Als je het financieel uit kunt zitten tot je eerste salaris bij je nieuwe baas zie ik geen reden om nu te blijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef Fushia2 het volgende:
Contract is net binnen en is al ondertekend door nieuwe werkgever, hoef het alleen door te sturen en klaas is kees.
Geld is niet het issue, ik wil hier gewoon wegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:02 schreef koemleit het volgende:
Moet je zelf weten, kun en wil je een maand zonder inkomsten? doen. wil je dat niet, niet doen.
maar dat kan niemand voor jou bepalen.
Dan hoef je die vraag toch niet te stellen? dan is het antwoord toch wel duidelijk....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geld is niet het issue, ik wil hier gewoon weg
Neen hoor, dit ks het niet want volgens mijn vrouw is het niet slim wat ik doe.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:04 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dan hoef je die vraag toch niet te stellen? dan is het antwoord toch wel duidelijk....
Onnodige zin verwijderd
waarom is het niet slim volgens je vrouw?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen hoor, dit ks het niet want volgens mijn vrouw is het niet slim wat ik doe.
En ja ik verdubbel mijn loon, maar wat ik nou verdien is echt peanuts.
Omdat ik dan een maand geen loon ontvang en dit volgens haar dom is. Mond houden en blijven werken is haar boodschap.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
waarom is het niet slim volgens je vrouw?
ja maar als er geld genoeg is moet dit toch geen probleem zijn...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik dan een maand geen loon ontvang en dit volgens haar dom is. Mond houden en blijven werken is haar boodschap.
Wat een onzin. Mensen zien werken tegenwoordig als religie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik dan een maand geen loon ontvang en dit volgens haar dom is. Mond houden en blijven werken is haar boodschap.
Is het financieel een probleem als je een maand geen loon ontvangt? Kun je voldoende bijdragen, hebben jullie voldoende inkomsten voor levensonderhoud?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar werd al 2x in 2 weken tijd op het matje geroepen omdat ik foutjes maak enzo in dossiers.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:55 schreef hoechst het volgende:
Zou daar een maandje heel rustig aan doen..
Werkt niet als uitzendkracht.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:01 schreef Hallojo het volgende:
Probeer ervoor te zorgen dat ze je ontslaan en een transitievergoeding mee moeten geven
Spannend zeg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar werd al 2x in 2 weken tijd op het matje geroepen omdat ik foutjes maak enzo in dossiers.
Vandaag werd zelfs gedreigd met ontslag. Mijn reactie was echt:![]()
![]()
![]()
Niet zo jaloers zijn. Op een dag mag je mss gouden pallets sorteren en gaat je loon ook omhoog.quote:
Ik denk dat ik jouw vrouw steun. Tijd gaat vanzelf voorbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet zo jaloers zijn. Op een dag mag je mss gouden pallets sorteren en gaat je loon ook omhoog.
Grapje toch? Als geld niks uitmaalt ga je jezelf toch geen maand lang lopen ergeren? Neem lekker even vrij om je op te laden voor je nieuwe baan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:26 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw vrouw steun. Tijd gaat vanzelf voorbij.
Neuh. Als zijn vrouw het onverstandig vindt, heb ik het gevoel dat geld wel wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Grapje toch? Als geld niks uitmaalt ga je jezelf toch geen maand lang lopen ergeren? Neem lekker even vrij om je op te laden voor je nieuwe baan.
Als je daarna 2 keer zoveel gaat verdienen is dat probleem binnen hooguit twee maanden ook uit de lucht en heb je wel lekker een maand niks hoeven doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Neuh. Als zijn vrouw het onverstandig vindt, heb ik het gevoel dat geld wel wat uitmaakt.
Daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:32 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je daarna 2 keer zoveel gaat verdienen is dat probleem binnen hooguit twee maanden ook uit de lucht en heb je wel lekker een maand niks hoeven doen.
Neen, zij vindt het gewoon niet netjes en onrespectvol.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Neuh. Als zijn vrouw het onverstandig vindt, heb ik het gevoel dat geld wel wat uitmaakt.
Vooral doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
En laatste week gewoon ziekmelden ofzo, dit is wat ik denk maar ik twijfel![]()
De wereld is klein en ik mag mijn huidige manager wel..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:37 schreef Vliegbaard het volgende:
Komt eerder over alsof je gewoon geen fuck you naar je huidige baas durft te geven.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:02 schreef pmponer het volgende:
Orders komen van je vrouw zo te lezen, misschien heeft ze andere redenen dat ze jou overdag niet thuis wil hebben
Je mag niet eens bepalen wanneer je gaat lunchen maar komt hier wel vragen wat je nou moet doen. Wil je nou wel of niet je eigen shit bepalen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:58 schreef Fushia2 het volgende:
Ben recent aangenomen bij een multinational met zéér mooie arbeidsvoorwaarden. En gelijk een vast contract. Ik verdubbel bijna mijn huidig loontje.
Ik werk nou wel als uitzendkracht, iets helemaal anders dan wat ik normaal zou doen en ben het hier echt spuugzat. Loon is ook bagger en wordt behandeld als een kind en heb 0,0 te zeggen. Mag niet eens bepalen hoe ik werk en wanneer ik ga lunchen....
Zou ik nu al stoppen? Ik krijg wekelijks slechte evaluaties omdat mijn gedachten hier echt niet meer zijn. Midden april kan ik beginnen bij mijn nieuwe werkgever.
Je huidige werkgever komt niet bepaald respectvol over.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Neen, zij vindt het gewoon niet netjes en onrespectvol.
Maar er wordt hier wel gedreigd met ontslag. Het heeft trouwens geen invloed op mijn humeur ofzo, want het boeit mij zeer weinig.
Net daarom moet ik gwn ook blijven werken volgens haar.
En laatste week gewoon ziekmelden ofzo, dit is wat ik denk maar ik twijfel![]()
Het dubbele van niks blijft nog steeds niksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:58 schreef Renesite het volgende:
Waarom niet? Als geld geen issue is. Op z'n minst twee weken tussen oud en nieuwe werkgever is relaxt.
Wel vraag ik me af: dubbele verdiensten maar ik merk het niet in je schrijven + hoe je op mij overkomt. Verbazend. Fijn voor je maar enfin.
Ik geloof het niet zo, anders zou z'n vrouw hem wel een paar weken vrij gunnen. To komt op me over alsof hij het niet kan handelen om verteld te worden wat hij moet doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 17:58 schreef Renesite het volgende:
Waarom niet? Als geld geen issue is. Op z'n minst twee weken tussen oud en nieuwe werkgever is relaxt.
Wel vraag ik me af: dubbele verdiensten maar ik merk het niet in je schrijven + hoe je op mij overkomt. Verbazend. Fijn voor je maar enfin.
gewoon ziekmelden , hoezo je vrije dagen opgeven? leve de verzorgingsstaat!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:56 schreef Sheffield het volgende:
Neem gewoon de laatste 2 weken vrij man. De 2 weken die je dan nog moet werken vliegen dan ook voorbij
Als dat je ding is, dan moet je dat inderdaad doenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gewoon ziekmelden , hoezo je vrije dagen opgeven? leve de verzorgingsstaat!
als je de lasten hebt, mag je ook de lustenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:59 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Als dat je ding is, dan moet je dat inderdaad doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |