16.00 uur lokale tijd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 08:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Is de persco al geweest? Beetje in de war met die tijden.
Lijkt me inderdaad niet zo gepast.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:03 schreef Tarado het volgende:
er zal geen champagne moment op het podium zijn neem ik aan
Lijkt me inderdaad niet + een of twee minuten stilte vóór de startquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:03 schreef Tarado het volgende:
er zal geen champagne moment op het podium zijn neem ik aan
Hou op zeg, die man wist al jaren niet meer wat hij deed.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hou op zeg, die man wist al jaren niet meer wat hij deed.
Partijdig lopen haten op max dan noem ik niet professioneel!
Zoek zijn naam eens op en kijk hoeveel coureurs over hem hebben geklaagd. Max en vettel waren echt niet de enige.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 maart 2019 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ben benieuwd wat Vettel nu tegen Charlie te zeggen heeft.
Zijn conflicterende beslissingen staan los van de dingen die hij heeft bereikt en gedaan en maken de positieve dingen natuurlijk niet ongedaan. Onder zijn leiding is de F1 populairder dan ooit en het is nog maar de vraag wie je hiervoor terug gaat krijgen. Maar dat terzijde; de beste man was eigenlijk nog te jong om te gaan en dat komt dan ook nog eens totaal uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mensen die klagen over een scheidsrechters, what else is new.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoek zijn naam eens op en kijk hoeveel coureurs over hem hebben geklaagd. Max en vettel waren echt niet de enige.
quote:
twitter:UpdatesFerrari twitterde op donderdag 14-03-2019 om 08:58:32Sebastian Vettel's heartfelt tribute message to Charlie Whiting in today's press conference at Melbourne #AusGP #CharlieWhiting #RIPCharlieWhiting #RIPCharlie #Seb5 https://t.co/2xKK87x1pW reageer retweet
Hoewel ik mij het persoonlijk drama, dat hierachter schuil gaat, goed kan voorstellen vindt ik toch dat dit voorzichtig positief is voor de sport. Een nieuwe kans.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:22 schreef Danny het volgende:
[..]
Zijn conflicterende beslissingen staan los van de dingen die hij heeft bereikt en gedaan en maken de positieve dingen natuurlijk niet ongedaan. Onder zijn leiding is de F1 populairder dan ooit en het is nog maar de vraag wie je hiervoor terug gaat krijgen. Maar dat terzijde; de beste man was eigenlijk nog te jong om te gaan en dat komt dan ook nog eens totaal uit de lucht vallen.
alleen in rugby klaagt men niet over de scheids....quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoek zijn naam eens op en kijk hoeveel coureurs over hem hebben geklaagd. Max en vettel waren echt niet de enige.
Je zou echt interview van Olav met Charlie terugkijken. Hij geeft aan alleen de incidenten door aan de stewards. De stewards bepalen de straf of geen straf.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
En waterpolo.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
alleen in rugby klaagt men niet over de scheids....
Zelfs al deed hij het wel, we zijn toch geen 12 dat we elkaar dat soort dingen kwalijk nemen. Uiteindelijk blijft het maar sport.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je zou echt interview van Olav met Charlie terugkijken. Hij geeft aan alleen de incidenten door aan de stewards. De stewards bepalen de straf of geen straf.
Ik ben geen discussie over zijn beslissingen begonnen, ik heb gezegd dat elk nadeel ook een voordeel kent. Elke zwarte gebeurtenis kent ook een regenboog.quote:Op donderdag 14 maart 2019 09:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs al deed hij het wel, we zijn toch geen 12 dat we elkaar dat soort dingen kwalijk nemen. Uiteindelijk blijft het sport.
Om dit aan te grijpen voor een discussie over zijn beslissingen is gewoon walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |