In zijn dromen, de engerd.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Crabapple het volgende:
Nu heb ik wel medelijden met Franny met haar fake BFF
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:56 schreef renevanlaaren het volgende:
nog 4 minuten, dan komen de nieuwe denk ik
In ieder geval éénquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:56 schreef renevanlaaren het volgende:
nog 4 minuten, dan komen de nieuwe denk ik
Leuk voor een zwarte envelop: er mogen 2 inwoners per direct Utopia uit, zonder verlies van borg.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:59 schreef DKUp het volgende:
Vier nieuwen zou leuk zijn en dan moeten er nog twee huidige bewoners vertrekken.
Hup weg ermeequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef ndid het volgende:
[..]
Leuk voor een zwarte envelop: er mogen 2 inwoners per direct Utopia uit, zonder verlies van borg.
Franny en Shelley....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef ndid het volgende:
[..]
Leuk voor een zwarte envelop: er mogen 2 inwoners per direct Utopia uit, zonder verlies van borg.
Ja Jens is een beetje het vrouwtje in de relatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef DKUp het volgende:
Myleentje heeft Jensie ook compleet verneukt helaas.
Op haar reet, op ware grootte!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:02 schreef ndid het volgende:
Shelly wil heel graag een elfje op haar pols.
Merel wil graag een eenhoorn.
Na al zijn uitspraken zat dat er wel in.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja Jens is een beetje het vrouwtje in de relatie.
Het zal ook net zo gaan als in 1, eerst alle meuk aanschaffen, dan kom regie weer met de hygiene regels en certificaat gezeik, en dan moet er er een echte tatoewer komen en dan komt Jessies vriendje Boydquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:06 schreef DKUp het volgende:
Die tattooshit vond ik in 1 al vervelend![]()
Vooral iemand laten doen met weinig ervaring......
En dat irritante geluid van die tattoo machine is ook niet goed voor je oren.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:06 schreef DKUp het volgende:
Die tattooshit vond ik in 1 al vervelend![]()
Vooral iemand laten doen met weinig ervaring......
Boyd als tegenstander van Jessie is wel leuk, als vrienden kan je beter niet meer kijken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Het zal ook net zo gaan als in 1, eerst alle meuk aanschaffen, dan kom regie weer met de hygiene regels en certificaat gezeik, en dan moet er er een echte tatoewer komen en dan komt Jessies vriendje Boyd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |