geenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel fragen mach ik stellen eigenlijk?
Darf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoeveel fragen mach ik stellen eigenlijk?
1) Leer mijn username eens spellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:44 schreef MCH het volgende:
[..]
O haha, zal Lotuss wel geleerd hebben tijdens een workshop afgelopen vrijdag voor de internationale vrouwendag
Stimmt. Danke schön!quote:
volgens mij heeft ie probleem met iedereen hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
1) Leer mijn username eens spellen.
2) Ik heb ongetwijfeld een uitgebreidere vocabulaire dan jij; zowel in het Nederlands als in het Engels.
3) Wat is jouw probleem met mij? Leg dat eens uit!
Happn?quote:
Mijn piemel is groter dan de jouwe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
2) Ik heb ongetwijfeld een uitgebreidere vocabulaire dan jij; zowel in het Nederlands als in het Engels.
Echt hequote:
Yeah I know, sorry... got suckered in. My bad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie probleem met iedereen hoor
Dat sowieso. Maar groter dan mijn voorbinddildo? Ik twijfel...quote:
Euhm je valt hem aan en krijgt een pesterig grapje terug en nu vies mad?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
oh myquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yeah I know, sorry... got suckered in. My bad.[..]
Dat sowieso. Maar groter dan mijn voorbinddildo? Ik twijfel...
Ik geloof echt niet dat je lelijk bent. Uitstraling is da bitch, jeweettoch!!!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt he
En niemand zegt iets!
Gewoon nog geen gesprek gehad
En ja ik ben lelijk, maar niet zo lelijk
Weinig mensen die wat te vertellen hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt he
En niemand zegt iets!
Gewoon nog geen gesprek gehad
En ja ik ben lelijk, maar niet zo lelijk
Ik ben echt zooooo viessssss mad.... echt, ik zou bijna mijn laptop kapot goo...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euhm je valt hem aan en krijgt een pesterig grapje terug en nu vies mad?
Lelijke mensen appquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat je lelijk bent. Uitstraling is da bitch, jeweettoch!!!
En ik denk dat de heren daarop niet weten wat ze precies zoeken![]()
Dus snel maar een andere app!
was da?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Dan zou ik eerder Bumble proberen.
Bumblequote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Dan zou ik eerder Bumble proberen.
maar deed ik op happn ook wel eens en dan zeggen ze ook niks...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Bij een match moeten vrouwen het eerst reageren daar.
Oh echtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Bij een match moeten vrouwen het eerst reageren daar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:55 schreef Allures het volgende:
[..]
maar deed ik op happn ook wel eens en dan zeggen ze ook niks...
Daar wel? En zijn ze knap?
Gebruik het zelf nietquote:
En als je 24 uur niet reageert is je match ook wegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:56 schreef Samzz het volgende:
"Op Bumble zetten vrouwen de eerste stap. We hebben de ouderwetse regels van het daten veranderd. Wij geloven dat relaties moeten beginnen met gelijkheid en respect."...
Nee, vrouwen hebben nog 10.000 jaar in te halen.quote:
Christus te hobbelpaard. Een keer een drukke dag en daar ga je alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En als je 24 uur niet reageert is je match ook weg
Of je moet veel ballen hooghouden of de mannen maar een voor een afwerken daar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Christus te hobbelpaard. Een keer een drukke dag en daar ga je al
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar groter dan mijn voorbinddildo? Ik twijfel...
Ik vind het ook allemaal maar vermoeiend; mensen die serial-daters zijn die moeten er ook behoorlijk wat tijd voor vrijmaken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat ik echt blij ben dat ik die behoefte om te daten gewoon niet meer heb...
De tering... ik heb al zo weinig energie, Ben blij dat ik dat even niet meer wil enzo...
Serieusquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja maar met die 24 uur regel wordt het verdomme gewoon een verplichtingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of je moet veel ballen hooghouden of de mannen maar een voor een afwerken daar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, vrouwen hebben nog 10.000 jaar in te halen.
OK lieverd, jouw pik heeft een lengte van 30cm en een omtrek van 7cm. Prima. Have fun.quote:
Ja dat klopt. En ik moest er met mijn beperkte energie (burnout) echt tijd voor vrijplannen. Gelukkig is dat gezeur met plannen veel minder nodig nuquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal maar vermoeiend; mensen die serial-daters zijn die moeten er ook behoorlijk wat tijd voor vrijmaken.
Snel je telefoonnummer geven dan en op WhatsApp verder gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:07 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar met die 24 uur regel wordt het verdomme gewoon een verplichting
Moet je gewoon wat zeggen anders is je match weg
Klote dag op je werk, ruzie met je moeder, je hebt er echt te geen zin in maar je moet wel iets doms zeggen over je lekkere pastasalade omdat anders je match weg is
Domme regel
Tssss rookie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel je telefoonnummer geven dan en op WhatsApp verder gaan.
Kik vind ik een veilige modus tussen een dating site en whatsapp (waar ze m'n mobiele nr weten)quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
Kik vind ik echt zo code voor 'wil je een naaktfoto'
"een beetje"quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Oké ik ben een beetje over the top maar deze slippers zijn zelf voor mij een beetje aan de overdreven kant
Vind het zelf niet echt een probleem om wat langer op Tinder te chatten. Valt me juist op dat vrouwen vrij snel hun mobiele nummer geven onder het mom van "vind Tinder maar vervelend"quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kik vind ik een veilige modus tussen een dating site en whatsapp (waar ze m'n mobiele nr weten)
Ik zou keihard op m'n smuicheltje gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Oké ik ben een beetje over the top maar deze slippers zijn zelf voor mij een beetje aan de overdreven kant
Ik dacht dat dat een 1 april grap was. Maar ze zijn echt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Zie er vast mensen mee rondlopen op festivals.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een 1 april grap was. Maar ze zijn echt?
Ik vind Tinder ook vervelend. Regelmatig geen melding dat er bericht is en zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het zelf niet echt een probleem om wat langer op Tinder te chatten. Valt me juist op dat vrouwen vrij snel hun mobiele nummer geven onder het mom van "vind Tinder maar vervelend"
Voor 130 euro betwijfel ik datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie er vast mensen mee rondlopen op festivals.
Oh dat is achterlijk duur.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:17 schreef Allures het volgende:
Irregular choice he, die hebben altijd van die dingen
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Voor 130 euro betwijfel ik dat
Het is een beetje een merk voor verzamelaars
dat is volgens mij ook de tactiek van gucci: als we het maar duur genoeg maken kopen mensen die lelijke meuk gewoon om te laten zien dat het kanquote:
Als je een geile, knappe beer bent kun je uitsmijter worden bij een Gucciwinkel. Deuren openen en dichtdoen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is volgens mij ook de tactiek van gucci: als we het maar duur genoeg maken kopen mensen die lelijke meuk gewoon om te laten zien dat het kan
Zegt onze designfanquote:
Uiteraard, maar design is in de basis natuurlijk altijd overpriced.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan ik nog steeds dingen niet mooi vinden; of de prijs niet waard.
adidas badslippers.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Mijn slippers waren twintig euro en dat vond ik duur zat.
Heb er wel vier paar van, maar toch.
Niet met jou, jij bent teringgrappigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:39 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie probleem met iedereen hoor
Niet per se.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard, maar design is in de basis natuurlijk altijd overpriced.
dan maar naar de aldiquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Als je een geile, knappe beer bent kun je uitsmijter worden bij een Gucciwinkel. Deuren openen en dichtdoen.
(Als je lelijk bent kun je met een pompwagen bij ALDI werken).
You're gonna looooose.quote:
Nieuwe fok baby geborenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
You're gonna looooose.
Nee, je wint waarschijnlijk. Ben geen pooltalent
Maar leuk
Whehe. Kan gecombineerd worden met de zooquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
You're gonna looooose.
Nee, je wint waarschijnlijk. Ben geen pooltalent
Maar leuk
Nóg beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe. Kan gecombineerd worden met de zoo
Jelly.quote:
Hoe zou Vinnniiee zijn kopje heten?quote:
Maar niemand verslaat jou waarschijnlijkquote:
Daar is ook een leuke dierentuin jaquote:
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar niemand verslaat jou waarschijnlijk[..]
Daar is ook een leuke dierentuin ja
Denk dat je daar weinig vrouwen plezier mee doet.quote:
Heeft hij straks een blauwe dop.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Faxie wil graag zijn keu even tegen jouw krijtje wrijven.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou als vrouw toch wel voor vinnie kiezen.
Kleurt mooi bij zijn blauwe ballenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft hij straks een blauwe dop.
Watquote:
Kutnijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
De jaloerse vrouwen zijn ook weer in het topic geland.
Wrom nou weer bisje, k ben haske liefquote:
Ik was onderweg naar haar, maar in de tussentijd had ze opeens een vriend. Zo ver woont ze gewoonquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij hebt je kans gehad met faxie, nu niet ineens gaan cockblocken.
Jij niet?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar haar, maar in de tussentijd had ze opeens een vriend. Zo ver woont ze gewoon
Koosnaampje toch hèquote:
Jij wil geen biwijfjes toch?quote:
[..]
Ik was onderweg naar haar, maar in de tussentijd had ze opeens een vriend. Zo ver woont ze gewoon
Ik ben in de positie dat ik eerst moet afwachten of de ander mij wilquote:
Oh ja, excuus.quote:
Heb haar al een dickpic gestuurd. Ik ben #teamfaxiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij hebt je kans gehad met faxie, nu niet ineens gaan cockblocken.
[..]
Ik weet zeker dat dqod jou zou doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben in de positie dat ik eerst moet afwachten of de ander mij wil
Nooit afwachten Fasjepasje, gaan voor die handel voordat een ander ermee vandoor gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben in de positie dat ik eerst moet afwachten of de ander mij wil
Te lang geledenquote:
Slet!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik jou blij maken voor kaarten voor Robyn (in Keulen)?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar zijn alle biwijfjes uit dit topic gebleven?
In de kelder van Fas denk ik. Voor hen zal scharen nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waar zijn alle biwijfjes uit dit topic gebleven?
Ik doe daar niet meer aanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb haar al een dickpic gestuurd. Ik ben #teamfaxie
lola was ons eindelijk echt zat?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de kelder van Fas denk ik. Voor hen zal scharen nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou als vrouw toch wel voor vinnie kiezen.
Swsquote:
Twee weken geleden nog niet.quote:
Die is weer weg nu ze een relatie heeft?quote:
U jelly?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is weer weg nu ze een relatie heeft?
quote:
Weet niet of die trein op de rails is gebleven?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is weer weg nu ze een relatie heeft?
Ik volg het allemaal niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet niet of die trein op de rails is gebleven?
De laatste pics die ik van haar kreeg waren wel vanuit een trein. Het zal toch niet....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet niet of die trein op de rails is gebleven?
Net zoals GTST.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, wel jammer want het was zo boeiend.
Goede Tijden Snor Trimmen?quote:
Pics.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van die nieuwe roodharige die nu met dokter Anton gaat?
Met jouw reputatie?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
Als ik weer alleen ben kom ik hier ook extra veel posten om een nieuwe fokker op te snorren waar ik dan weer een lange periode mee vooruit kan.
De wachtlijst voor Faxie is kort schijnt...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
Als ik weer alleen ben kom ik hier ook extra veel posten om een nieuwe fokker op te snorren waar ik dan weer een lange periode mee vooruit kan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
Hoezo met mijn reputatie? dat we gelijk al kunnen gaan samenwonen omdat ik dan al alles van diegene weet?quote:
Die memo heb ik gemist. Wat is haar reputatie?quote:
Circle of life toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
Op je eerste date "Weet je zeker dat je dit wel wilt bestellen? Volgens mijn bronnen vind je hamburgers lekkerder"quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo met mijn reputatie? dat we gelijk al kunnen gaan samenwonen omdat ik dan al alles van diegene weet?
Even spannend inderdaad.quote:
Doe eens fotoquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat vind je van die nieuwe roodharige die nu met dokter Anton gaat?
Zal van tevoren wel even een spreadsheetje voor mezelf invullen en opsturen naar diegene om het wat gelijkwaardiger te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op je eerste date "Weet je zeker dat je dit wel wilt bestellen? Volgens mijn bronnen vind je hamburgers lekkerder"
Wel ieders spullen opnoterenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo met mijn reputatie? dat we gelijk al kunnen gaan samenwonen omdat ik dan al alles van diegene weet?
Als dat bad bij m'n ouders thuis ja. Heerlijk idee wanneer je 'm vol laat stromen en dan ga je erin liggen, drijven je jetsers boven water, hoe vol je 'm ook hebt en je benen steken uit omdat 't bad te klein is voor iedereen in het huishouden. Zo'n badquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedere keer weer als een warm bad he?
Eind van de week weet ik of ik kan gaan of dan vanwege mijn werk nog in het buitenland zit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]! Misschien wel, maar daar moet ik even over nadenken. Kan of wil je niet meer?
GEstopt bij drijvende jetsersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat bad bij m'n ouders thuis ja. Heerlijk idee wanneer je 'm vol laat stromen en dan ga je erin liggen, drijven je jetsers boven water, hoe vol je 'm ook hebt en je benen steken uit omdat 't bad te klein is voor iedereen in het huishouden. Zo'n bad
quote:
Daar ziet ze er wel goed uit, maar strategische foto. Ik ben de laatste tijd gecharmeerd van Merel Westrik. Oké dat was ik eigenlijk altijd welquote:
Dq wel want dq.quote:
Belegen maar wel knap dat ze zonder make up widm deedquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar ziet ze er wel goed uit, maar strategische foto. Ik ben de laatste tijd gecharmeerd van Merel Westrik. Oké dat was ik eigenlijk altijd wel
Megaclitpic dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom heb ik het even voor je gedaan.
Zou je haar toyboy willen zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Belegen maar wel knap dat ze zonder make up widm deed
Lijkt me een onhandig maatjequote:
Nee want ze speelt een enorm dom karakter die niet kan schrijven en nagelstylste is, dus ben afgeknaptquote:
Oh god, je hebt een Faxie-voorkeur?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Belegen maar wel knap dat ze zonder make up widm deed
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, je hebt een Faxie-voorkeur?
Bedoel van Merelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee want ze speelt een enorm dom karakter die niet kan schrijven en nagelstylste is, dus ben afgeknapt
Chai is mijn droomvrouwquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, je hebt een Faxie-voorkeur?
Je hebt een database?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee gewoon een van jou uit de archieven
Ik zou Faxie zijn als ik haar zou dismissen maar ben wel meer team blondquote:
Je hebt me nog nooit in het echt gezien.quote:
Je valt dus op jonger.quote:
Dat wordt dan eens tijd dan hequote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien.[..]
Je valt dus op jonger.
Ik moest later toen ik toevallig een topic las van Toto69 nog aan je anale fissuren denken. Jij bent dus eigenlijk gewoon de vrouwelijke toto.quote:
Voor hem is alles jonger.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit in het echt gezien.[..]
Je valt dus op jonger.
Voor zover ik weet is het er maar eentje hoor. Ben nooit wijdbeens voor de spiegel gaan staan met een lampje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moest later toen ik toevallig een topic las van Toto69 nog aan je anale fissuren denken. Jij bent dus eigenlijk gewoon de vrouwelijke toto.
Watquote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik moest later toen ik toevallig een topic las van Toto69 nog aan je anale fissuren denken. Jij bent dus eigenlijk gewoon de vrouwelijke toto.
Je kan van meer vrouwen dromenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:21 schreef Allures het volgende:
Ik vind chai ook wel een toffe
Droomvrouw vind ik wel een heftige uitspraak dus dat doe ik even niet
Oehquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan er morgen een voor je bakken
Best wel jaloers nu. Ik heb geen Liefmans in huisquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:02 schreef Faxie het volgende:
Tijd voor LiefmansEn dan langzaam richting bedje
Ik heb een koelkastvak volquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Best wel jaloers nu. Ik heb geen Liefmans in huis
Dat is lief van jequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb er wel een paar waar jouw naam op staat hoor
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
Net een mcflurry gehaaldHad zin in ijs
Ja, maar dan niet op een leuke manierquote:
Oh, dat heet pestenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet op een leuke manier
Ja, ik ga nu gelijk de kindertelefoon bellen.quote:
Natuurlijk, voor ijs is altijd ruimtequote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Faxie het volgende:
Nu zit ik te bedenken wat ik allemaal op heb vandaag, en of er nog een ijsje bij kan
Gewoon nog 16 minuten wachten danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 23:42 schreef Faxie het volgende:
Nu zit ik te bedenken wat ik allemaal op heb vandaag, en of er nog een ijsje bij kan
Hier zelfde probleem met de hondenquote:Op woensdag 13 maart 2019 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Net als ik naar bed wil gaan komt poes op schoot liggen. Dan nog maar even uitstellen
Ja hier dus ook zoiets. Gaan ze (vooral Dave) vervelend worden.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:19 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn honden ook niet hoor. De een loopt dan de hele nacht de trap op en af als een wervelwind, en de ander loopt te janken dat hij naar beneden wil, want die kan niet traplopen.
Geen succes
Oké, jij eerst.quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:28 schreef Everythingexist het volgende:
Ik ga een foto uploaden als iemand mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |