Ik lees ook niet zo vaak (meer) terug eigenlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik eerder vanavond. Nou, wat een feest.
"Wat zijn uw sterke punten?"quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik kan ook heel goed dom doen. Als ik wil daalt mijn iq tot onder het meetbare.
Maar ik ga mijn bed opzoeken.
Als je een avond niet geweest bent is het al niet meer te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik lees ook niet zo vaak (meer) terug eigenlijk.
Ik ben fan van de loy.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:37 schreef mario390 het volgende:
daar zingte ook de loy en de benjamin jojce
Ze kunnen alles ineens weer gebruiken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Wat zijn uw sterke punten?"
"Ik kan heel goed dom doen als ik dat wil."
Dat kan gewoon niet misgaan morgen.
Neuh, ik ben er niet meer aan. Wel een beetje jammer omdat je dan ontwikkelingen mist, maar ik heb er gewoon de tijd en energie niet voor.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je een avond niet geweest bent is het al niet meer te doen.
Heino was een paar dagen geleden in Hengelo. Hij trad op in Metropool, waar ik wel eens naar metalbands ging.quote:
daar in brasil big brother mmeisjes slaapkamer gaat het veel om coco en peito,zijn somige Frannys daarquote:
okequote:Op woensdag 13 maart 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Juanmi mag blijven .. kappertje en haartjes doen
*noteert*quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heino was een paar dagen geleden in Hengelo. Hij trad op in Metropool, waar ik wel eens naar metalbands ging.
in welk opzicht? geil ondergoed ?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar in brasil big brother mmeisjes slaapkamer gaat het veel om coco en peito,zijn somige Frannys daar
Afscheidstourneequote:Op woensdag 13 maart 2019 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Heino was een paar dagen geleden in Hengelo. Hij trad op in Metropool, waar ik wel eens naar metalbands ging.
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 12-03-2019 om 02:20:01Golf Magazine is reporting that Trump has a plaque at his West Palm Beach golf club stating that he won the club's annual golf championship last year. He never actually played in that tournament. https://t.co/piZ33tfILv reageer retweet
ja maar dat weet ie nog nietquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je het schriftje van Scrutinizer overgenomen?
nee maar donnderdag werd ik en betje kijken, welke opdracht hebben ze?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je volgt het niet meer he!?? tejado of Carolina is de keuze nu
Ik vind het ook niet kunnen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
Recce of Sly, fix die quote eens. Amateurs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |