Als ze te lastig zijn, gaat er een luikje open en storten ze ter aarde, net als bij Paul.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een plateau voor mindervaliden ?
edit : ik open niet
ze hebben niet eens een invaliden toilet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:46 schreef ndid het volgende:
[..]
Oh....een rolstoelpodium voor bij de evenementen!
Staan ze lekker in het zicht, mag hopen dat er nog een afdakje boven komt?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een invaliden toilet.
En je zit er toch als rolstoelgebruiker niet op te wachten om op zo'n vierkantje te gaan zitten met je rolstoel. Kun je toch ook gewoon naast blijven met je stoel.
Hoezo we laten mensen zich nog ongemakkelijker voelen
Maar dat is mijn mening
Dit!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben niet eens een invaliden toilet.
En je zit er toch als rolstoelgebruiker niet op te wachten om op zo'n vierkantje te gaan zitten met je rolstoel. Kun je toch ook gewoon naast blijven met je stoel.
Hoezo we laten mensen zich nog ongemakkelijker voelen
Maar dat is mijn mening
Nu ga je te ver, het moet natuurlijk niet al teveel gaan kosten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Staan ze lekker in het zicht, mag hopen dat er nog een afdakje boven komt?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu ga je te ver, het moet natuurlijk niet al teveel gaan kosten.
Oeps, die dacht natuurlijk dat haar ex zonder pardon bij haar terug zou komen na Utopia.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef ndid het volgende:
Shelly heeft raar gedroomd, over haar ex. Ze weet niet goed wat ze er mee moet. Hij heeft nu een nieuwe vriendin...SL
Wist ze al eerder.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef ndid het volgende:
Shelly heeft raar gedroomd, over haar ex. Ze weet niet goed wat ze er mee moet. Hij heeft nu een nieuwe vriendin...SL
Onze BN er in spe!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Nou tut, je hebt Gerrit nog, onze showmaster.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Crabapple het volgende:
Nu heb ik wel medelijden met Franny met haar fake BFF
[ afbeelding ]
In zijn dromen, de engerd.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Crabapple het volgende:
Nu heb ik wel medelijden met Franny met haar fake BFF
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:56 schreef renevanlaaren het volgende:
nog 4 minuten, dan komen de nieuwe denk ik
In ieder geval éénquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:56 schreef renevanlaaren het volgende:
nog 4 minuten, dan komen de nieuwe denk ik
Leuk voor een zwarte envelop: er mogen 2 inwoners per direct Utopia uit, zonder verlies van borg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:59 schreef DKUp het volgende:
Vier nieuwen zou leuk zijn en dan moeten er nog twee huidige bewoners vertrekken.
Hup weg ermeequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef ndid het volgende:
[..]
Leuk voor een zwarte envelop: er mogen 2 inwoners per direct Utopia uit, zonder verlies van borg.
Franny en Shelley....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef ndid het volgende:
[..]
Leuk voor een zwarte envelop: er mogen 2 inwoners per direct Utopia uit, zonder verlies van borg.
Ja Jens is een beetje het vrouwtje in de relatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef DKUp het volgende:
Myleentje heeft Jensie ook compleet verneukt helaas.
Op haar reet, op ware grootte!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:02 schreef ndid het volgende:
Shelly wil heel graag een elfje op haar pols.
Merel wil graag een eenhoorn.
Na al zijn uitspraken zat dat er wel in.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja Jens is een beetje het vrouwtje in de relatie.
Het zal ook net zo gaan als in 1, eerst alle meuk aanschaffen, dan kom regie weer met de hygiene regels en certificaat gezeik, en dan moet er er een echte tatoewer komen en dan komt Jessies vriendje Boydquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:06 schreef DKUp het volgende:
Die tattooshit vond ik in 1 al vervelend![]()
Vooral iemand laten doen met weinig ervaring......
En dat irritante geluid van die tattoo machine is ook niet goed voor je oren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:06 schreef DKUp het volgende:
Die tattooshit vond ik in 1 al vervelend![]()
Vooral iemand laten doen met weinig ervaring......
Boyd als tegenstander van Jessie is wel leuk, als vrienden kan je beter niet meer kijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het zal ook net zo gaan als in 1, eerst alle meuk aanschaffen, dan kom regie weer met de hygiene regels en certificaat gezeik, en dan moet er er een echte tatoewer komen en dan komt Jessies vriendje Boyd
Dat geluid blijft lekker in je hoofd hangenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:09 schreef yaello het volgende:
[..]
En dat irritante geluid van die tattoo machine is ook niet goed voor je oren.
inddquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:09 schreef yaello het volgende:
[..]
En dat irritante geluid van die tattoo machine is ook niet goed voor je oren.
Zelfs dat is beter te pruimen dan een leren riemen etsertje ( nee geen ettertje )quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Boyd als tegenstander van Jessie is wel leuk, als vrienden kan je beter niet meer kijken.
Wat had ze dan in haar post?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:21 schreef eskil het volgende:
Shelleynog beroerd van haar post, denk ik.
Tante in Turkije overleden, haar nicht zwanger en gaat trouwen en ze kan niet naar de bruiloft, haar ex motorongeluk gehad moet 1 jaar revalideren en is niet zeker dat hij zijn arm nog kan gebruiken en haar moeder wil niet meer naar Utiopia komen. Ze willen dat Shelly naar huis gaat.quote:
Moeder wil niet meer komen naar Utopiaquote:
Ex heeft vriendin wist ze alquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nichtje trouwt, mama wil niet meer komen, ex heeft een vriendin
Mama wil niet meer komen, dat meen je niet. De reden heeft ze die ook genoemd, Ger zeker?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel een beetje sneu voor haar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:13 schreef ndid het volgende:
[..]
Tante in Turkije overleden, haar nicht zwanger en gaat trouwen en ze kan niet naar de bruiloft, haar ex motorongeluk gehad moet 1 jaar revalideren en is niet zeker dat hij zijn arm nog kan gebruiken en haar moeder wil niet meer naar Utiopia komen. Ze willen dat Shelly naar huis gaat.
Die dan 's nachts op Jessie's voorhoofd tatoeëert "Blowjob - ¤ 10,00"quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het zal ook net zo gaan als in 1, eerst alle meuk aanschaffen, dan kom regie weer met de hygiene regels en certificaat gezeik, en dan moet er er een echte tatoewer komen en dan komt Jessies vriendje Boyd
Ah, die komt dus zéker niet meerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ex heeft vriendin wist ze al
Ex heeft motorongeluk gehad. Iets met zijn arm en moet een jaar revalideren
O jee, heel wat dus. Maar wat voor moeder ben je als je je kind voor deze keuze stelt. Geen knip voor je neus waard dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:13 schreef ndid het volgende:
[..]
Tante in Turkije overleden, haar nicht zwanger en gaat trouwen en ze kan niet naar de bruiloft, haar ex motorongeluk gehad moet 1 jaar revalideren en is niet zeker dat hij zijn arm nog kan gebruiken en haar moeder wil niet meer naar Utiopia komen. Ze willen dat Shelly naar huis gaat.
Gaat vast goed komen, Wie is er toch eerder uit gegaan voor een bruiloft?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moeder wil niet meer komen naar Utopia
Ex heeft 'n motorongeluk gehad, met zeker 'n jaar revalidatie en kan waarschijnlijk zijn arm
niet meer gebruiken.
Nichtje is zwanger en gaat in April trouwen, maar Shelly mag niet naar de bruiloft
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die dan 's nachts op Jessie's voorhoofd tatoeëert "Blowjob - ¤ 10,00"
Ja, ik vind het best wel zielig voor Shelly.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, heel wat dus. Maar wat voor moeder ben je als je je kind voor deze keuze stelt. Geen knip voor je neus waard dus.
Nooit geweest ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ah, die komt dus zéker niet meer
Tja, da's een goeie. Ivan mocht toen niet maar mocht live meekijken. Was dat niet Jacco?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen, Wie is er toch eerder uit gegaan voor een bruiloft?
Ze had het bericht ook liever voor de stemming gekregen maar dan was het misschien een petertje geworden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best wel zielig voor Shelly.
Ze maakte nog wel een opmerking dat ze eigenlijk op tips zat te wachten en niet voor de zoveelste keer dat ze niet naar Ger moest toetrekken.
Dat was niet nieuw hoor. Dat was al veel eerder bij haar bekend.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:13 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, heel wat dus. Maar wat voor moeder ben je als je je kind voor deze keuze stelt. Geen knip voor je neus waard dus.
jpuw meningquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het bewust pas nadat Tim eruit is gestemd in de bus viel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze had het bericht ook liever voor de stemming gekregen maar dan was het misschien een petertje geworden.
Buurman, niet Ron, maar die andere.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigen keuzes en is haar ex dan toch niet haar ex ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:14 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel een beetje sneu voor haar.
Haha toch is dat wel steeds een tip. Ik vind het behoorlijk genant dat ze steeds terugkeert naar Gerrit, ook al was het duidelijk dat hij Mylene interessanter vond dan Shelley toen myl net binnen was. Toen bleek dat Mylene Jens interessanter vond, was Shelley opeens weer in de picture, die zich eerder zowat aanbood aan Gerrit. Maar sneu is het zeker voor d'r. Echt motiverend is het niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef ndid het volgende:
[..]
Ze maakte nog wel een opmerking dat ze eigenlijk op tips zat te wachten en niet voor de zoveelste keer dat ze niet naar Ger moest toetrekken.
Ramonaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lenie zag wel dat Shelly daar sterker werd, maar dat zal vast niet van lange duur zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
jpuw mening
we horen maar 40 % on cam
mening van Kriss was idem die van jou
wat weten we nou eigenlijk
geen ruk
Lenie ziet on streams hoe dr dochter vaart
99% mislukt pakt bijna niks door
meerwaarde als mens Shelly zero ..
<snapt Lenie heel goed , pak je kist
laat die rls ellende achter je
Dat is zeker bewust gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:19 schreef ndid het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat het bewust pas nadat Tim eruit is gestemd in de bus viel.
Ze zei ook nog iets dat haar moeder waarschijnlijk een foutje had gemaakt met de datum, schreef 3 februari, maar dat ongeluk met haar ex was recenter. Dus ze denkt dat het 3 maart had moeten zijn .
In het kader van ex'en naar binnen gooien voor leuk had 'ie een mooie kans gemaakt, maar misschien als Jessie's rolstoel plateau klaar is, kan Roo als nieuwe bewoner Utopia testen op rolstoeltoegankelijkheid, en bij Brendhout revalidatie training doen, Talpa super tv win win win alleen maar winnaarsquote:
Is ook sneu, ze heeft nooit echt leuke post.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef ndid het volgende:
[..]
eigenlijk wel een heel verstandige opmerking dit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
jpuw mening
we horen maar 40 % on cam
mening van Kriss was idem die van jou
wat weten we nou eigenlijk
geen ruk
Lenie ziet on streams hoe dr dochter vaart
99% mislukt pakt bijna niks door
meerwaarde als mens Shelly zero ..
<snapt Lenie heel goed , pak je kist
laat die rls ellende achter je
Er staat mij vaag iets bij van Ramona, maar ik weet het niet zekersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:17 schreef ndid het volgende:
[..]
Tja, da's een goeie. Ivan mocht toen niet maar mocht live meekijken. Was dat niet Jacco?
Net alsof dat buiten wat zal worden met Ger.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook sneu, ze heeft nooit echt leuke post.
Het zit die moeder wel heel hoog dat ze steeds naar ger trekt.
God mag weten wat die moeder al niet allemaal met Shelley heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook sneu, ze heeft nooit echt leuke post.
Het zit die moeder wel heel hoog dat ze steeds naar ger trekt.
Bouwer Buurman.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat mij vaag iets bij van Ramona, maar ik weet het niet zekers
Dat bepaalt ze nog altijd zelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Net alsof dat buiten wat zal worden met Ger.
en andersom.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
God mag weten wat die moeder al niet allemaal met Shelley heeft meegemaakt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lenie zag wel dat Shelly daar sterker werd, maar dat zal vast niet van lange duur zijn.
Fijn, zo'n motiverende moeder.
begreep uit de posting hier \dat Ma zei.. en als je dan weer Gerritquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lenie zag wel dat Shelly daar sterker werd, maar dat zal vast niet van lange duur zijn.
Fijn, zo'n motiverende moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |