van turkijke was.... ZWAAR overdreven dus

Kortom, mijn advies is om niet naar ALanya te gaan

Oke Alanya zelf vonden wij ook wat saai maar ga bijvoorbeeld eens naar Gumbet toe, dat is echt heel erg leuk!!!! En over dat bier...........................goh, als je in Turkije bent lijkt het me niet zo vreemd dat je Efes bier krijgt he!!? Als je persee Heiniken hebben wil moet je of gewoon in Nederland blijven of naar Lloret gaan ofzo!
pi_7830607
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 23:19 schreef quincy het volgende:

[..]

Oke Alanya zelf vonden wij ook wat saai maar ga bijvoorbeeld eens naar Gumbet toe, dat is echt heel erg leuk!!!! En over dat bier...........................goh, als je in Turkije bent lijkt het me niet zo vreemd dat je Efes bier krijgt he!!? Als je persee Heineken hebben wil moet je of gewoon in Nederland blijven of naar Lloret gaan ofzo!

pi_7926742
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 18:52 schreef OviivO het volgende:
**AUDITORIUM** zeker aan te raden!!! Openluchtdiscotheek, WERELDS, je gaat er heen met een cabriobus met DJ, eerst gewoon in alanya blijven en om een uur of 2 daarheen gaan met de bus zeker doen!!
* Gerdo meldt: helemaal met OviivO eens! Auditorium rocks major!

Tot een uurtje of 11 in de "easy going bar" van super-turk Alex (tegenover hotel Palmiye Beach, Kleopatra Strand) blijven en voor weinig geld half-om-half bacootjes naar binnen tikken, dan richting centrum (Robin Hood voor ontzettend lekkere zweedse/deense/finse dames, Murphy's voor de weinige maar dan ook gelijk erg knappe engelse vrouwen die in Alanya rondlopen, en James Dean voor een overvloed aan inlanders....) En dan, als aflsluiter van weer een avondje feesten om een uur of 2/half 3 richting Auditorium met de cabrio-bus en om 7 uur eens gaan kijken of je hotel nog bestaat! Heej, have fun in Alanya!!

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_8316493
Zijn vandaag wezen informeren bij het (turkse) reisbureau, we wilden nl. eigenlijk naar alanya gaan, maar voor het uitgaan werd ons dat afgeraden, is echt een familievakantie zoals hij het noemde, veel gezinnen met kinderen. Voor het echte uitgaansleven waar mensen tot de late uurtjes doorfeesten enz. moet je schijnbaar naar Kusadasi gaan. Vandaag ook gelijk de boeken doorgenomen en het wordt inderdaad erg veel genoemd (het uitgaansleven en de boulevard). FF kijken wat we nu gaan doen.
( ((><)) )
pi_8395393
Wij hebben ook geboekt, met 8 man! Ik hoop echt dat het te gek word, maar ik begin een beetje te twijfelen als ik sommige reactie hier lees..
Maar dat zouden natuurlijk ook mensen kunnen zien die gewoon niet KUNNEN feesten.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8401260
Belangrijk: Weet iemand hoe duur 't bier daar is?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8401322
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:04 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat kost dat in het buitenland?!
pi_8401540
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:06 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat kost dat in het buitenland?!

Dank je
  donderdag 20 februari 2003 @ 12:43:18 #21
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_8605189
Ik ga naar Alanya, gister geboekt
pi_8609706
Kijk dat was ook mijn bedoeling, als het aan mij lag hadden we allang geboekt, maar nee, ik zit met een stelletje mietjes in de groep die bang zijn dat er een scudraket over het hotel vliegt.

Zoals je begrijpt hebben wij onze optie op een appartement in Alanya laten vallen vanwege bovenstaand probleem

( ((><)) )
pi_8615452
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:45 schreef superdave het volgende:
Kijk dat was ook mijn bedoeling, als het aan mij lag hadden we allang geboekt, maar nee, ik zit met een stelletje mietjes in de groep die bang zijn dat er een scudraket over het hotel vliegt.

Zoals je begrijpt hebben wij onze optie op een appartement in Alanya laten vallen vanwege bovenstaand probleem

De afstand tussen Irak en de toeristische westen van Turkije is net zo ver als Nederland tot Bosnie.
pi_9795533
ik ga ook, met z'n 13en ofzo. Heb er nu al weer zin in!
  woensdag 16 april 2003 @ 09:58:09 #25
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_9809934
quote:
Op maandag 10 februari 2003 23:04 schreef American_Nightmare het volgende:
2 miljoen lira.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')