Ja, dit zal inderdaad nog voor mijn verjaardag zijn. Het is een prachtig pakket en ben de afzender bijzonder dankbaar.quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw wat ontzettend leuk, misschien wel voor je verjaardag nog, een echte verassing. Jammer dat je niet kan zien van wie, misschien lukt dat later nog, die QR code.
Vermoedelijk toch mijn nichtje. Die heeft wel vaker van die acties. Anders zou ik het echt niet weten.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, sjoef. Postbode is geweest met een doos vol speciaalbiertjes. Zo eentje:
[ afbeelding ]
Je kan een persoonlijke boodschap openen door QR code te scannen, maar die geeft een foutmelding, dus geen idee bij wie het vandaan komt.
Maar goed,
Liefquote:Op woensdag 13 maart 2019 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Inmiddels is via mail duidelijk geworden dat het inderdaad van mijn nichtje afkomstig is.
Blij voor je en ik lees dat het mysterie is opgelost, dat is wel fijn. Lieve nicht hoor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dit zal inderdaad nog voor mijn verjaardag zijn. Het is een prachtig pakket en ben de afzender bijzonder dankbaar.
Dank je! Lekker tutteren van het weekend.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Blij voor je en ik lees dat het mysterie is opgelost, dat is wel fijn. Lieve nicht hoor.
Geniet er maar van.
Nice ...quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Inmiddels is via mail duidelijk geworden dat het inderdaad van mijn nichtje afkomstig is.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nice ...Tis dat ik recentelijk al jarig was anders had ze mijn adres gekregen
Hahaha .. jij kent dr het best .. kijk maarquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kan je bericht allicht doorsturen. Wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |