van haagsequote:
Dat was zo leuk! Zo jammer dat het niet meer bestaat.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar was ik nooit binnen geweest en nu is het weg.
RIP.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was zo leuk! Zo jammer dat het niet meer bestaat.....
Idem dito!quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar was ik nooit binnen geweest en nu is het weg.
Vroegah wel een paar keer geweest jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was zo leuk! Zo jammer dat het niet meer bestaat.....
Moet jij weten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:02 schreef skysherrif het volgende:
Ben ook nooit in het land van ooit geweest.
Geef mij maar Fipo de Clownquote:
Nieuwsbericht uit augustus:quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vroegah wel een paar keer geweest jawat doen ze nu met dat kasteel dan?
Lucky guyquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:05 schreef skysherrif het volgende:
Vorig jaar 3 keer geweest in de efteling
Leukleuk! Ik moet echt ook gauw weer gaan.....quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:05 schreef skysherrif het volgende:
Vorig jaar 3 keer geweest in de efteling
Volgende week?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leukleuk! Ik moet echt ook gauw weer gaan.....
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:08 schreef Driepink het volgende:
Laatste keer dat ik ging was de Vogel rok net geopend
Neequote:Op woensdag 13 maart 2019 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we blokkie om vandaag?
Dat is een act.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de winter hield?
Daar ben ik wel al echt een aantal jaren niet geweest.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ging altijd liever naar WalibiDaar had je meer achtbanen
Daarom Port Aventuraquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar ben ik wel al echt een aantal jaren niet geweest.
Zit ook niet echt dichtbij en ik houd zelf meer van sfeer dan van achtbanen.
Ojaa, nee als het heel druk is vind ik de efteling ook een stuk minder leuk. Maar 2 van de 3 keer was er overal maare en wachttijd van 5 minutenquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lucky guy.
Ik maar 1 keer. Toen was het ontzettend goed weer en buiten de schoolvakanties, maar toch nog heul erg druk.
Opzich eensquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:07 schreef moemoe het volgende:
De WinterEfteling is ook leuk. Lekker romantisch.
Het zou verboden moeten wordenquote:
Hmmm Salou, ik denk er nog even over naquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daarom Port AventuraDaar heb je beide
Dat is wel echt ideaal ja die single ride en bij Symbolica zit je dan vaak genoeg toch wel bij elkaar in het karretjequote:Op woensdag 13 maart 2019 11:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ojaa, nee als het heel druk is vind ik de efteling ook een stuk minder leuk. Maar 2 van de 3 keer was er overal maare en wachttijd van 5 minuten
En ik pak als het kan ook meestal gewoon de single rij al bei k met 2 of meer personen
Als we nou in de meivakantie gaan, kunnen we met @Mickytjuh gaanquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm Salou, ik denk er nog even over na.
Ja de sfeer dingen zoals symbolica en droomvlucht etc ga je natuurlijk wel gezellig knus bij elkaar zitten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel echt ideaal ja die single ride en bij Symbolica zit je dan vaak genoeg toch wel bij elkaar in het karretje
Ik zie jou er wel voor aan dat je vieze dingen gaat doen in die attractiesquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja de sfeer dingen zoals symbolica en droomvlucht etc ga je natuurlijk wel gezellig knus bij elkaar zitten.
Wat versta je onder vieze dingen. In mn neus peuteren?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan dat je vieze dingen gaat doen in die attracties
Ik schreef juist dat daar de single ride ideaal is omdat het dan toch wel lukt om in hetzelfde karretje te komen zittenquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja de sfeer dingen zoals symbolica en droomvlucht etc ga je natuurlijk wel gezellig knus bij elkaar zitten.
Met je vriendin klooien als je die hebtquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat versta je onder vieze dingen. In mn neus peuteren?
Die app van de Efteling helpt ook heel erg mee voor de wachtrij vind ikquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ojaa, nee als het heel druk is vind ik de efteling ook een stuk minder leuk. Maar 2 van de 3 keer was er overal maare en wachttijd van 5 minuten
En ik pak als het kan ook meestal gewoon de single rij al bei k met 2 of meer personen
Daarom warme chocolademelk halen bij van die standjes.quote:
Jij weetquote:
Het was voor mij mijn eerste keer Symbolica en ik koos voor de minst leuke uitvoering helaasquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel echt ideaal ja die single ride en bij Symbolica zit je dan vaak genoeg toch wel bij elkaar in het karretje
Naar Salou? Ehrm, stuur je me de foto’s na afloop?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als we nou in de meivakantie gaan, kunnen we met @:mickytjuh gaan
Salou is leuk hoor, ken elk straat inmiddels uit mn hoofd daarquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naar Salou? Ehrm, stuur je me de foto’s na afloop?
moet jij wetenquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik schreef juist dat daar de single ride ideaal is omdat het dan toch wel lukt om in hetzelfde karretje te komen zitten
Oja die helpt ook wel, maar dan kan je juist ook weer te veel uitzoeken, soms moet je gewoon ook lekker in die rij maar gaan staan.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die app van de Efteling helpt ook heel erg mee voor de wachtrij vind ik.[..]
Daarom warme chocolademelk halen bij van die standjes.[..]
Jij weet.[..]
Het was voor mij mijn eerste keer Symbolica en ik koos voor de minst leuke uitvoering helaas.[..]
Naar Salou? Ehrm, stuur je me de foto’s na afloop?
Welkom op FOK!.nlquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap even deze reactie niet maar goed.....
Sorryyyy, ben beetje recalcitrant deze ochtend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap even deze reactie niet maar goed.....
Okeequote:Op woensdag 13 maart 2019 11:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Sorryyyy, ben beetje recalcitrant deze ochtend.
neem dit niet serieus.
Volgens mij kan je trouwens bij die attracties ook niet kiezen tussen single rider.quote:
Ben je er zo vaak geweest hmmm?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Salou is leuk hoor, ken elk straat inmiddels uit mn hoofd daar![]()
Maar bedoelde meer Port Aventura alleen en niet zozeer Salou
Op de bonnefooi hmmm? Ja, heeft ook zo z’n charme.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja die helpt ook wel, maar dan kan je juist ook weer te veel uitzoeken, soms moet je gewoon ook lekker in die rij maar gaan staan.
Oja, en dan samen bij zon vuurkorf staan waar dan van die verkleedde gasten liedjes spelen, zo romantisch.
Ik vind Symbolica sws beetje overrated.
Kan bij de Baron, Joris en de Draak, bij de bob en zeker wel ook bij Symbolicaquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij kan je trouwens bij die attracties ook niet kiezen tussen single rider.
Kan alleen bij Baron toch?
Volgens mij is het verschil ook niet zo heeeel groot tussen alle ritjes hoor, je ziet allemaal die gekke walvis en die ruimte met pardoes (wat ook het leukste is)quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ben je er zo vaak geweest hmmm?
De bestemming an sich lijkt mij erhm niet zo heel leuk. Overal om je heen mensen die Nederlands praten, frikandellen op iedere straathoek... The horror.
Sorry.[..]
Op de bonnefooi hmmm? Ja, heeft ook zo z’n charme.
Of samen op de schaatsbaan terwijl er Eftelingmuziek op de achtergrond draait #romantic
Hmmm ja, ik vond al die moderniteiten wel leuk eigenlijk. Maar ga sowieso een volgende keer alle opties daar uitproberen voor een beter beeld.
Racistische attractie.quote:
Het leek voor mij wel een groot verschil, maar ik was dan ook nieuw daar en wist niet wat te verwachtenquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij is het verschil ook niet zo heeeel groot tussen alle ritjes hoor, je ziet allemaal die gekke walvis en die ruimte met pardoes (wat ook het leukste is)
Ohhhh moet je wel kunnen schaatsen
Wist ik ook niet hoor, had er daarom eigenlijk stiekem iets meer van verwacht, zeker van de buitenkant van zon enorm paleis.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het leek voor mij wel een groot verschil, maar ik was dan ook nieuw daar en wist niet wat te verwachten.
En vooraf iets erover opzoeken vond ik ook weer niet leuk, ik laat me graag verrassen.
Dan ga je maar onderuit tijdens het schaatsen, heb je ook nog eens lol, mits je op de juiste manier valt that is.
vogelrockquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Racistische attractie.
Nee, mooiste liedje is veruit natuurlijk van het spookhuis, camille saint saens - dance macabre
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYYY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |