Nice.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk worden mijn speakers gefixt.
Nee.. Eigenlijk zijn het ook niet mijn speakers maar de kabels die gefixt moeten worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nice.
Had je je "muziek" weer veel te hard gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.. Eigenlijk zijn het ook niet mijn speakers maar de kabels die gefixt moeten worden.Ok okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal geen verstand hiervan zelf, zolang het werkt op het einde vind ik het best![]()
Ja ik ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ok ok
Totaal geen verstand hiervan zelf, zolang het werkt op het einde vind ik het best
Netjes, gewoon zwart?quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook nietMaar deze jongen doet het dagelijks voor zijn werk dus het zal wel goed komen haha.
Nee hij werkt gewoon en hij doet voor mij gewoon omdat we huisgenoten waren en vrienden zijn.quote:
Nicequote:Op woensdag 13 maart 2019 13:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hij werkt gewoon en hij doet voor mij gewoon omdat we huisgenoten waren en vrienden zijn.En het belangrijkste wat er tussen moet heb ik vorig jaar al gekocht bij hem.
Maar toch vind ik het stom. Mijn vorige laptop ging het gewoon prima.quote:
Zekerquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kutjes. Muziek luisteren is chill.
Helaas heeft ama mij geblokkeerd uit haar leven, alleen op Fok! kan ik haar nog aanspreken omdat ze geen abo heeftquote:
En ik moet mijn bovenburen kennis laten maken met mijn muziek.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker
Hier staat bijna constant de muziek aan
Je bent niet zo van de vreedzame oplossingen hèquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik moet mijn bovenburen kennis laten maken met mijn muziek.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de vreedzame oplossingen hè
3e wereldoorlog begint in Emmenquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:26 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent niet zo van de vreedzame oplossingen hè
Mooie smiley.quote:Op woensdag 13 maart 2019 13:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deop FOK! is gvd sarcastischer dan de
wat jammerquote:Op woensdag 13 maart 2019 13:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Helaas heeft ama mij geblokkeerd uit haar leven, alleen op Fok! kan ik haar nog aanspreken omdat ze geen abo heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |