Erik straks een error.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:59 schreef formule het volgende:
[..]
Christel heeft een keuze tussen Dave en Erik
Ik moest er ook aandenken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss dr huis staat leeg
help Dave de maatschapij in
das fijn Kriss
zo fijn
je hebt de ruimte he Kriss
Het doet mij zo denken aan waar ze toen mee kwamen met dat "Neem een asielzoeker in huis". En zowat geen enkele bn'er die zijn naam er aan verbond deed het zelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss dr huis staat leeg
help Dave de maatschapij in
das fijn Kriss
zo fijn
je hebt de ruimte he Kriss
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei His nu
Zal Dave je de liefde verklaren?
Doet ze altijd, moet je s'morgens eens kijken als chris zich aan het aankleden is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Charmian het volgende:
Ik zou helemaal eng worden van die rooie, die zit zo naar kris te gluren
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei His nu
Zal Dave je de liefde verklaren?
sluiks kijkend naar de charlie. viel helemaal niet op dat ze het weer in alle privacy, met de batterijen uit de zenders wil doen...griezeltjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel: tisser?
Hiske: ik moet ergens aan terugdenken. Daarom moet ik lachen, maar ik kan het nu niet zeggen. Dat komt wel als we vanavond in bed liggen.
Charlies op die trutten vanavond.
Ja de manier hoe Chris met hem omgaat en hoe ze tegen hem praat met die zalvende stem, de warme knuffel die ze hem geeft als die binnenkomt. Ik kan me voorstellen dat een man daar helemaal hoteldebotel van wordtquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
sluiks kijkend naar de charlie. viel helemaal niet op dat ze het weer in alle privacy, met de batterijen uit de zenders wil doen...griezeltje
Dus ze heeft zelf aanleiding gegeven?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de manier hoe Chris met hem omgaat en hoe ze tegen hem praat met die zalvende stem, de warme knuffel die ze hem geeft als die binnenkomt. Ik kan me voorstellen dat een man daar helemaal hoteldebotel van wordt
Een beetjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:11 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Dus ze heeft zelf aanleiding gegeven?
Heb je dat gezicht van Chris net gezien tijdens het dansenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef formule het volgende:
Heftig, ik pas even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:19 schreef formule het volgende:
Heftig, ik pas even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |