En terecht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens de hele dag thuis zitten wachten en aan het eind vd dag lag er een briefje in de bus dat ik niet thuis was. Ik werd een beetje pissig.
Godver, buren die je in de gaten houden, brrr, die heb ik gelukkig niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is zo vervelend als ze het bij buren afleveren. Kwam een keer thuis, lag er een briefje dat pakket was afgegeven aan de buren. Moest nog wat regelen, dus 10 min. later gaat de bel. Buurvrouw. Zegt ze: had je het briefje niet gezien!![]()
![]()
Het was de storingsdienst daar ik geen internet enzo had.quote:
Ze pleuren het overal, als ze het maar kwijt zijn, woon je op nummer 42, dan kan je je pakje een straat verderop op nummer 63 afhalen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Je had hier ook zo'n topic over rare bezorgingen. Briefje met de mededeling: Het pakje ligt in de vuilnisbak enzo.
Je hebt de topic titel gemold.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze pleuren het overal, als ze het maar kwijt zijn, woon je op nummer 42, dan kan je je pakje een straat verderop op nummer 63 afhalen.
Kan Sas niet helemaal werkloos laten toezien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt de topic titel gemold.
Bij mij ook eens meegemaakt. Was een pakket bij ons afgegeven, een pc zonder adres. Degene die waarvoor die was woonden 20 huizen verder. Ivm met de privacy mochten ze aan haar niet doorgeven waar die bezorgd was.
Ik vind het ook lief van je dat je soms ook aan haar denkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan Sas niet helemaal werkloos laten toezien.
op fok bedoel je?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Voordat ik ff ging shoppen leek het ok, maar ik zie ook niet alles natuurlijk
12 x gelezen, snap het nog nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sjop in de super zolang ik dat nog kan
Vliegerop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |