Als je het financieel uit kunt zitten tot je eerste salaris bij je nieuwe baas zie ik geen reden om nu te blijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef Fushia2 het volgende:
Contract is net binnen en is al ondertekend door nieuwe werkgever, hoef het alleen door te sturen en klaas is kees.
Geld is niet het issue, ik wil hier gewoon wegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:02 schreef koemleit het volgende:
Moet je zelf weten, kun en wil je een maand zonder inkomsten? doen. wil je dat niet, niet doen.
maar dat kan niemand voor jou bepalen.
Dan hoef je die vraag toch niet te stellen? dan is het antwoord toch wel duidelijk....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geld is niet het issue, ik wil hier gewoon weg
Neen hoor, dit ks het niet want volgens mijn vrouw is het niet slim wat ik doe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dan hoef je die vraag toch niet te stellen? dan is het antwoord toch wel duidelijk....
Onnodige zin verwijderd
waarom is het niet slim volgens je vrouw?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen hoor, dit ks het niet want volgens mijn vrouw is het niet slim wat ik doe.
En ja ik verdubbel mijn loon, maar wat ik nou verdien is echt peanuts.
Omdat ik dan een maand geen loon ontvang en dit volgens haar dom is. Mond houden en blijven werken is haar boodschap.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom is het niet slim volgens je vrouw?
ja maar als er geld genoeg is moet dit toch geen probleem zijn...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik dan een maand geen loon ontvang en dit volgens haar dom is. Mond houden en blijven werken is haar boodschap.
Wat een onzin. Mensen zien werken tegenwoordig als religie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik dan een maand geen loon ontvang en dit volgens haar dom is. Mond houden en blijven werken is haar boodschap.
Is het financieel een probleem als je een maand geen loon ontvangt? Kun je voldoende bijdragen, hebben jullie voldoende inkomsten voor levensonderhoud?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar werd al 2x in 2 weken tijd op het matje geroepen omdat ik foutjes maak enzo in dossiers.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:55 schreef hoechst het volgende:
Zou daar een maandje heel rustig aan doen..
Werkt niet als uitzendkracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef Hallojo het volgende:
Probeer ervoor te zorgen dat ze je ontslaan en een transitievergoeding mee moeten geven
Spannend zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar werd al 2x in 2 weken tijd op het matje geroepen omdat ik foutjes maak enzo in dossiers.
Vandaag werd zelfs gedreigd met ontslag. Mijn reactie was echt:![]()
![]()
![]()
Niet zo jaloers zijn. Op een dag mag je mss gouden pallets sorteren en gaat je loon ook omhoog.quote:
Ik denk dat ik jouw vrouw steun. Tijd gaat vanzelf voorbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |