SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0rSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar februari (dud0r)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets sappig te melden? Altijd voor een krant willen "werken"? ONZ / FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
Zonder wrijving geen glans![]()
Neuken doe je 's avonds en 's nachts, kan me eerlijk gezegd niet herinneren wanneer en of ik voor het laatst in de ochtend geneukt heb![]()
Mahahahah.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:38 schreef devzero het volgende:
[..]
niets mis mee hoor, mooie uitspraak![]()
Geeftnie dat je nog maagd bent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:39 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Neuken doe je 's avonds en 's nachts, kan me eerlijk gezegd niet herinneren wanneer en of ik voor het laatst in de ochtend geneukt hebZonder wrijving geen glans![]()
Maagd?quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeftnie dat je nog maagd bent.![]()
Je pop opblazen in de ochtend is ook net te veel moeite.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:39 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Neuken doe je 's avonds en 's nachts, kan me eerlijk gezegd niet herinneren wanneer en of ik voor het laatst in de ochtend geneukt heb![]()
Klopt dan moet je het ook deflaten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Je pop opblazen in de ochtend is ook net te veel moeite.![]()
Ooit waren we allemaal maagd, niet iets om je voor te schamen hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:42 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Ja zeker, maar niet op maagdheid.![]()
Voel je niks van.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:44 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Maar niemand is echt maagd want je wordt toch dagelijks genaaid door bomenzaad?Zonder wrijving geen glans![]()
Nee, en dan boeit het niet zo.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ooit waren we allemaal maagd, niet iets om je voor te schamen hoor![]()
Ook maagden kunnen aids krijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of je bent maagd van sterrenbeeld![]()
Gokjequote:Op woensdag 13 maart 2019 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe wist je wie er achter de brood kloon zat ?Zonder wrijving geen glans![]()
Denk je?quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe wist je wie er achter de brood kloon zat ?![]()
Moet jij wetenquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:49 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
Ik sta soms ook helemaal bovenaan de winnaarslijst ehZonder wrijving geen glans![]()
tijd om af te studeren, hoop dat hij nog wel blijft als hij gaat werken daarnaquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ons aller Hema is er niet zo veel meer.![]()
Jawel tuurlijk wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:50 schreef devzero het volgende:
[..]
tijd om af te studeren, hoop dat hij nog wel blijft als hij gaat werken daarnaZonder wrijving geen glans![]()
En nu? Zet het maar op je cvquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb genoeg bovenaan gestaan hier.![]()
Mijn centrale verwarming blijft leeg.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:52 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
En nu? Zet het maar op je cvZonder wrijving geen glans![]()
Dan moet je het vullen. En niet met praatjes.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn centrale verwarming blijft leeg.![]()
Je blokt jezelf. Zo ga je niet winnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:55 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
[..]
Ik zou je familie wel vullen maar ik ben bang voor ziektesZonder wrijving geen glans![]()
Ik wil niet winnenquote:Op woensdag 13 maart 2019 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je blokt jezelf. Zo ga je niet winnen.![]()
![]()
En hoe zou dat überhaupt nog kunnen? Je bent zeker geen wiskundige?quote:Op woensdag 13 maart 2019 05:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je blokt jezelf. Zo ga je niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |