Link: https://www.destentor.nl/(...)je-wilders~a5128f15/quote:De woede van een grote groep Urkers was maandagavond gericht op een persoon: de 18-jarige Soufyan Boukhizzou. Tientallen jongeren drongen het huis van zijn familie binnen. Zijn moeder werd tegen de grond gewerkt, zelf liep hij klappen op. ,,We zijn doodsbang’’.
Het liep maandag finaal uit de hand op Urk. Aan het begin van de avond drong een grote groep jongeren - schattingen lopen uiteen van 70 tot ver in de 100 - het huis van de familie Boukhizzou aan de Noorderpalen binnen. Op zoek naar Soufyan. Zijn moeder probeerde haar gezin te beschermen, maar werd tegen de grond gewerkt en raakte gewond. Soufyan kreeg klappen, zijn zus ook. De jongeren riepen ‘Geertje Wilders’, gooiden met vuurwerk en stenen. De politie op Urk riep de hulp in van collega’s uit andere gemeenten om de meute te verdrijven. Dat ging gepaard met de wapenstok.
Hij is twee jaar geleden in elkaar geslagen door een plaatsgenoot en heeft daarop aangifte gedaan met zijn moeder. ,,Nu denken mensen dat we een schadevergoeding hebben gekregen omdat mijn vader een poosje geleden een Mercedes heeft gekocht.’’ Een misvatting, zegt zijn vader Saïd. ,,Ik heb hard gewerkt voor die auto! We hebben nooit meer iets gehoord van de politie na die aangifte’’.
Soufyan kreeg maandag overdag al appjes die hem waarschuwden voor het naderend onheil. Ook werd hij naar eigen zeggen achtervolgd. Op weg naar de scooterwinkel besloot hij te ‘schuilen’ bij snackbar Willem de Boer. ,,Ik zag een agent rijden en die heeft me thuisgebracht.’’ Niet veel later stond een grote groep woedende jongeren voor de deur. ,,Dat doe je toch niet?’’ zegt zijn zus Ilham, die net als de rest van het gezin dinsdag thuis blijft, op advies van de politie. ,,We zijn niet veilig. We zijn doodsbang.’’
De politie onderzoekt de zaak. Voor zover bekend, zijn er nog geen aanhoudingen verricht. Soufyan en zijn familie gaan aangifte doen.
Grapje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik denk dat Soufyan helemaal niets verkeerd heeft gedaan.
Ik hoorde op de radio iets over een meisje maar lees daarover niets terug in dit artikel...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:51 schreef Logic91 het volgende:
[..]
Link: https://www.destentor.nl/(...)je-wilders~a5128f15/
Holy shit man. Dit lijkt net alsof we in het zuiden van de VS zijn in de jaren vijftig. "Boy, don't you touch that white lady!".
Nou is Urk niet de meest progressieve plek in Nederland natuurlijk maar dit is onacceptabel. :-(
Aha. Dat maakt een en ander duidelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:00 schreef Liftdeur het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)e-appgroep-intriges/
Dit dusquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hoe komen Marokkanen in godsnaam in Urk terecht?
In Urk is de Nederlander nog niet opgedeeld in hyperindividualisten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:57 schreef thedeedster het volgende:
Waarom was er überhaupt ruzie en komt het zo ver dat honderd man wordt opgetrommeld?
“... er geen land is, zelfs niet in de verste uithoeken van deze wereld, dat in zijn toekomst geen diversiteit zal zien.”quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Hoe komen Marokkanen in godsnaam in Urk terecht?
Zou deze persoon nog iets geleerd hebben op school?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Aha. Dat maakt een en ander duidelijk.'Souf' heeft fijne vrienden.
[ afbeelding ]
Ja dat tribale groepsgedrag is wel kenmerkend voor religieuze gemeenschappen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef mossad_agent het volgende:
Dus grote groep Nederlanders die een moslim in elkaar trappen.... is weer eens iets anders. Normaliter is het andersom (en dan hoor je er niets over).
Hij is vast de schuldige dat ze met 70 man zn huis binnendringen, moeders slaan en journalisten aanvallen met rookbommen. Ik denk het ook ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
Soufyan is de onschuld zelve, echt een lieverdje. De boze blanke menschen zijn weer de schuldige in het geheel. Urk = VOC = racisme
ik denk het ook. Hij heeft al vaker voor problemen gezorgd op Urk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hij is vast de schuldige dat ze met 70 man zn huis binnendringen, moeders slaan en journalisten aanvallen met rookbommen. Ik denk het ook ja.
Door een allochtoon te zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:10 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
ik denk het ook. Hij heeft al vaker voor problemen gezorgd op Urk.
Een pastoor op Urk,quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er was eens een Turk in Urk
Die had in zijn anus een kurk
Maar meneer de pastoor
die had dat wel door
en pakte hem alsnog, de schurk
Er zal vast en zeker geen oorzaak zijn dat men zo boos op hem is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hij is vast de schuldige dat ze met 70 man zn huis binnendringen, moeders slaan en journalisten aanvallen met rookbommen. Ik denk het ook ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er na de Turkenrellen in Rotterdam van 2017, de Sinterklaasrellen van 2018 en nu dit al users die Arnold Karskens gelijk gaan geven over zijn waarschuwingen voor een burgeroorlogsfeer? Of horen dit soort georganiseerde tribale geweldsacties bij het moderne multiculturele leven?Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
Dat de Urker jongens boefjes zijn als ze iemands moeder in elkaar rammen en een journalist belagen staat wel vast, maar dat sluit niet uit dat de andere kant ook best stom kan zijn. Gezien het feit dat de fam van Souf daar al decennia woont en zich veilig genoeg waande om hun kinderen daar op te laten groeien is racisme blijkbaar al die jaren geen levensbedreigend probleem geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:19 schreef Oostwoud het volgende:
Ah, ik zie dat er al een grootschalige wraakactie op komst is:Ik vrees dat het een bloedkant van beide kanten kan worden. Ze weten niet waar ze zich mee inlaten. Allebei niet dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er na de Turkenrellen in Rotterdam van 2017, de Sinterklaasrellen van 2018 en nu dit al users die Arnold Karskens gelijk gaan geven over zijn waarschuwingen voor een burgeroorlogsfeer? Of horen dit soort georganiseerde tribale geweldsacties bij het moderne multiculturele leven?
20,421 Urkers vs 391.088 Marokkanen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een bloedkant van beide kanten kan worden. Ze weten niet waar ze zich mee inlaten. Allebei niet dus.
Ah, ik zie dat er al een grootschalige wraakactie op komst is:Doet mij een beetje denken aan al die oorlogsfilmpjes uit het MO. Stoere jongens die veel te coole dingen roepen en wanneer het erop aankomt met een bruine broek wegrennen. Alsof een groep Marokkaanse jongens echt gaat vechten tegen een meerderheid die heeft laten zien kansloos geweld ook niet te schuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er na de Turkenrellen in Rotterdam van 2017, de Sinterklaasrellen van 2018 en nu dit al users die Arnold Karskens gelijk gaan geven over zijn waarschuwingen voor een burgeroorlogsfeer? Of horen dit soort georganiseerde tribale geweldsacties bij het moderne multiculturele leven?![]()
Urkers zijn een minderheid hoor. De rest van Nederland kijkt de andere kant op.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan al die oorlogsfilmpjes uit het MO. Stoere jongens die veel te coole dingen roepen en wanneer het erop aankomt met een bruine broek wegrennen. Alsof een groep Marokkaanse jongens echt gaat vechten tegen een meerderheid die heeft laten zien kansloos geweld ook niet te schuwen
Het gaat allemaal om de concentratie van troepen. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je 1000 Marokkanen bij elkaar krijgt om te gaan matten in zo'n gat als Urk.quote:
Dit idd, wtf gewoonquote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Haha, wat grappig. In Urk is de wereld precies het omgekeerde van de rest van Nederland.
Is het logistiek dan een probleem om in Urk te komen? Want wat betreft onderlinge verbondenheid zit het wel snor bij onze mocrovrienden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Het gaat allemaal om de concentratie van troepen. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je 1000 Marokkanen bij elkaar krijgt om te gaan matten in zo'n gat als Urk.
Ook vis stelen is een beroep.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:30 schreef Janneke141 het volgende:
100 roomblanke hardwerkende visvangers en de ellende begint weer als er een Marokkaan bij in de buurt komt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er was eens een Turk in Urk
Die had in zijn anus een kurk
Maar meneer de pastoor
die had dat wel door
en pakte hem alsnog, de schurk
Ah, ik zie dat er al een grootschalige wraakactie op komst is:Dat trekt weer andere randfiguren aan ook natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er na de Turkenrellen in Rotterdam van 2017, de Sinterklaasrellen van 2018 en nu dit al users die Arnold Karskens gelijk gaan geven over zijn waarschuwingen voor een burgeroorlogsfeer? Of horen dit soort georganiseerde tribale geweldsacties bij het moderne multiculturele leven?.
Wrs hoort het bij de globalisatie idd tribale geweldsacties.I´m back.
En ik denk dat Allochtoon Nederland ook niet staat te springen om af te reizen naar Urk. Er is niet eens een trein.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:28 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Urkers zijn een minderheid hoor. De rest van Nederland kijkt de andere kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |