Zal het Pausnicolaas zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind Goudenvis maar een saaie act hebben
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
Wie?quote:
Ik neuk hem in ze reet als ie niet op past !!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
zal waarschijnlijk eerder zo'n mongooltje ala plukdester zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die had wel wat meer variatie in zijn posts
liever in zijn oogkassen, dan kan hij niet meer inloggenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik neuk hem in ze reet als ie niet op past !!!!
dat is stompzinnig tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
zal waarschijnlijk eerder zo'n mongooltje ala plukdester zijn
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
liever in zijn oogkassen, dan kan hij niet meer inloggen
Dacht eerst hey die lijkt op vjezze furquote:
nou, GEWELDIGquote:
lolquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je niks positiefs te melden hebt dan zeg je maar lekker niets
Nee maatquote:
Die jongen loopt al maandenlang te kankeren op me ondat ik vorig jaar ergens zei dat ik wel klaar was met zijn kliekje.. nou dat heb ik geloofd ook hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
Ook leuk om jou te zien kameraad.quote:
Oei gewaagde postquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die jongen loopt al maandenlang te kankeren op me ondat ik vorig jaar ergens zei dat ik wel klaar was met zijn kliekje.. nou dat heb ik geloofd ook hoor
Nou ja ben 't niet vaak met sjeffie eens maar lekker boeie ben je in de war met 't margriet forum ofzoquote:
Hoe bedoel je ook?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te zien kameraad.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ja ben 't niet vaak met sjeffie eens maar lekker boeie ben je in de war met 't margriet forum ofzo
ik denk dat hij vooral boos op zichzelf is omdat hij niet genoeg zelfvertrouwen of creativiteit heeft om een eigen imago te creërenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die jongen loopt al maandenlang te kankeren op me ondat ik vorig jaar ergens zei dat ik wel klaar was met zijn kliekje.. nou dat heb ik geloofd ook hoor
Ach jongen toch, wil je erover praten?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ironisch snap je hahaquote:
Ja er gaat weinig in dat koppie om heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat hij vooral boos op zichzelf is omdat hij niet genoeg zelfvertrouwen of creativiteit heeft om een eigen imago te creëren
Bazennummerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef wielrennerdt het volgende:
mensen die ik leef niet meer voor jou niet door hun speakers pompen
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef wielrennerdt het volgende:
Dank vent.quote:
Jij hoopt natuurlijk dat ik hap hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja er gaat weinig in dat koppie om heb ik het idee.
Bel 113!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef wielrennerdt het volgende:
Fien kon er ook wel wat vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
Zosk is wel de zuurste aziaat die ik ooit heb ontmoet
dat doe je nu toch ook man JAAAAN JORRRISSSS FLAPPPOOORRRRR KOEEEKELLEEKUUUUUUUquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Jij hoopt natuurlijk dat ik hap he
Ken je er meer dan 1?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
Zosk is wel de zuurste aziaat die ik ooit heb ontmoet
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
De enige echte hit van Marco is natuurlijk deze.
Deze postquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
deze is beterquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
De enige echte hit van Marco is natuurlijk deze.
Als ik op scherp sta hap jij niet. Pas als ik er klaar mee ben durf je weer een grote bek te hebben. Gaat elke keer zo namelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tja zou best kunnenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als ik op scherp sta hap jij niet. Pas als ik er klaar mee ben durf je weer een grote bek te hebben. Gaat elke keer zo namelijk.
Nèèèèèèèèèèquote:
haha dat zegt een schaap ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nèèèèèèèèèè [ link | afbeelding ]
iets lukt hier nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nèèèèèèèèèè [ link | afbeelding ]
haha echt serieus haha wat toevallig en leuk en gevatquote:
Huh wat :Squote:
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha echt serieus haha wat toevallig en leuk en gevat
eerste goede post van der mann hier zoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom verandert iedereen die blauw wordt opeens in een zure debiel?
Je bukt vanzelf al voorover dus ik hoef niks meer te doen helaas. Wel saai zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tja zou best kunnenhoud dat niet zo bij man
waar de fak ben jij mod vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog steeds zo'n debiel als voordat ik BLAUW was vriend.
Houd je muis boven mijn Moderator-tag.quote:
gebeurt niets maatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Houd je muis boven mijn Moderator-tag.
Tja heb even geen zin in gezeik met een of andere pipo op internetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bukt vanzelf al voorover dus ik hoef niks meer te doen helaas. Wel saai zo.
Ja jezus dit vind ik echt ff kutquote:
Hier wel.quote:
zeg nou gewoon dan chefquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja jezus dit vind ik echt ff kut[..]
Hier wel.
ga maar lekker verder met je quick splash of hoe het ook heetquote:
Tot morgen danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:03 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Tja heb even geen zin in gezeik met een of andere pipo op internet
Jonge ik speel dat toch niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga maar lekker verder met je quick splash of hoe het ook heet
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga maar lekker verder met je quick splash of hoe het ook heet
DIG-genot.quote:
doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu we toch op de Nederlandsche tour zijn
je hebt het limiet van caren bereikt, goed gedaan Quotidienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Mawh ben sowieso beetje klaar met jou man
quote:
Wat voor limiet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hebt het limiet van caren bereikt, goed gedaan Quotidien
Wow wist niet dat je mad werd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT KAN IK NIET VANUIT HIER ZIEN SORRY HOER IK BEDOEL HOOR
Woowwwwquote:
WAT IS ER INSIDE JOKE AAN CAREN MAN PIET VERDRIETquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dit is zeker een inside joke ofzo?
Denk aan je hart. Met al dat cholesterol heb je sowieso al niet langquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS ER INSIDE JOKE AAN CAREN MAN PIET VERDRIET
kun je ook iets anders posten dan emo.gifquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dit is zeker een inside joke ofzo?
Caren betekent een fuck geven ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
WAT IS ER INSIDE JOKE AAN CAREN MAN PIET VERDRIET
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je ook iets anders posten dan emo.gif
okquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Caren betekent een fuck geven ofzo?nou in dat geval care ik totaal niet om een of andere mafkees op een forum hoor
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
okman
is
goed
bedankt
voor
je
reactie
Deze vis is madquote:Op dinsdag ĺ12 maart 2019 20:09 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Caren betekent een fuck geven ofzo?nou in dat geval care ik totaal niet om een of andere mafkees op een forum hoor
vi(e)smad hahahahahahaquote:
Komt wel goed schatquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:11 schreef Solotovski het volgende:
Aah Noel kut man hopelijk komt 't goed met hondje
Thanks
Ssshhh bb is okquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:11 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Uhuik sta nu om mee heen te slaan en trappen door jou
de w van wakker worden stamppot etenquote:
HOU JE VEILIG HE!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
de w van wakker worden stamppot eten
Moest hardop lachen hieromquote:
Haha kijk deze skkl carenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:13 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nou echt wel, ben echt verdrietig nu
Heb alleen oog voor zoskquote:
Zosk zei vanmiddag nog dat hij je zo hard wilde neuken dat ze straks het gedeelte tussen je kontgat en je kut weer dicht moeten naaienquote:
Godverdomme waar is hijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zosk zei vanmiddag nog dat hij je zo hard wilde neuken dat ze straks het gedeelte tussen je kontgat en je kut weer dicht moeten naaien
Een je moeder opmerking wowow 3edgy5mequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Als je niet oppast ga ik caren om je moeder
Merk hetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:13 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nou echt wel, ben echt verdrietig nu
quote:
er staat een verboden woord in zijn achternaamquote:
Gast, flikker eens opquote:
Brbquote:
Stuk beter dit jaquote:
Huhquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat een verboden woord in zijn achternaam
Gast, blijf eens gezellig hierquote:
quote:
lack dont crack togquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:21 schreef BoneThugss het volgende:
Weet je wat echt kut is. Tupac leeft uiteraard nog maar hij is bijna 50.
RIP
Wat een baasquote:
Is crack van de blacks jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blacks doen @:Crack anders vaak genoeg
je vergeet het streepjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is @Crack_ skklquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ben je ook vrijwilliger?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
boeit me echt geen ene Welkom op FOK!
Denk niet dat hij betaald wordt om te FOK!ken hahahahahaquote:
Daar hoef je geen vega voor te zijn hoor winkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal vast wel, de meeste vega's houden wel van lange dikke worsten
dat is alleen van 8 tot 16:30quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat hij betaald wordt om te FOK!ken hahahahaha
Nog vaak vrij genomen de laatste tijd?quote:
nee er zijn geen leuke nieuwe spellen uitgekomenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog vaak vrij genomen de laatste tijd?
Ah lekker uurtjes aan het draaien. Goed bezig vriend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee er zijn geen leuke nieuwe spellen uitgekomen
nog maar 4 maanden tot ik mijn contract kan opzeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah lekker uurtjes aan het draaien. Goed bezig vriend.
ga je toch niet doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog maar 4 maanden tot ik mijn contract kan opzeggen
misschien moet je weer even een sigaretje opstekenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:41 schreef Solotovski het volgende:
Zin om de hele vd gang om te leggen
Maar ja kan niet mag niet dit dat zus zo
nee gek. Zit morgenavond 2:30 op 2 wekenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien moet je weer even een sigaretje opsteken
Soooow waar is dit ook alweer vanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:44 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt wel wat op die vd groep
powerpuff girls dacht ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Soooow waar is dit ook alweer van
mijn favoriet was Buttercupquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:44 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Haha Noel rechtsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:44 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja nu je 't zegtquote:
Hahaha grapjas kom danquote:
die komt tegelijk met de FOK! policy 4.0quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef Quotidien het volgende:
Nou moet ik 40 minuten naar de shoppa fietsen omdat ik gestopt ben met roken maar toch iets mn longen in moet zuigen, kutleven toch ook.
Heeft fok! ook een text to speech functie?
Van li naar re: -river-, goudenvis, wielrennerdt, plompzakker, vogeltjesdansquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:44 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die komt tegelijk met de FOK! policy 4.0
Ik ken hetquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef Quotidien het volgende:
Nou moet ik 40 minuten naar de shoppa fietsen omdat ik gestopt ben met roken maar toch iets mn longen in moet zuigen, kutleven toch ook.
Heeft fok! ook een text to speech functie?
ik verstoot @HPLC en maak jou mijn nieuwe beste vriendquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Die verslaving is nog hardnekkiger dan de vaginale schimmel van de moeder van @:goudenvis
veel geluk met hemquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verstoot @:HPLC en maak jou mijn nieuwe beste vriend
Wil je ook in mijn vriendenboekje schrijven?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik verstoot @:HPLC en maak jou mijn nieuwe beste vriend
Genotquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja tyf toch op met die kutmentions bij die kneuzen
leukquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:02 schreef Quotidien het volgende:
Wil je ook in mijn vriendenboekje schrijven?
Omdat die mensen nep zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:03 schreef Der_Mann het volgende:
mijn vorige beste vriend heeft dat nooit aangeboden
nou ja kan geen vrienden zijn met iemand die er niet isquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
Was ik je beste vriend niet meer op het moment dat noel overleed?
Waarom ben je zo grumpyquote:
God zie je ook niet maar hij is er wel. En dat is toch echt de beste vriend van heuul veel mensen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nou ja kan geen vrienden zijn met iemand die er niet is
ik zie god elke dag als ik in de spiegel kijk jhahaajquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
God zie je ook niet maar hij is er wel. En dat is toch echt de beste vriend van heuul veel mensen.
Beste wapen ingamequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen probleem, ik ben een prima wingman
Ging het niet gewoon over haar rolstoelquote:
lekker bezig met Apex nog iets zekerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een week ziek en ben moegestreden
Jezusquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging het niet gewoon over haar rolstoel
Sowquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ahw moppie toch, komt wel goedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ahahaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
die heeft op dit moment geen gaatje meer vrij
Hehe nicequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker geen patat gegetenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Valt me tegen van haarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
die heeft op dit moment geen gaatje meer vrij
Heb met je te doen. Heb je nog steeds griep?quote:
Als een boerin met kiespijn.quote:
Echt hequote:
Voel me wel een stuk beter maar nog steeds hetzelfde jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb met je te doen. Heb je nog steeds griep?
Man fluquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel me wel een stuk beter maar nog steeds hetzelfde ja
Eigenlijk mag ik niet klagen want ben gewoon aan het werk
Ja kom vechten :$quote:
Oh dan is het ook geen griepquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel me wel een stuk beter maar nog steeds hetzelfde ja
Eigenlijk mag ik niet klagen want ben gewoon aan het werk
Goede stap.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor cognitieve gedragstherapie
Heb je niet meer nodig?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
Ik heb mij ingeschreven voor cognitieve gedragstherapie
Waarom nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee joh, je moet niet alles serieus nemen wat ik roep.
Ik neem niks serieus van wat jij roept hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee joh, je moet niet alles serieus nemen wat ik roep.
wie is jijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik neem niks serieus van wat jij roept hoor
Veel succes!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:34 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Omdat ik soms blaat. Maar meende dit wel. Maar wil niet dood ofzo
Jij bent mn vijand niet heb geen vijandenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:35 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Iemand die de namen van zijn vijanden onthoudt
thanks brahquote:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij bent mn vijand niet heb geen vijanden[..]
thanks brah
Eindelijkquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vanaf zondag ziet het er weer beter uit
Ik reken nergens meer op. Maar hoop het wel ja.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zullen wel een mooie lente en een natte zomer krijgen. Markeer mijn woorden
Die heb je hier nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |