doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu we toch op de Nederlandsche tour zijn
je hebt het limiet van caren bereikt, goed gedaan Quotidienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Mawh ben sowieso beetje klaar met jou man
quote:
Wat voor limiet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt het limiet van caren bereikt, goed gedaan Quotidien
Wow wist niet dat je mad werd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT KAN IK NIET VANUIT HIER ZIEN SORRY HOER IK BEDOEL HOOR
Woowwwwquote:
WAT IS ER INSIDE JOKE AAN CAREN MAN PIET VERDRIETquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dit is zeker een inside joke ofzo?
Denk aan je hart. Met al dat cholesterol heb je sowieso al niet langquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS ER INSIDE JOKE AAN CAREN MAN PIET VERDRIET
kun je ook iets anders posten dan emo.gifquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dit is zeker een inside joke ofzo?
Caren betekent een fuck geven ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS ER INSIDE JOKE AAN CAREN MAN PIET VERDRIET
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je ook iets anders posten dan emo.gif
okquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Caren betekent een fuck geven ofzo?nou in dat geval care ik totaal niet om een of andere mafkees op een forum hoor
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
okman
is
goed
bedankt
voor
je
reactie
Deze vis is madquote:Op dinsdag ĺ12 maart 2019 20:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Caren betekent een fuck geven ofzo?nou in dat geval care ik totaal niet om een of andere mafkees op een forum hoor
vi(e)smad hahahahahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |