Dat was niet nieuw hoor. Dat was al veel eerder bij haar bekend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nichtje trouwt, mama wil niet meer komen, ex heeft een vriendin
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, heel wat dus. Maar wat voor moeder ben je als je je kind voor deze keuze stelt. Geen knip voor je neus waard dus.
jpuw meningquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, heel wat dus. Maar wat voor moeder ben je als je je kind voor deze keuze stelt. Geen knip voor je neus waard dus.
Ik denk ook wel dat het bewust pas nadat Tim eruit is gestemd in de bus viel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze had het bericht ook liever voor de stemming gekregen maar dan was het misschien een petertje geworden.
Buurman, niet Ron, maar die andere.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen, Wie is er toch eerder uit gegaan voor een bruiloft?
Eigen keuzes en is haar ex dan toch niet haar ex ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel een beetje sneu voor haar.
Haha toch is dat wel steeds een tip. Ik vind het behoorlijk genant dat ze steeds terugkeert naar Gerrit, ook al was het duidelijk dat hij Mylene interessanter vond dan Shelley toen myl net binnen was. Toen bleek dat Mylene Jens interessanter vond, was Shelley opeens weer in de picture, die zich eerder zowat aanbood aan Gerrit. Maar sneu is het zeker voor d'r. Echt motiverend is het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best wel zielig voor Shelly.
Ze maakte nog wel een opmerking dat ze eigenlijk op tips zat te wachten en niet voor de zoveelste keer dat ze niet naar Ger moest toetrekken.
Ramonaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen, Wie is er toch eerder uit gegaan voor een bruiloft?
Lenie zag wel dat Shelly daar sterker werd, maar dat zal vast niet van lange duur zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
jpuw mening
we horen maar 40 % on cam
mening van Kriss was idem die van jou
wat weten we nou eigenlijk
geen ruk
Lenie ziet on streams hoe dr dochter vaart
99% mislukt pakt bijna niks door
meerwaarde als mens Shelly zero ..
<snapt Lenie heel goed , pak je kist
laat die rls ellende achter je
Dat is zeker bewust gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:19 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het bewust pas nadat Tim eruit is gestemd in de bus viel.
Ze zei ook nog iets dat haar moeder waarschijnlijk een foutje had gemaakt met de datum, schreef 3 februari, maar dat ongeluk met haar ex was recenter. Dus ze denkt dat het 3 maart had moeten zijn .
In het kader van ex'en naar binnen gooien voor leuk had 'ie een mooie kans gemaakt, maar misschien als Jessie's rolstoel plateau klaar is, kan Roo als nieuwe bewoner Utopia testen op rolstoeltoegankelijkheid, en bij Brendhout revalidatie training doen, Talpa super tv win win win alleen maar winnaarsquote:
Is ook sneu, ze heeft nooit echt leuke post.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best wel zielig voor Shelly.
Ze maakte nog wel een opmerking dat ze eigenlijk op tips zat te wachten en niet voor de zoveelste keer dat ze niet naar Ger moest toetrekken.
eigenlijk wel een heel verstandige opmerking dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
jpuw mening
we horen maar 40 % on cam
mening van Kriss was idem die van jou
wat weten we nou eigenlijk
geen ruk
Lenie ziet on streams hoe dr dochter vaart
99% mislukt pakt bijna niks door
meerwaarde als mens Shelly zero ..
<snapt Lenie heel goed , pak je kist
laat die rls ellende achter je
Er staat mij vaag iets bij van Ramona, maar ik weet het niet zekersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef ndid het volgende:
[..]
Tja, da's een goeie. Ivan mocht toen niet maar mocht live meekijken. Was dat niet Jacco?
Net alsof dat buiten wat zal worden met Ger.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook sneu, ze heeft nooit echt leuke post.
Het zit die moeder wel heel hoog dat ze steeds naar ger trekt.
God mag weten wat die moeder al niet allemaal met Shelley heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook sneu, ze heeft nooit echt leuke post.
Het zit die moeder wel heel hoog dat ze steeds naar ger trekt.
Bouwer Buurman.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat mij vaag iets bij van Ramona, maar ik weet het niet zekers
Dat bepaalt ze nog altijd zelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Net alsof dat buiten wat zal worden met Ger.
en andersom.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
God mag weten wat die moeder al niet allemaal met Shelley heeft meegemaakt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lenie zag wel dat Shelly daar sterker werd, maar dat zal vast niet van lange duur zijn.
Fijn, zo'n motiverende moeder.
begreep uit de posting hier \dat Ma zei.. en als je dan weer Gerritquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lenie zag wel dat Shelly daar sterker werd, maar dat zal vast niet van lange duur zijn.
Fijn, zo'n motiverende moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |