Daar zit ik dus niet echt op te wachten. Nou is deze niet zo erg op het eindstation want dat is Utrecht. Maar dan moet ik of ergens nog een bus vandaan toveren of lopend naar huisquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft dat ooit gedaan, 1 na laatste trein naar huis, in slaap gevallen pas bij eind station wakker geworden, toen kon hij nog net de laatste trein terug halen, viel hij in die trein weer in slaap en moest hij de nacht op het station doorbrengen
Heb je je felicitaties al geuit?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef skysherrif het volgende:
maar eerst ng even met mijn beste vrienden hier bolken
Je kunt ook een taxi nemenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zit ik dus niet echt op te wachten. Nou is deze niet zo erg op het eindstation want dat is Utrecht. Maar dan moet ik of ergens nog een bus vandaan toveren of lopend naar huis
Je wordt heus wel wakker als iemand je telefoon uit je broekzak aan het pielen is hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat zou nog kunnen. Ook niet helemaal fan van. Bang dat ik dan wakker word zonder telefoon en andere spullen
Maar ik voel mijn handen eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ff jezelf verwennen en dan slapen
Weet je hoe duur dat is? Als ik me wil laten naaien dan vraag ik wel aan jou of AiU of een van jullie met de strap-onquote:
Dat zeg jijquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je wordt heus wel wakker als iemand je telefoon uit je broekzak aan het pielen is hoor
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je hoe duur dat is? Als ik me wil laten naaien dan vraag ik wel aan jou of AiU of een van jullie met de strap-on![]()
Nog beter, dan kun je net doen alsof het de handen van slak zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar ik voel mijn handen eigenlijk niet meer
Uber bellenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je hoe duur dat is? Als ik me wil laten naaien dan vraag ik wel aan jou of AiU of een van jullie met de strap-on![]()
En anders toch niet. Zoiets maak ik me echt niet druk om.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nog beter, dan kun je net doen alsof het de handen van slak zijn
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nog beter, dan kun je net doen alsof het de handen van slak zijn
nu wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je je felicitaties al geuit?
ONZ / Strijdster van de dag
Ik Bolk wel gewoon nog een half uurtje mee hier. Terwijl ik naar huis loop blijf ik wel wakkerquote:
Waar?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nu wel.
accepteer mijn vriendschapsverzoek eens bitch
Alleen ik mag aiu bitch noemenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nu wel.
accepteer mijn vriendschapsverzoek eens bitch
Tinderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |