SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Niet viesdik zijn helptquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vraag mij af he
Hoe voeren ze zo'n atletische omhaal uit? Ik zit echt te denken aan doping.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat had je anders verwacht?quote:
Atlético Madridquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik vraag mij af he
Hoe voeren ze zo'n atletische omhaal uit? Ik zit echt te denken aan doping.
Niet mee eens, fantastische voetballer. Dat is denk ik ook niet te ontkennen joh. Staat samen met Messi op eenzame hoogtequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Puur voetballend gezien valt het ook wel mee wat Ronaldo doet.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Nog steeds; beide in de 30.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet mee eens, fantastische voetballer. Dat is denk ik ook niet te ontkennen joh. Staat samen met Messi op eenzame hoogte.
Muah hij had vroeger nog wel mooie frivole acties om er langs te komen, dat klopt. Maar nu is hij puur gericht op afmaken wat hij natuurlijk briljant doet, maar de andere facetten van het spel valt het wel mee wat hij laat zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet mee eens, fantastische voetballer. Dat is denk ik ook niet te ontkennen joh. Staat samen met Messi op eenzame hoogte.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Je bent het opvallend eens met mij.quote:
Robben had daar ook bij kunnen horen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:38 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nahhh het voetbalwereldje is gewoon vies van de doping net zoals elke andere sport.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:41 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nahhh het voetbalwereldje is gewoon vies van de doping net zoals elke andere sport.
Als het al niet een schande was dat Rusland het WK 2018 heeft gekocht is het echt een schande dat het Russische voetbalteam vol aan de doping zat zoals altijd. Vergeet niet dat Rusland Nederland vernederd heeft op het EK 2008 met schoten van 100 km/u en dat er van al die spelers er nooit meer wat van is terecht gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |