HK altijd kwaliteit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker boeiend, laat gaan. Laat hem lekker genieten.
Klopt, maar ik vind dat ze uit respect voor zijn vrouw heel duidelijk moet maken wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Je vriendin gaat niet vreemd. Die man wel.
Als ze het weet en het toelaat is het prima. Maar ze moet het wetenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:34 schreef opgebaarde het volgende:
Dus omdat jij iets weet, moet de ander er wat mee. Ik vind dat een beetje ridicule argumentatie.
En wat ik ook heb geleerd, misschien weet de vrouw van die man er wel van. Wat dan, zou zij het ineens tof vinden dat jij je er mee bemoeit?
Maar misschien vindt zij het helemaal best en is zij in een fase waar sexualiteit niet meer het belangrijkste in een relatie is.
Ik vind het respectloos dat je je met het leven bemoeit van mensen die je niet eens kent.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:36 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind dat ze uit respect voor zijn vrouw heel duidelijk moet maken wat er aan de hand is.
Ik ken iemand die in identiek dezelfde situatie zat. Heeft toen tegen de man (die zijn vrouw bedroog) gezegd dat hij het aan zijn vrouw moest zeggen, en moest kiezen "ofwel ik ofwel je vrouw". Dat wilde hij niet, en toen was zijn affaire afgelopen.
Hier is het gewoon zo dat de vriendin deel wil blijven uitmaken van bedrog.
Het blijkbaar oke vindt dat hij van 2 walletjes eet
Ken je die man ook dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Als ze het weet en het toelaat is het prima. Maar ze moet het weten
Dus als je geld geeft voor slachtoffers van een Tsunami (mensen die je niet kent) is het raar dat je je bemoeit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos dat je je met het leven bemoeit van mensen die je niet eens kent.
Jouw voorbeelden zijn van een andere orde. Die vrouw gaat zich niet beter voelen als jij haar “helpt”.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:44 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Dus als je geld geeft voor slachtoffers van een Tsunami (mensen die je niet kent) is het raar dat je je bemoeit.
Als er een stokoude vrouw (die je niet kent) valt op het voetpad en je helpt haar opstaan, is het raar dat je je bemoeit.
Als een man zijn vriendin (die je niet kent) op straat een klap verkoopt, is het raar dat je je bemoeit.
Dit is waarom ik dus niks heb met de meeste mensen. We evolueren naar een samenleving waarin mensen geen fuck begaan zijn met mensen om hen heen.
Ik vind dat we die vrouw het verdriet moeten besparen van energie te steken in een leugenachtige vent die vreemdgaat. Ik had een bijna - familielid die gedurende 2 jaar bedrogen werd door mijn nicht. Dan nog met een vriend van hem, die ook 2 kinderen had.
Toen hij erachter kwam werd hij depressief en was hij compleet gebroken.
Ik wens het niemand toe en ik word kotsmisselijk van mensen die van zoiets deel uitmaken
Vind jij, is zijzelf misschien wel helemaal mee oneens.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Dat moet je echt per onderwerp bekijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vind jij, is zijzelf misschien wel helemaal mee oneens.
En dan sta jij of je vriendin met jullie blije bakkus bij haar aan de voordeur, meld je trots het grote nieuws en dan? Hoe denk jij dat ze reageert als zij het wel best vindt? Je beledigt haar daar waar je bij staat hé, in beide gevallen.
Maar ben je alleen zo principieel als het om monogamie gaat of vind je eerlijkheid bij meer onderwerpen belangrijk? Dus als een verre buurman schijnbaar veel weedplantjes teelt, dvd's verkoopt met films, valsspeelt met zijn belastingaangifte, zonder kinderen wel veel rondhangt bij speeltuintjes etc etc
Heb je zelf wel een leven?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:51 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Dat moet je echt per onderwerp bekijken.
Als iemand een uitkering trekt die wij allemaal met belastinggeld betalen, en die persoon gaat ondertussen lekker in het zwart werken waardoor hij meer verdient dan wij allemaal, dan vind ik dat dat gemeld moet worden ja.
Omdat we er allemaal hinder door ondervinden.
In jouw voorbeeld ben jij wel de persoon die betaalt voor het leven van je verre buur
Waarom, wellicht heeft ze zoiets van "als hij het doet, wil ik er niets van weten" en weet ze het onbewust al lang. Waarom moet jij voor haar beslissen wat goed voor haar is? Misschien is het wel beter als ze het niet weet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef StevieW0nder het volgende:
Ik zit in de hoogste belastingsschaal van alle werkende mensen. Werk 12u per dag en houd minder dan de helft van mijn brutosalaris over. Die ruime helft die ik afgeef dient om de niet (legaal) werkenden te voorzien van een uitkering.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:52 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Heb je zelf wel een leven?
Hoe ondervind jij hinder aan deze situatie?
Om haar het leed te besparen dat ik bij andere bedrogen mensen heb gezien. Je kan er beter zo snel mogelijk achter komen met de korte pijn dan dat je jaren al je tijd investeert in iemand die je alleen maar bedriegt. Mijn nicht heeft het jaren gedaan met haar toenmalige vriend. Die was en is er totaal gebroken doorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom, wellicht heeft ze zoiets van "als hij het doet, wil ik er niets van weten" en weet ze het onbewust al lang. Waarom moet jij voor haar beslissen wat goed voor haar is? Misschien is het wel beter als ze het niet weet.
Dus jij gaat er maar vanuit dat dat leed oplevert. Misschien vindt zij het wel helemaal prima en weet ze het al lang. Nogmaals: waarom moet jij voor haar bepalen wat goed voor haar is?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Om haar het leed te besparen dat ik bij andere bedrogen mensen heb gezien. Je kan er beter zo snel mogelijk achter komen met de korte pijn dan dat je jaren al je tijd investeert in iemand die je alleen maar bedriegt.
Omdat hij in de hoogste belastingschijf zitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus jij gaat er maar vanuit dat dat leed oplevert. Misschien vindt zij het wel helemaal prima en weet ze het al lang. Nogmaals: waarom moet jij voor haar bepalen wat goed voor haar is?
Als ze het weet en het haar nogmaals gezegd wordt, verandert er niets.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus jij gaat er maar vanuit dat dat leed oplevert. Misschien vindt zij het wel helemaal prima en weet ze het al lang. Nogmaals: waarom moet jij voor haar bepalen wat goed voor haar is?
Woorden van mijn boekhouder. Ik ben een zelfstandige.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat hij in de hoogste belastingschijf zit
En denkt minder dan de helft van zijn salaris over te houden haha
Ja, dat trek ik in twijfel ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:11 schreef StevieW0nder het volgende:
[..]
Als ze het weet en het haar nogmaals gezegd wordt, verandert er niets.
Als ze het prima vindt dan blijft dat zo.
Als ze het niet weet, word haar leed bespaard door er nu achter te komen ipv over enkele jaren.
En dat laatste is iets goeds. Of trek je dat in twijfel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |