prachtige boeken, heb er tweequote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zijn leuke boeken van Prüller. Vroeger vaak geleend bij de bibliotheek.
Ik zit te kijken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:01 schreef JayHovah het volgende:
Reminder:
Nog 10 minuten tot de F1 Launch Event!
Yep, die lotus JPS was één van de mooiste auto'squote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja in de Lotus JPS, Andretti WK en zulks
Was het wat?quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik zit te kijken.
(Of is er een speciaal topic voor?)
Kan op de F1 Pro TV niks vinden. Ging het via YouTube?quote:Op woensdag 13 maart 2019 07:01 schreef JayHovah het volgende:
Reminder:
Nog 10 minuten tot de F1 Launch Event!
https://www.formula1.com/(...)HH8ro2hYk4ux99z.htmlquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:44 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Kan op de F1 Pro TV niks vinden. Ging het via YouTube?
Ja staat op Youtube nu, kan je terug kijken.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:44 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Kan op de F1 Pro TV niks vinden. Ging het via YouTube?
Mwoah, weinig. Alle teams (rijders + principal) werden op een podium geroepen en ze mochten allemaal een vraag beantwoorden.quote:
op zich al heel wat dat ze dit doenquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Mwoah, weinig. Alle teams (rijders + principal) werden op een podium geroepen en ze mochten allemaal een vraag beantwoorden.
Leuk bij gebrek aan beter, zeg maar.
Klinkt een beetje als een standaard teampresentatie bij het gros van de wielerwedstrijden maar dan met een vraagquote:Op woensdag 13 maart 2019 09:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Mwoah, weinig. Alle teams (rijders + principal) werden op een podium geroepen en ze mochten allemaal een vraag beantwoorden.
Leuk bij gebrek aan beter, zeg maar.
Dat dus....quote:Op woensdag 13 maart 2019 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een standaard teampresentatie bij het gros van de wielerwedstrijden maar dan met een vraag
Ik heb vanaf 1996 alles gezien. Kan me de eerste race in Australië nog goed heugen, toen Brundle werd gelanceerd in bocht 3. 's Nachts kijken met thee en stroopwafels, mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:43 schreef Mothzor het volgende:
Als we dan toch allemaal melden sinds wanneer we kijken
Jerez 1997 met als klap op de vuurpijl Schumacher vs Villeneuve. Was meteen verkocht en sindsdien geen race meer gemist zo ongeveer.
1. Ze hebben een groot gat te dichten (vorig jaar was in in de quali nog steeds tot 0.5 sec) dus die uitspraak klopt gewoonquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Heel de voorbereiding grootspraak uit de Red Bull stal, en nu ineens schijnt Christian Horner gezegd te hebben dat Red Bull "nog een groot gat heeft te dichten met Ferrari en Mercedes", maar dat dat zeker mogelijk moet zijn.
Bron: De Gelderlander
De Gelderlander, het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Heel de voorbereiding grootspraak uit de Red Bull stal, en nu ineens schijnt Christian Horner gezegd te hebben dat Red Bull "nog een groot gat heeft te dichten met Ferrari en Mercedes", maar dat dat zeker mogelijk moet zijn.
Bron: De Gelderlander
Is gewoon een variant van het ADquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Gelderlander, het moet niet gekker worden
quote:
Tot hier ging het goedquote:Op woensdag 13 maart 2019 10:09 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 1996 alles gezien. Kan me de eerste race in Australië nog goed heugen, toen Brundle werd gelanceerd in bocht 3. 's Nachts kijken met thee en stroopwafels, mooie tijd was dat.
Daarvoor had ik ook ook al vaak gekeken (bewust vanaf 1994, ik was toen 10), maar daar kan ik me niet alles van herinneren. O.a het weekend waarin Senna omkwam staat me goed bij, als heb ik die race toen niet live gezien.
quote:Ik ben altijd fan van Schumacher geweest.
dat zou wel heel tragisch zijnquote:Op woensdag 13 maart 2019 12:28 schreef Hanschje het volgende:
De geruchten gaan dat Williams moeite heeft de tweede auto raceklaar te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |