Leni streams.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu komt de moeder van Shelley weer wel.
Ojee, komt ze haar eruit trekken, omdat Shelley ondanks de brief geen aanstalten maakt om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
De moeder van Shelley komt wel op bezoek meldt Shelley.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Schattig, ja schattig, echt heel schattig, ja super schattig. Je hebt het verdomme over een volwassen man.
Dat geluid ook en hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat weer een borstel door dat gore haar.
Even het vet van de hoofdhuid uitsmeren.
Ik zit juist maar steeds hierna te kijken, dat zie ik elke keer weer zo wiebelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat weer een borstel door dat gore haar.
Even het vet van de hoofdhuid uitsmeren.
Lijkt op een dode spin.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit juist maar steeds hierna te kijken, dat zie ik elke keer weer zo wiebelen
[ afbeelding ]
Ja dat gevoel heb ik ook erbij, zag hem alleen wiebelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Lijkt op een dode spin.
Zat er ook al naar te kijken.
Christel heeft nu een dubbel fijn gevoel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel gaat nog even door...
Schattig toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Christel heeft nu een dubbel fijn gevoel.
Ja heel schattig.quote:
Die moet toch hoofdluis hebben, ze kan er beter een stofkam doorhalen. Blijf het een viespeuk vinden.stappen in de kleren s'ochtends en s'avonds eruit, zie nou nooit is een frisse vrouw in haar. Schijt aan Makaak maar die doucht volgens mij nog het meestquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit juist maar steeds hierna te kijken, dat zie ik elke keer weer zo wiebelen
[ afbeelding ]
Hoofdluis komt alleen maar voor in schone haren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Derojo het volgende:
[..]
Die moet toch hoofdluis hebben, ze kan er beter een stofkam doorhalen. Blijf het een viespeuk vinden.stappen in de kleren s'ochtends en s'avonds eruit, zie nou nooit is een frisse vrouw in haar. Schijt aan Makaak maar die doucht volgens mij nog het meest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |