quote:
Die was veel te druk om alles op te eten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Hiske had best wat voor Christel wat op een schaaltje kunnen doen.
Ja, vind het wel raar hoor. Is toch een kleine moeite.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die was veel te druk om alles op te eten.
O, dacht dat het Hiske was. Ik dacht toen 'alweer?'.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Breaking:
Christel gaat morgen douchen.
Als ze net zo vlot als Hiske is, dan duurt dat nog een paar dagen en dan te bedenken dat het al ruim een week geleden is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Breaking:
Morgen zegt ze dat weer. Die twee doen net of douchen een evenement is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Breaking:
Ze treft het niet nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:05 schreef Jemoederniet het volgende:
De enige twee mannen die achter Chris aanlopen zijn een alcoholist en een dakloze.
Ja!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:05 schreef Jemoederniet het volgende:
De enige twee mannen die achter Chris aanlopen zijn een alcoholist en een dakloze.
Leni streams.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu komt de moeder van Shelley weer wel.
Ojee, komt ze haar eruit trekken, omdat Shelley ondanks de brief geen aanstalten maakt om naar huis te gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:08 schreef tonja het volgende:
De moeder van Shelley komt wel op bezoek meldt Shelley.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Schattig, ja schattig, echt heel schattig, ja super schattig. Je hebt het verdomme over een volwassen man.
Dat geluid ook en hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat weer een borstel door dat gore haar.
Even het vet van de hoofdhuid uitsmeren.
Ik zit juist maar steeds hierna te kijken, dat zie ik elke keer weer zo wiebelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat weer een borstel door dat gore haar.
Even het vet van de hoofdhuid uitsmeren.
Lijkt op een dode spin.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit juist maar steeds hierna te kijken, dat zie ik elke keer weer zo wiebelen
[ afbeelding ]
Ja dat gevoel heb ik ook erbij, zag hem alleen wiebelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Lijkt op een dode spin.
Zat er ook al naar te kijken.
Christel heeft nu een dubbel fijn gevoel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Christel gaat nog even door...
Schattig toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:21 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Christel heeft nu een dubbel fijn gevoel.
Ja heel schattig.quote:
Die moet toch hoofdluis hebben, ze kan er beter een stofkam doorhalen. Blijf het een viespeuk vinden.stappen in de kleren s'ochtends en s'avonds eruit, zie nou nooit is een frisse vrouw in haar. Schijt aan Makaak maar die doucht volgens mij nog het meestquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zit juist maar steeds hierna te kijken, dat zie ik elke keer weer zo wiebelen
[ afbeelding ]
Hoofdluis komt alleen maar voor in schone haren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Derojo het volgende:
[..]
Die moet toch hoofdluis hebben, ze kan er beter een stofkam doorhalen. Blijf het een viespeuk vinden.stappen in de kleren s'ochtends en s'avonds eruit, zie nou nooit is een frisse vrouw in haar. Schijt aan Makaak maar die doucht volgens mij nog het meest
Nou die laatste, ik weet niet of ze vanavond gedoucht heeft daar ze in die gore badjas van Tim loopt, liep ook al dagen zonder te douchen - en wel neuken- rond.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:25 schreef Derojo het volgende:
[..]
Die moet toch hoofdluis hebben, ze kan er beter een stofkam doorhalen. Blijf het een viespeuk vinden.stappen in de kleren s'ochtends en s'avonds eruit, zie nou nooit is een frisse vrouw in haar. Schijt aan Makaak maar die doucht volgens mij nog het meest
Volgens Hiske was Chris in alles duidelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel heeft geen post van de jongens gehad.
Hiske vindt dat ze het moet zeggen.
Christel: daar doen ze toch niets mee.
Hiske: ja dat is zo, maar als je geen antwoord op je vragen krijgt is dat niet goed. Je moeder en je zus hadden dat ook aan ze kunnen vragen. Ze moeten wel beseffen dat het maar eens per maand is en belangrijk. Nu weet je niet of ze boos zijn en ga je malen.
Aha.....
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel heeft geen post van de jongens gehad.
Hiske vindt dat ze het moet zeggen.
Christel: daar doen ze toch niets mee.
Hiske: ja dat is zo, maar als je geen antwoord op je vragen krijgt is dat niet goed. Je moeder en je zus hadden dat ook aan ze kunnen vragen. Ze moeten wel beseffen dat het maar eens per maand is en belangrijk. Nu weet je niet of ze boos zijn en ga je malen.
Aha.....
Weer bij oma?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens Hiske was Chris in alles duidelijk.
Ben nu toch wel benieuwd waar die jongens 'wonen'.
zijn ze er uitgeschopt ofzo (huurhuis ?) overlast ? aannames i knowquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Boos om iets ja. Ik heb het vermoeden dat het iets met huisvesting te maken heeft.
wietplantagequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zijn ze er uitgeschopt ofzo (huurhuis ?) overlast ? aannames i know
Nogmaals: ik heb een gesprek gehoord tussen Hiske en Christel. Hiske vond dat Christel haar huis moest opzeggen en in haar huis kon wonen. Ze was toch vaak weg. De jongens waren oud genoeg om voor zichzelf te zorgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zijn ze er uitgeschopt ofzo (huurhuis ?) overlast ? aannames i know
En Dotteke en ik hebben gehoord dat ze geen huis meer heeft (als ze er uit is?).quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nogmaals: ik heb een gesprek gehoord tussen Hiske en Christel. Hiske vond dat Christel haar huis moest opzeggen en in haar huis kon wonen. Ze was toch vaak weg. De jongens waren oud genoeg om voor zichzelf te zorgen.
Gisteren hoorde ik iets over 1 juli en dat Christels moeder daar boos over was.
Ja gerrquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nogmaals: ik heb een gesprek gehoord tussen Hiske en Christel. Hiske vond dat Christel haar huis moest opzeggen en in haar huis kon wonen. Ze was toch vaak weg. De jongens waren oud genoeg om voor zichzelf te zorgen.
Gisteren hoorde ik iets over 1 juli en dat Christels moeder daar boos over was.
Je mag toch een beperkt aantal plantjes kweken voor eigen gebruik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Kan ook nog. Christel blowde veel, zei ze.
'Ik heb me jaren helemaal suf geblowd'.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Kan ook nog. Christel blowde veel, zei ze.
Wie is TimoGOD?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:41 schreef DKUp het volgende:
Morgen lekker streamen met TimoGOD
Hij gaf gewoon antwoord op mijn vragen![]()
Dan zou het zo kunnen zijn, dat ze per 1 juli haar huis heeft opgezegd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Dotteke en ik hebben gehoord dat ze geen huis meer heeft (als ze er uit is?).
Heb je hem dingen over Utopia gevraagd?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:41 schreef DKUp het volgende:
Morgen lekker streamen met TimoGOD
Hij gaf gewoon antwoord op mijn vragen![]()
Geeft niets, maar ik voel me zo'n muts om steeds hetzelfde te posten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja gerrlees t voor t eerst skattie
Bij een wietplantage gaat het meestal niet over wat mag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je mag toch een beperkt aantal plantjes kweken voor eigen gebruik.
Een beetje kweker haalt daar wel voldoende van af volgens mij.
Toch belachelijk, je zet je kinderen toch niet op straat?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan zou het zo kunnen zijn, dat ze per 1 juli haar huis heeft opgezegd.
ja....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Ik heb me jaren helemaal suf geblowd'.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:41 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Je mag toch een beperkt aantal plantjes kweken voor eigen gebruik.
Een beetje kweker haalt daar wel voldoende van af volgens mij.
Ja hallo, ze zijn 22.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Toch belachelijk, je zet je kinderen toch niet op straat?
'mama mag nu voor haarzelf kiezen'quote:
Ja, haar hele leven voor die jongens gezorgd. Alles voor ze opgeofferd......etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'mama mag nu voor haarzelf kiezen'
Mamatijd!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'mama mag nu voor haarzelf kiezen'
Ehhhhhh, ze zijn oud genoeg om dat op te lossen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hier moet je 8 jr wachten op een woonruimte, hoe moeten die jongens dan ergens wonen?
Blowen en zuipen. Wanneer heeft ze op die school lesgegeven? En hoelang?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, haar hele leven voor die jongens gezorgd. Alles voor ze opgeofferd......etc.![]()
Ik begreep dat ze vooral door oma zijn grootgebracht.
Ongelooflijk, liefhebbende moederquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:47 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ehhhhhh, ze zijn oud genoeg om dat op te lossen!
(ze studeren nog)
Gerrit? Ik volgde het even niet, maar Shelly had het over dat feestje van Brenda, dat ze niet uitgenodigd waren en Gerrit er naar toe ging.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Jessie, die zwangere neem ik aan, heeft iemand gelagen daar? Merel en Shelley hadden het er over.
jeff gooide toen bier over gerr heen en jess duwde hem aan de kant dacht ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit? Ik volgde het even niet, maar Shelly had het over dat feestje van Brenda, dat ze niet uitgenodigd waren en Gerrit er naar toe ging.
Dat is dus echt zo,ze weet soms totaal niet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
ja....![]()
Het is nu alsof ze chronisch stoned is.
Geen idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Blowen en zuipen. Wanneer heeft ze op die school lesgegeven? En hoelang?
Aangetast korte termijn geheugenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo,ze weet soms totaal waar het over gaat.
Sloeg zijn bril van zijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jeff gooide toen bier over gerr heen en jess duwde hem aan de kant dacht ik.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De schrijver doet een Freudje?
Dave kan het goed vinden met Christel en geeft aan graag even met haar apart te willen slapen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De schrijver doet een Freudje?
Dave kan het goed vinden met Christel en geeft aan graag even met haar apart te willen slapen.
De bril van Joa.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is dus echt zo,ze weet soms totaal niet waar het over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |