20 minutes later...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:58 schreef wip_kip het volgende:
Klinkt alsof je in een complot-NOS of 'fake news' NOS gelooft.. In dat geval: laat maar, ga hier geen tijd aan besteden.
quote:
Precies, die vuige linkse NOS laat de rechtse politicus Rutte maar al te graag wegkomen met onwaarheden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu besteed je er toch tijd aan.
Maar ja, NOS is nogal links, en die willen heel graag geloven dat het supergoed gaat met de criminaliteitscijfers in NL. Dus als de leugens van Rutte of verdraaide cijfers van het CBS opeens door de feiten ingehaald worden zullen ze er liever niet al te veel woorden aan vuil maken, of proberen ze dmv suggestieve headlines en selectieve berichtvorming de boel te bagatelliseren.
Misschien zelf ook eens met een kritisch oog de NOS in de gaten houden. Ze zijn overigens zeker niet de enigen. En ja, andere media neigen juist weer de andere kant uit. Maar een staatsomroep moet kritisch, objectief en transparant zijn.
Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens ben op zich. Die beoordeling lijkt me aan een OvJ en niet aan een agent.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik durf het zelfs ronduit abject te noemen om mensen zo de deur te wijzen. Dat zou imo serieus strafbaar mogen zijn.
Dit inderdaad. Het is in feite de dader bijstaan en het slachtoffer schofferen, het ontnemen van z'n rechten... En belangrijker: in principe ondermijn je ook nog 's t fundament van de rechtsstaat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:15 schreef probeer het volgende:
Dat zou imo serieus strafbaar mogen zijn.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat als die BNW-figuren net zo kritisch naar hun louche media kijken als naar de NOS ze toch al snel hun heil bij de meer reguliere media zoeken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:17 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Kritisch NOS / andere media volgen -> Zeker, dat is altijd een goed idee. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, en journalisten hebben een nogal gevoelig beroep waarbij iedere keuze (hoe klein ook) gevolgen heeft voor de uitkomst van het nieuws. Dat is een flinke verantwoordelijkheid in sommige gevallen.
Dat de NOS "links" is, en daarmee de boel zou bagataliseren omdat het ze niet goed uitkomt, is totale onzin. Met hoe je het nu stelt, wek je de suggestie dat er een actief beleid is op de redactie om bepaalde feiten bewust te negeren, te verzachten, te verdraaien of te verzwijgen. En dat is echt lariekoek.
Natuurlijk: op iedere nieuwsredactie schuilt het gevaar van onbewuste tunnelvisie, en ja, ieder medium lijkt weleens naar een politieke kleur te neigen. De NOS lijkt soms enigszins links (al zijn er genoeg die het allemaal te rechts vinden), maar dat heeft niets te maken met dat zij "de leugens van Rutte" niet willen zien, of "de verdraaide CBS-cijfers" niet kritisch bevragen.
Dit soort overtrokken verhalen jagen mensen richting de daadwerkelijk louche media. Dus nogmaals: kritisch volgen, berichten tegen elkaar opwegen en zelf zo nu en dan eens de oorspronkelijke bronnen (Rapporten, onderzoeken, cijfers, interviews) nalezen: alleen maar goed. Maar kap alsjeblieft met dat geroeptoeter over de bewust linkse/rechtse omroep of krant die alles lekker verzwijgt.
Precies.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens ben op zich. Die beoordeling lijkt me aan een OvJ en niet aan een agent.
Helaas wel ja. En ik zie het niet echt veranderen.quote:Maar het is wel een direct gevolg van bezuinigingen en politieke keuzes, zolang daar niets verandert blijft dit probleem ook voortbestaan.
Ja, het is echt supertoevallig dat de foutjes altijd aan dezelfde kanten van het politieke spectrum gemaakt worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:17 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Kritisch NOS / andere media volgen -> Zeker, dat is altijd een goed idee. Waar mensen werken worden fouten gemaakt, en journalisten hebben een nogal gevoelig beroep waarbij iedere keuze (hoe klein ook) gevolgen heeft voor de uitkomst van het nieuws. Dat is een flinke verantwoordelijkheid in sommige gevallen.
Dat de NOS "links" is, en daarmee de boel zou bagataliseren omdat het ze niet goed uitkomt, is totale onzin. Met hoe je het nu stelt, wek je de suggestie dat er een actief beleid is op de redactie om bepaalde feiten bewust te negeren, te verzachten, te verdraaien of te verzwijgen. En dat is echt lariekoek.
Natuurlijk: op iedere nieuwsredactie schuilt het gevaar van onbewuste tunnelvisie, en ja, ieder medium lijkt weleens naar een politieke kleur te neigen. De NOS lijkt soms enigszins links (al zijn er genoeg die het allemaal te rechts vinden), maar dat heeft niets te maken met dat zij "de leugens van Rutte" niet willen zien, of "de verdraaide CBS-cijfers" niet kritisch bevragen.
Dit soort overtrokken verhalen jagen mensen richting de daadwerkelijk louche media. Dus nogmaals: kritisch volgen, berichten tegen elkaar opwegen en zelf zo nu en dan eens de oorspronkelijke bronnen (Rapporten, onderzoeken, cijfers, interviews) nalezen: alleen maar goed. Maar kap alsjeblieft met dat geroeptoeter over de bewust linkse/rechtse omroep of krant die alles lekker verzwijgt.
Werk jij ook voor de NOS dat je zo'n afleidingsmanoeuvre uit de kast trekt?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:15 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Prima speltip. Dan inderdaad maar weer terug op de inhoud.
Dat klopt, mits het ook in hun straatje past.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Precies, die vuige linkse NOS laat de rechtse politicus Rutte maar al te graag wegkomen met onwaarheden.
quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, het is echt supertoevallig dat de foutjes altijd aan dezelfde kanten van het politieke spectrum gemaakt worden.
Wat is het straatje van de NOS eigenlijk?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klopt, mits het ook in hun straatje past.
Ah! We zijn aangekomen bij de geheime agenda van de NOS en de schaduw-elite die hen daadwerkelijk bestuurt!!!! Stuur anders ff een Youtube-link met een video van 3 pixels met onomstootbaar bewijs.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat klopt, mits het ook in hun straatje past.
Hahaha nee hoorquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:22 schreef wip_kip het volgende:
[..]![]()
![]()
.... Geen zorgen, dat gebeurt ook niet.
Nee. Dit topic ontsporen door offtopic te blijven, en daarmee dit artikel in de vergetelheid te krijgen, dan weer wel.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:22 schreef Xa1pt het volgende:
Werk jij ook voor de NOS dat je zo'n afleidingsmanoeuvre uit de kast trekt?
Zeg maar het straatje waar jij ook in zit. Je werkt er ook al zeker?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is het straatje van de NOS eigenlijk?
En vertel even welke louche media zelden zulke fouten maken.
Ah, nu is dat ineens off-topic.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:25 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Nee. Dit topic ontsporen door offtopic te blijven, en daarmee dit artikel in de vergetelheid te krijgen, dan weer wel.
Ik begin me nu af te vragen of EipNiC er niet gewoon werkt. Beetje zich voordoen als kritisch BNW-gekkie maar ondertussen als de grond 'm te heet onder de voeten wordt weer wijzen naar het topic.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg maar het straatje waar jij ook in zit. Je werkt er ook al zeker?
Absoluut.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:20 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het is in feite de dader bijstaan en het slachtoffer schofferen en het ontnemen van z'n rechten. En belangrijker: in principe ondermijn je ook nog 's t fundament van de rechtsstaat.
Ja ik heb hier een kopie van hun beleidsregels. Moment, zal die even uploaden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:24 schreef wip_kip het volgende:
[..]
Ah! We zijn aangekomen bij de geheime agenda van de NOS en de schaduw-elite die hen daadwerkelijk bestuurt!!!! Stuur anders ff een Youtube-link met een video van 3 pixels met onomstootbaar bewijs.
Huh hoezo ineens?quote:
In het BNW-NOS-topic is al duidelijk gemaakt hoe de vork in de steel zit. Mocht wip_kip in de ontkenning blijven, dan kan ie daar en niet hier z'n neus stoten.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:11 schreef EipNiC het volgende:
Maar goed, laten we dit topic op het onderwerp houden: de nep-feiten van onze beschermheren, de politie.
Lekker inhoudelijke reactie weerquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeg maar het straatje waar jij ook in zit. Je werkt er ook al zeker?
Dat zou een edit-mark nalaten. (Mods, maak hem wijs aub). Lees voortaan gewoon de hele post, dan hoef je je niet tot dit soort tactieken te verlagen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |