Vergeet niet dat Nederland niet zo goed was als nu opeens collectief wordt gedacht na die 3-0 en 4-1quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nahhh het voetbalwereldje is gewoon vies van de doping net zoals elke andere sport.
Als het al niet een schande was dat Rusland het WK 2018 heeft gekocht is het echt een schande dat het Russische voetbalteam vol aan de doping zat zoals altijd. Vergeet niet dat Rusland Nederland vernederd heeft op het EK 2008 met schoten van 100 km/u en dat er van al die spelers er nooit meer wat van is terecht gekomen.
Nee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of we in de nabije toekomst ooit nog wel eens 2 spelers krijgen die in vrijwel exact dezelfde periode zo’n bizar productiegemiddelde over vrij lange tijd halen in de absolute top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of we in de nabije toekomst ooit nog wel eens 2 spelers krijgen die in vrijwel exact dezelfde periode zo’n bizar productiegemiddelde over vrij lange tijd halen in de absolute top.
Nog even, en ik haal je over om op FvD te stemmen.quote:
Goede counters vooral.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Nederland niet zo goed was als nu opeens collectief wordt gedacht na die 3-0 en 4-1
Wie is dat eigenlijk op je UI Stijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
Rodri speelt weer een prima wedstrijd. Koopje van het seizoen.
Maar dat de Russen vieze dopers zijn staat vast.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Nederland niet zo goed was als nu opeens collectief wordt gedacht na die 3-0 en 4-1
Dan heb ik nieuws voor je.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog even, en ik haal je over om op FvD te stemmen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Coco. het volgende:
Mokerirritant die fotocameras.
Lijkt wel paparazzi.
...JA? IS HET ZO'N DAG?quote:
Groente en fruitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
Gelukkig doen Nederlandse sporters altijd alles gewoon op bruine boterhammen met pindakaas
Dafne Schippers doet het op groente en fruitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
Gelukkig doen Nederlandse sporters altijd alles gewoon op bruine boterhammen met pindakaas
Die 3-0 en 4-1quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Joop Zoetedrank.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181982quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er toen ook al livetopics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |