quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:23 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Dennis zijn dochter trouwde toen.
Dan kunnen we nergens iets over zeggen want we weten niets zeker of wat er achter bepaalde dingen steektquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
jpuw mening
we horen maar 40 % on cam
mening van Kriss was idem die van jou
wat weten we nou eigenlijk
geen ruk
Lenie ziet on streams hoe dr dochter vaart
99% mislukt pakt bijna niks door
meerwaarde als mens Shelly zero ..
<snapt Lenie heel goed , pak je kist
laat die rls ellende achter je
Je laat je dochter zelf haar lessen leren en houdt je wat dat betreft op de achtergrond.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
begreep uit de posting hier \dat Ma zei.. en als je dan weer Gerrit
is het niks
wat zou je je dochter motiveren als je oprecht denkt
ut is niks wrd niks nu niet nooit niet
kan wel hard zijn
iets wat je niet wilT,.. lezen horen
maar beter imo dan dat kwijl
zachte heel meesters stinkende wond
Dennis ja, ik was zijn naam kwijt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:23 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Dennis zijn dochter trouwde toen.
Nee, denk ik ook niet. Maar het is en blijft de keuze van Shelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Net alsof dat buiten wat zal worden met Ger.
Ik weet niet of hij Mylene interessanter vond. Het was weer wat nieuws. Hij kon misschien even de gigolo spelen of de player met 2 vrouwen. Met Shelley was het ook niet bepaald stabiel te noemen en hij moet wel backup hebben, vooral als de zgn boosdoener weg is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:20 schreef yaello het volgende:
[..]
Haha toch is dat wel steeds een tip. Ik vind het behoorlijk genant dat ze steeds terugkeert naar Gerrit, ook al was het duidelijk dat hij Mylene interessanter vond dan Shelley toen myl net binnen was. Toen bleek dat Mylene Jens interessanter vond, was Shelley opeens weer in de picture, die zich eerder zowat aanbood aan Gerrit. Maar sneu is het zeker voor d'r. Echt motiverend is het niet.
das waarquote:
Klopt Ja, die mocht naar haar nicht toen die ging trouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat mij vaag iets bij van Ramona, maar ik weet het niet zekers
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:20 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
In het kader van ex'en naar binnen gooien voor leuk had 'ie een mooie kans gemaakt, maar misschien als Jessie's rolstoel plateau klaar is, kan Roo als nieuwe bewoner Utopia testen op rolstoeltoegankelijkheid, en bij Brendhout revalidatie training doen, Talpa super tv win win win alleen maar winnaars
Is toch niet zo heel raar toch? Ze bezweert die moeder bij haar laatste bezoek dat het hoe dan ook over is met die knoflookpuist om vervolgens anderhalve dag later weer op hem te zitten. Die moeder voelt zich zwaar belazerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook sneu, ze heeft nooit echt leuke post.
Het zit die moeder wel heel hoog dat ze steeds naar ger trekt.
Eerlijk gezegd, ik denk dat het wel meer is. Niet alleen Gerrit. Ze wordt toch behandeld als de joke van Utopia? Niemand die echt leuk voor haar is (terecht of onterecht). Er zijn dingen over haar gezegd door diverse mensen, waar ik zeker niet blij van zou worden als ik moeders was.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook sneu, ze heeft nooit echt leuke post.
Het zit die moeder wel heel hoog dat ze steeds naar ger trekt.
Ach leef en laat leven, ze moet haar eigen keuzes maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel raar toch? Ze bezweert die moeder bij haar laatste bezoek dat het hoe dan ook over is met die knoflookpuist om vervolgens anderhalve dag later weer op hem te zitten. Die moeder voelt zich zwaar belazerd natuurlijk.
Dat wordt over iedere Utopiaan wel gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ik denk dat het wel meer is. Niet alleen Gerrit. Ze wordt toch behandeld als de joke van Utopia? Niemand die echt leuk voor haar is (terecht of onterecht). Er zijn dingen over haar gezegd door diverse mensen, waar ik zeker niet blij van zou worden als ik moeders was.
Helemaal niets.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Net alsof dat buiten wat zal worden met Ger.
Adriaan met al zijn snoepreisjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Moon mocht toen de laan uit Trouwen iets
Dennis .. ook trouwen iets
Ivan ; live feed vanuit verwegstan trouwen iets
Haha, wie zal het zeggen, de stemming moest natuurlijk spectaculair zijn en daar was vast een rolletje van de apatische Erik weggelegd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef spapaars het volgende:
Hoe is het met Erik?
Wil hij nog steeds naar huis?
Of had hij ook zomaar een keertje een verhaallijn?
Nee, maar met daar wegblijven 'straf' je je dochter toch? Of misschien is moeders echt wanhopigquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ik denk dat het wel meer is. Niet alleen Gerrit. Ze wordt toch behandeld als de joke van Utopia? Niemand die echt leuk voor haar is (terecht of onterecht). Er zijn dingen over haar gezegd door diverse mensen, waar ik zeker niet blij van zou worden als ik moeders was.
Mama Lenie die een getrouwde Turk neukte, de papa van Shelly moet haar grote bek houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
das waar
heb beeld
tring tring
Lenie deur open doet
koffie drinken shell naar binen
greet stapt naar vor
klats deur tegen zn harses
Shel ; mam wr is Gerrit
Mams ; oh die draaide om ff sigaretten halen
Ik hoop alleen niet dat dat echt de reden is dat ze niet meer wilt komen. Dat is gewoon manipuleren. Als dat de reden is dan vraagt ze dus om te kiezen tussen haar moeder en Gerrit, terwijl dat geen keuze hoeft te zijn. Shelley heeft vooral zichzelf voor schut gezet met die uitspraak, haar moeder is er als het goed is niet slechter door geworden. Misschien voelt ze zich niet serieus genomen, maar het is en blijft je dochter.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is toch niet zo heel raar toch? Ze bezweert die moeder bij haar laatste bezoek dat het hoe dan ook over is met die knoflookpuist om vervolgens anderhalve dag later weer op hem te zitten. Die moeder voelt zich zwaar belazerd natuurlijk.
Ramona was dat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast goed komen, Wie is er toch eerder uit gegaan voor een bruiloft?
Dat was in een keer over, gelijk na de stemming.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:22 schreef spapaars het volgende:
Hoe is het met Erik?
Wil hij nog steeds naar huis?
Of had hij ook zomaar een keertje een verhaallijn?
extra poen zekerquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was in een keer over, gelijk na de stemming.
Hij zei tegen Chris dat hij ook niet wist wat er met hem aan de hand was
Jaquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:31 schreef sjampoeh het volgende:
waar zitten fran en shel nu ? boven in de silo ?
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:31 schreef sjampoeh het volgende:
waar zitten fran en shel nu ? boven in de silo ?
Was ook voor het eerst dat een petertje verzoek massaal genegeerd werd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Haha, wie zal het zeggen, de stemming moest natuurlijk spectaculair zijn en daar was vast een rolletje van de apatische Erik weggelegd.
Of hij kreeg te horen hoe hoog de boete was op voortijdig vertrekkenquote:
Welnee. Als ze dat wil, kan ze dat een poos uitschakelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:27 schreef DKUp het volgende:
Franny heeft piemel nodig, dus daar zal Talpa wel voor zorgen anders exit.
Geen idee....maar we zullen het straks wel zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:32 schreef renevanlaaren het volgende:
mag blond over grijs heen, als er een god bestaat laat het groen worden
Ja, is al een paar dagen zo, geen bal te belevenquote:
Merel helpt haar wel op wegquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Welnee. Als ze dat wil, kan ze dat een poos uitschakelen.
En we trapten er allemaal in.Was een mooie afleidingsmanoeuvrequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was in een keer over, gelijk na de stemming.
Hij zei tegen Chris dat hij ook niet wist wat er met hem aan de hand was
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gerrit aan het werk zien is op zich wel uniek.
Je kind begeleiden en advies geven, is iets anders als je wil opleggen (zelfs als je gelijk denkt te hebben). We hebben kunnen zien dat Shelley zich ook niet aan haar eigen beloftes houdt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach leef en laat leven, ze moet haar eigen keuzes maken.
Zou ook niet blij zijn met een schoonzoon als Ger, maar laat mijn dochters wel hun eigen keuzes, eigen fouten maken.
Jessie zegt ff doorgaan kunnen we met fase 3 doorgaan
Ja, dat is Jessie naar huis, zegt Ger
Welk leger heb je achter je staan, zegt Jessie
quote:
Ik keek vanmorgen vroeg mijn ogen uit, dat hij al in de kleren was. Wel met zijn rode jas aan want het moet wel gezien worden dat hij actief is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
cemal naar turkyequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Moon mocht toen de laan uit Trouwen iets
Dennis .. ook trouwen iets
Ivan ; live feed vanuit verwegstan trouwen iets
En ook dat mag ze zelf weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kind begeleiden en advies geven, is iets anders als je wil opleggen (zelfs als je gelijk denkt te hebben). We hebben kunnen zien dat Shelley zich ook niet aan haar eigen beloftes houdt.
Er willen zat mensen beroemd worden door niks te doen. Wees maar gerust er zijn genoeg mensen die willen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:36 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
niet normaal dit, en ook geen nieuwe inwoners die naar binnen willen
Ja, goed kijken, filmpje maken, want zo snel zal je het misschien niet meer zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Mama Lenie die een getrouwde Turk neukte, de papa van Shelly moet haar grote bek houden.
Maar dat soort mensen leveren meestal 0 entertainmentquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er willen zat mensen beroemd worden door niks te doen. Wees maar gerust er zijn genoeg mensen die willen.
Gerrit boksbalquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:39 schreef DKUp het volgende:
Adriaan naar de boksbal
Adriaan zwemmen
Adriaan op de praalwagen
Adriaan straks naar Frankrijk om te fietsen
Alles is voor Adriaaan
Natuurlijk mag ze dat zelf weten. Ze zet zichzelf maar voor lul.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En ook dat mag ze zelf weten.
Waar gaat het eigenlijk over? Ze heeft geen relatie met Gerrit, heeft geen trouwplannen, is niet zwanger, heeft sex met hem als ze daar behoefte aan heeft. Lekker neuken, niet betalen. Nou poeh poeh, wat erg.
Daarom zijn die twee nieuwe bewoners er nog niet. Eerst goed uitzoeken wie wel een entertainmentfactor heeftquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:39 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Maar dat soort mensen leveren meestal 0 entertainment
Daar ben ik ook van overtuigd. Maar zijn ze gestoord genoeg?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Er willen zat mensen beroemd worden door niks te doen. Wees maar gerust er zijn genoeg mensen die willen.
En alles steevast voorafgegaan aan een Ikikikikikwilwegwatdoeikhiernog chantagequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:39 schreef DKUp het volgende:
Adriaan naar de boksbal
Adriaan zwemmen
Adriaan op de praalwagen
Adriaan straks naar Frankrijk om te fietsen
Alles is voor Adriaaan
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Talpa was er wel weer snel klaar mee met de streamwissel
Echt he 1 secondequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Talpa was er wel weer snel klaar mee met de streamwissel
Dat geloof ik niet. Denk eerder dat ze een verkeerd beeld hebben van wat ze daar gaan neerzetten om een lang houdbaarheidsdatum te hebben. Niemand gaat daarheen om niets te doen. Niets doe ik altijd nog liever thuis.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
René naar Egyptequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
met camera's
Lenie ramt zo die camera's de noordzee in
Merel begint dat ook al te roepen en Erik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:41 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En alles steevast voorafgegaan aan een Ikikikikikwilwegwatdoeikhiernog chantage
Als je toch geen leven hebt kun je net zo goed daar gaan zitten. Dan kun je niks doen en je krijgt er nog voor betaald ookquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Denk eerder dat ze een verkeerd beeld hebben van wat ze daar gaan neerzetten om een lang houdbaarheidsdatum te hebben. Niemand gaat daarheen om niets te doen. Niets doe ik altijd nog liever thuis.![]()
Karakter? Ik weet het niet. Haar enorme eigenwijsheid zit haar in de weg, dat klopt. Maar verder maakt ze op mij de indruk dat ze weinig heeft meegekregen, niet gestimuleerd of gemotiveerd is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ze dat zelf weten. Ze zet zichzelf maar voor lul.
Het gaat mij erom dat het niet bijdraagt aan een stabiele plek in Utopia. Dat was voor mij een van de redenen dat ik afgehaakt ben bij Shelley, te opportunistisch en dat heeft meer met haar karakter te maken, dan dat ze dingen niet zou mogen.
weet ik niet het is beschermd, goedkoper en wie weet brengt het nog watquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Denk eerder dat ze een verkeerd beeld hebben van wat ze daar gaan neerzetten om een lang houdbaarheidsdatum te hebben. Niemand gaat daarheen om niets te doen. Niets doe ik altijd nog liever thuis.![]()
En Johan met Beau een carnavalsoptocht.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:45 schreef mazaru het volgende:
En dit gaat het meest walgelijke, misselijkmakende, irritantste en niets toevoegende Utopiakoppel ooit worden.
[ afbeelding ]
Dat is een grote claim die je daar maaktquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:45 schreef mazaru het volgende:
En dit gaat het meest walgelijke, misselijkmakende, irritantste en niets toevoegende Utopiakoppel ooit worden.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat in de nieuwe poll Myleentje flink is gekelderd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze zo door gaan zitten ze de volgende stemming samen op de bank..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik spreek je over een weekquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:46 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat is een grote claim die je daar maakt
Ik ambieer dat niet. Dan heb je ook niet veel in je leven. Kijk, als je iets kunt en daar wil gebruiken om door te breken, maar daar houdt het mee op. Echt genieten van een experiment in het samenleven is niet interessant genoeg, want dingen worden niet op hun beloop gelaten. Zou voor mij een must zijn (binnen bepaalde grenzen natuurlijk).quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je toch geen leven hebt kun je net zo goed daar gaan zitten. Dan kun je niks doen en je krijgt er nog voor betaald ook
over wie heeft ze het?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:47 schreef ndid het volgende:
Mylene: Ik ga niet iemand naar zijn pijpen dansen om vervolgens te proberen diegene wat leuker naar me te laten worden. Dat ga ik niet doen
Als je echt ergens talent voor hebt dan heb je dit programma niet nodig dan kom je er toch wel als je je best doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ambieer dat niet. Dan heb je ook niet veel in je leven. Kijk, als je iets kunt en daar wil gebruiken om door te breken, maar daar houdt het mee op. Echt genieten van een experiment in het samenleven is niet interessant genoeg, want dingen worden niet op hun beloop gelaten. Zou voor mij een must zijn (binnen bepaalde grenzen natuurlijk).
En gelijk heeft zequote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:47 schreef ndid het volgende:
Mylene: Ik ga niet iemand naar zijn pijpen dansen om vervolgens te proberen diegene wat leuker naar me te laten worden. Dat ga ik niet doen
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:48 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Have No Fear, “De Opvulling” Is Here!
Misschien moet ze eerst een keer echt oprecht aardig tegen anderen doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:47 schreef ndid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |