quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krak krak rak
Hops dr deurmat
haartjes breken
het warme kruis beweegt
.. schilfertjes in het broekje
krak krak rak
Hops dr deurmat
haartjes breken
het warme kruis beweegt
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik heb geen idee waar het over gaat maar lijkt me meer een sc dingetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Zeker! Echt leuk!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:22 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Dit is het beste moment uit Utopia 2
krak krak rak
Hops dr deurmat
haartjes breken
het warme kruis beweegt
Die instructrice is echt goed.Wat een enthousiasme.quote:
Dat dus. Ik zie liever mensen een beetje lol hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Zoiets moeten ze vaker doen. Meteen een betere stemming.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef VitaSackville het volgende:
Erik ook weer helemaal opgeleefd ....geen centje pijn meer
Die valt echt door de mand... stijve miepquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Merel kan het ook echt niet, ze probeerde het wel
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:20 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Nou,vind dat ze t niet zo goed doet....ietsje beter dan Hiske oooooow Hiske
Ik zou het ook niet kunnen, nul ritme, maar het gaat om de lol. Gewoon lekker meedoen, dan ziet het er maar niet uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:26 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Die valt echt door de mand... stijve miep
Wonderbaarlijk,een uurtje geleden had ik hem bijna als opgegeven beschouwd.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:27 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Adriaan maakt er bijna een paringsdans van
En ook nog eens zonder biertje in zijn handquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk,een uurtje geleden had ik hem bijna als opgegeven beschouwd.
Ik zou dit wel kunnen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:27 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet kunnen, nul ritme, maar het gaat om de lol. Gewoon lekker meedoen, dan ziet het er maar niet uit.
Die A3aan is echt motorisch gehandicapt/gestoordquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Die mannen zijn ook een stelletje harken. Het is bijna aandoenlijk.
Maakt niet uit hij staat er wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die A3aan is echt motorisch gehandicapt/gestoord
Was toen ook zo met die Afrikaanse trommels, leuk om te zien hoor!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, hahaha ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk,een uurtje geleden had ik hem bijna als opgegeven beschouwd.
Dat is het punt. Het is bewegen maar op een "leuke" manier. Het is idd een soort sport dansenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Ojee Zumba. Vind het niet echt een geweldig. Is meer een beetje dansen.
En leuk om te zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
Die Merel heeft geen ritme. Heb ook een paar gifjes gemaakt. Zou je niet verwachten.quote:
dr zenderquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Christel bij Zumba zelfs dat domme heuptasje, wat zou daar in zitten haar hart/longmachine?
Die slaapts zelfs met dat tasje vermoed ik
Stomaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Christel bij Zumba zelfs dat domme heuptasje, wat zou daar in zitten haar hart/longmachine?
Ik weet niet of het ritme is. Het is de meer de pasjes nadoen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die Merel heeft geen ritme. Heb ook een paar gifjes gemaakt. Zou je niet verwachten.
Accentueert haar heupbewegingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Te dik, te traag, geen conditie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:25 schreef schizolientje het volgende:
Merel kan het ook echt niet, ze probeerde het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |