Nepclubquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:28 schreef El-Stinho het volgende:
Blijft altijd verbazingwekkend dat het stadion van City nooit vol zit in de Champions League.
Wow wat een inkopper.quote:
Spurs en united kunnen ze hebben..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wow wat een inkopper.
Maar Ajax moet sinds begin knock-out fase niemand meer tegenkomen, want Ajax is altijd de onderliggende club. Dus tja wat wil je?
Een Juventus is natuurlijk al helemaal niets voor Ajax.
Verdedigend en aanvallend zeer sterk.
Best lage oddquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Spurs en united kunnen ze hebben..
De rest ben je kansloos,ook porto ja.
Waar dan?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Best lage odd[..]
Het verbaast mij hoe je altijd zo hard de plank misslaat.
Dat Ajax 10km onder de rest van de clubs die er nog zijn bungelt.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:59 schreef maxi-mus het volgende:
Laat Ajax alstublieft het altijd frauduleuze Juve loten.
liever niet maar het was gisteren toch gewoon en verdiende overwinning?quote:Op woensdag 13 maart 2019 01:59 schreef maxi-mus het volgende:
Laat Ajax alstublieft het altijd frauduleuze Juve loten.
Jazeker, maar het is wel even leuk om bianconeri te laten happen. Ik heb overigens liever Juve dan Atletico.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
liever niet maar het was gisteren toch gewoon en verdiende overwinning?
Inderdaad, Ajax kan zich beter nu al terugtrekken uit de kwartfinale!quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat Ajax 10km onder de rest van de clubs die er nog zijn bungelt.
Terwijl jij gaat denken dat ze best kans tegen bv een Spurs hebben? Juist ja.
Wonderen zijn de wereld niet uit, dat hebben we vorige week wel gezien. Maar alsnog.
Ha haquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, maar het is wel even leuk om bianconeri te laten happen. Ik heb overigens liever Juve dan Atletico.
Daar is geen woord aan gelogen inderdaad. Ze zijn er zelfs voor gestraft.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ha ha
Je post hier altijd idioot dus wss meen je fraduleus ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat bedoel ik, met je onzin posts.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is geen woord aan gelogen inderdaad. Ze zijn er zelfs voor gestraft.
Juventus degradeert naar de Serie B en is zijn laatste twee landstitels kwijt. Ook Fiorentina en Lazio Roma voetballen komend seizoen in de Serie B. AC Milan speelt wel in de Serie A, maar heeft alvast een fors aantal punten in mindering gekregen.quote:Op woensdag 13 maart 2019 20:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, met je onzin posts.
Gvdquote:Op woensdag 13 maart 2019 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
VBL / [CL@Veronica] Liverpool - Bayern #2
Aankomen met zoiets ouds wat iedereen wel weet.quote:
Van de overgebleven clubs geef ik ze idd het meest kans tegen Spurs,vervolgens United en Porto.quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat Ajax 10km onder de rest van de clubs die er nog zijn bungelt.
Terwijl jij gaat denken dat ze best kans tegen bv een Spurs hebben? Juist ja.
Wonderen zijn de wereld niet uit, dat hebben we vorige week wel gezien. Maar alsnog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |