Als iedereen op die manier in het leven staat daar zou ik het (daar) ook niet aandurven om bij de buren te klagen nee. Of een kopje suiker te vragen. Of hoi te zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ook niet als je er structureel wakker van wordt?
Op een doodnormale tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dus die pensionades kunnen nooit meer langer slapen dan half 8 omdat TS een dochekop wil die net even ietsjes fijner doucht. Dat vindt jij terecht?quote:
Die knakers kunnen zelf heus wel bedenken dat oordoppen misschien wel zouden helpen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dus die pensionades kunnen nooit meer langer slapen dan half 8 omdat TS een dochekop wil die net even ietsjes fijner doucht. Dat vindt jij terecht?
Nou ja, een douchekop kiezen is natuurlijk zijn goed recht. Zelf zou ik wellicht overwegen om 's ochtends met de oude (stille) douchekop te douchen en 's avonds met de nieuwe, maar bij mij is het dan ook ongeveer vijf seconden werk om dat te verwisselenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dus die pensionades kunnen nooit meer langer slapen dan half 8 omdat TS een dochekop wil die net even ietsjes fijner doucht. Dat vindt jij terecht?
Iedere ochtend wakker worden gemaakt door geluidsoverlast is wel een probleem. Ieder mens zou daar problemen mee hebben, jij ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan lijkt mij een douch die wat geluid maakt het probleem niet.
Precies, dan kun je zelf gewoon douchen en de buren lekker slapen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een douchekop kiezen is natuurlijk zijn goed recht. Zelf zou ik wellicht overwegen om 's ochtends met de oude (stille) douchekop te douchen en 's avonds met de nieuwe, maar bij mij is het dan ook ongeveer vijf seconden werk om dat te verwisselen
Een douche die je hoort. Dat is geen geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Iedere ochtend wakker worden gemaakt door geluidsoverlast is wel een probleem. Ieder mens zou daar problemen mee hebben, jij ook.
Ik zou overwegen om rubber mat op douchevloer te leggen, dat kost nog minder tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, een douchekop kiezen is natuurlijk zijn goed recht. Zelf zou ik wellicht overwegen om 's ochtends met de oude (stille) douchekop te douchen en 's avonds met de nieuwe, maar bij mij is het dan ook ongeveer vijf seconden werk om dat te verwisselen
Als je er wakker van wordt wel. Ze hebben nooit over die oude douche geklaagd, dus het zullen niet van die zure zeikers zijn die alles aangrijpen om te klagen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Een douche die je hoort. Dat is geen geluidsoverlast.
Zeker, waar ik het over had was voor het geval dat niet werktquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik zou overwegen om rubber mat op douchevloer te leggen, dat kost nog minder tijd.
Maar dat even proberen om goede wil te tonen is ook een stap te ver blijkbaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, waar ik het over had was voor het geval dat niet werkt
Ho ho, voor TS zelf voor zover we weten in elk geval niet he, die heeft nog niet gereageerd op die suggestie volgens mijquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Maar dat even proberen om goede wil te tonen is ook een stap te ver blijkbaar.
Voor mij inderdaad welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, voor TS zelf voor zover we weten in elk geval niet he, die heeft nog niet gereageerd op die suggestie volgens mij
Lekker hoor, elke dag pas om half 8 wakker worden! 😍quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:01 schreef Zolder het volgende:
De situatie is als volgt:
Ik woon in een jaren 70 huis en dat kan wat gehorig zijn. Pas stond de buurvrouw bij mij aan de deur, ze vertelde dat ze elke ochtend om half 8 wakker worden als ik onder de douche gaan (hun slaapkamer grenst aan mijn badkamer)
Ze gaf aan dat dit pas sinds 2 maanden het geval is, en dat kan kloppen want toen heb ik een nieuwe regendouche gemonteerd die misschien wat meer lawaai maakt.
Ze zijn beide gepensioneerd en dat is ook de reden dat ze op dat tijdstip nog niet uit bed zijn.
Nu heb ik zoiets van ik heb er niks mee te maken dat ze gepensioneerd zijn en ik moet gewoon om half 8 normaal kunnen douchen. Ik wil ook niet mijn oude douche terug monteren natuurlijk.
Tegelijkertijd wil ik ook wel de relatie met de buren goed houden.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Om half 8. Dan zijn de meeste mensen al lang wakker. Maar ik zou eerst een rubber matje proberen oid. Werkt het niet, tja. Dan heb je het geprobeerd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:57 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Oordoppen voor ze kopen of nodig ze uit om ook een keer met jou in de douche te douchen dan ervaren ze zelf hoe goed jouw douche is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:01 schreef Zolder het volgende:
De situatie is als volgt:
Ik woon in een jaren 70 huis en dat kan wat gehorig zijn. Pas stond de buurvrouw bij mij aan de deur, ze vertelde dat ze elke ochtend om half 8 wakker worden als ik onder de douche gaan (hun slaapkamer grenst aan mijn badkamer)
Ze gaf aan dat dit pas sinds 2 maanden het geval is, en dat kan kloppen want toen heb ik een nieuwe regendouche gemonteerd die misschien wat meer lawaai maakt.
Ze zijn beide gepensioneerd en dat is ook de reden dat ze op dat tijdstip nog niet uit bed zijn.
Nu heb ik zoiets van ik heb er niks mee te maken dat ze gepensioneerd zijn en ik moet gewoon om half 8 normaal kunnen douchen. Ik wil ook niet mijn oude douche terug monteren natuurlijk.
Tegelijkertijd wil ik ook wel de relatie met de buren goed houden.
Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
Anders is het grappigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:08 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Je kan niet verder denken dan dat?
Tot dat jij iedere ochtend voor de wekker al wakker wordt door geluid van de buren, wat door de buren makkelijk op te lossen zou zijn. Dan ga jij zeker gelijk oordoppen halen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:37 schreef Mariocash het volgende:
Zeiken dat je om half 8 gewekt wordt door mensen die jouw AOW bij elkaar aan het verdienen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |