Nee, ik haal geen oordoppen. Ik doe helemaal niets. Als ik gewekt word door een douche om half 8, dan draai ik me nog eens om en om kwart voor 8 slaap ik weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Tot dat jij iedere ochtend voor de wekker al wakker wordt door geluid van de buren, wat door de buren makkelijk op te lossen zou zijn. Dan ga jij zeker gelijk oordoppen halen?
Je bent echt een ras-egoïst als een minutieuze aanpassing, om er voor te zorgen dat je buren kunnen slapen wanneer ze willen, al te veel is gevraagd.
Dat zou voor mij ook gelden, echter weet ik dat er ook zat mensen zijn die echt niet meer in slaap komen als ze eenmaal wakker zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, ik haal geen oordoppen. Ik doe helemaal niets. Als ik gewekt word door een douche om half 8, dan draai ik me nog eens om en om kwart voor 8 slaap ik weer.
Ik heb oordoppen, maar die doe ik s nachts in mijn slaap weer uit. En als ik eenmaal wakker ben slaap ik niet meer in.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Nee, ik haal geen oordoppen. Ik doe helemaal niets. Als ik gewekt word door een douche om half 8, dan draai ik me nog eens om en om kwart voor 8 slaap ik weer.
Ja of om 7 uur gaan douchen, dan worden ze er om half acht niet wakker van, maar ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:26 schreef DeltaBlast het volgende:
Als je gaat douchen, dan keihard muziek opzetten. Horen ze die douche niet meer
Ben het met je eens .quote:Op dinsdag 12 maart 2019 21:50 schreef Aiciu het volgende:
Daarom niet naast Nederlanders gaan wonen, stelletje jankerds.
Lekker boeiend als je elkaar hoort, je bent toch geen gevangene in je eigen huis
Dit is het wel zo’n beetje. Maar uit coulance kun je ze mogelijke oplossingen aan laten dragen, uiteraard voor hun rekening.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:41 schreef Nismo91 het volgende:
Dat zijn leefgeluiden... zolang je niet bewust ie muziek hard aan hebt staan tot 2 uur snachts moeten ze echt niet zeuren.
Ja precies je moet met je buren door een deur kunnen. Het huis naast ons wordt particulier verhuurd, daar zitten nu dus echt tokkies in, Beh !quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:35 schreef Silven het volgende:
[..]
Dit is het wel zo’n beetje. Maar uit coulance kun je ze mogelijke oplossingen aan laten dragen, uiteraard voor hun rekening.
Shipped alleen in de US. Waar wat is het?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:52 schreef slijkie het volgende:
Geef je buren een kado:
https://getsnooz.com
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:38 schreef Zolder het volgende:
maar is het gek dat ik niet verder dan dat wil gaan?
Ze kunnen je niks maken. Ouwe zeikers.quote:Ik wil opzich nog wel een geluidsdempende douchemat proberen, maar is het gek dat ik niet verder dan dat wil gaan?
Heb je eigenlijk gevraagd waar ze precies van wakker worden?quote:Op woensdag 13 maart 2019 11:38 schreef Zolder het volgende:
Het is voor mij simpelweg geen passende oplossing om op een ander tijdstip te douchen, minder te douchen of om de douche minder hard te zetten. Ik vind dat een inbreuk op de vrijheid in mijn eigen huis.
Verder ben ik van mening dat het geen abnormale tijd is, en als de buren niet gepensioneerd zouden zijn zouden ze er sochtends ook geen last van hebben.
Ter info; ik hoor mijn andere buren ook goed als ze onder de douche staan, maar daar heb ik niks van gezegd. Ik denk maar het hoort erbij.
Ik wil opzich nog wel een geluidsdempende douchemat proberen, maar is het gek dat ik niet verder dan dat wil gaan?
Ik kan echt de deur niet uit zonder gedoucht te hebben. Haar wil niet zitten, je voelt je niet fris, in de nacht zweet je ongeveer 2 liter, de hele dag kriebelt alles. Je voelt je gewoon niet wakker, fris en fruitig. Sochtends douchen is the only way to go!quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:58 schreef aaradorn het volgende:
Gevoellig puntje dit, het is best wel lastig om hier een goede oplossing voor te vinden. Je kan misschien een douche mat kopen en kijken of het helpt. Of misschien in de avond douchen? Al heb je dan wel in de ochtend al het slaap zweet nog op je zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |