Het is niet alleen het eten.Toegang is 38 euro per kaartje. Parkeren is een tientje. Het is leuk als je flinke korting kan krijgen maar anders niet.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zelf eten meenemen toch.[..]
Ik check nu mijn selfies en die zijn ook niet zo best.
nu wel een beetje geslapen na je 2 uur gister?quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:02 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
O echt haha.lekker dutje gedaan?
Inschrijven voor de nieuwsbrief helpt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet alleen het eten.Toegang is 38 euro per kaartje. Parkeren is een tientje. Het is leuk als je flinke korting kan krijgen maar anders niet.
Efteling? Ja is niet normaal duur geworden. Kapitalistisch klote land.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet alleen het eten.Toegang is 38 euro per kaartje. Parkeren is een tientje. Het is leuk als je flinke korting kan krijgen maar anders niet.
En andere heb je nog de jaarlijkse actie van Albert Heijn: dat is volgens mij 10 euro korting per kaartjequote:Op woensdag 13 maart 2019 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je bent zelf een......quote:
Klopt. Sta ik ook. En afgelopen jaar kon ik via werk kaarten voor 12,50 per stuk krijgen. Dan is het nog leuk om te gaan. Kleine man kon toen ook nog gratis mee.quote:Op woensdag 13 maart 2019 12:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Inschrijven voor de nieuwsbrief helpt.
Dan krijg je voor je verjaardag korting bij toegang met minstens 2 (?) personen uit mijn hoofd.
Nauwnauwquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
En andere heb je nog de jaarlijkse actie van Albert Heijn: dat is volgens mij 10 euro korting per kaartje.[..]
Je bent zelf een......
Ga nu dan gewoon werken ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klein uurtje nog en dan kap ik hoor
Oh nice, dat zijn wel mooie prijsjesquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Sta ik ook. En afgelopen jaar kon ik via werk kaarten voor 12,50 per stuk krijgen. Dan is het nog leuk om te gaan. Kleine man kon toen ook nog gratis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |