Voorlopig was de "test milkshake" zonder ijs....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef ndid het volgende:
Idee voor de markt: Merels milkshakes in 2 smaken: panter zoet en passion panter
Er moet alleen nog even een nieuwe blender komen.
Bij mij ook hoorquote:
Ze weet niet eens meer wat ze allemaal in die shakes had gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Voorlopig was de "test milkshake" zonder ijs....
Ja, je bent in beeld. Laatste tijd zijn Merel en Shelley degene die continue in de camera's kijken en dan stiekem lachen. Amateurs.quote:
Op naar de 30.000 euro rood!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian wil een vriezert naaast de verkoop kar
anders wrd alles steeds opgegeten
en we zijn , proberen
idiale samenleving
adrian op zn spinfiets .. mekkeren
Gelukkig, zou jammer zijn als ze helemaal niets meer doen met de bakkerij. Ze moeten alleen geen broden en taarten meer gaan versturen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef mootie het volgende:
Adriaan blijft dus wel bakken voor de markt.
Wie verkoopt haar pakken dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Brood, taarten patat, kroketten, hamburgers ,frikandellen
Stroopwafels en poffertjes en de milkshakes van Merel
Het wordt een vreet festijn die markt
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef mootie het volgende:
Adriaan blijft dus wel bakken voor de markt.
his is ook een en al liefde natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
Eten hebben we genoeg, maar dat zijn niet de trekkers zegt Jessie
Hiske wil iets met love gaan doen, op de foto met een groot hart
Dat vroeg ik mij ook net af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:27 schreef ndid het volgende:
Wat is nou het beste voor jou om te doen? Vraagt Hiske....milkshakes maken of kleding verkopen.
ja mooi he, de kans is heeeeeeeeeeeel kleinquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jess heeft met Cor gesproken
een plexieglas kluis.. 400,- dr in
code kraken
op de markt
een lotje..muntje breken
1 keer..proberen code kraken
kans nihiell
400,- in de kluis
400,- omdat je dan met de belasting geen gedoe hebt
dan is het geen gokken
Die humor kan ik wel waarderen van hem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:31 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk totaal ernstig komt Jens met de mededeling dat het ook leuk is om een soort van kistje te maken waar mensen de handtekening op kunnen vragen......viel allemaal even stil......![]()
![]()
Is ook al eens gedaan volgens mij, Uto1?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:31 schreef ndid het volgende:
Jessie: Glazen box met 400 euro en met inleveren entreebewijs mag je 1x proberen de code te kraken.
Zelf lijkt hij ook aardig te groeienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Die 25 kilo die Jessie teveel vindt is volgens mij 30 geworden
Hallo het is wel Jessie die dit idee oppert, hij duld geen tegenspraakquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn al bijna uitverkocht dus waarom nog extra investeren ?
Hij had het eigenlijk al geregeld ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hallo het is wel Jessie die dit idee oppert, hij duld geen tegenspraak
Hij wist ook al dat het geen probleem zou worden had hij tegen Cor geezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij had het eigenlijk al geregeld ook.
Omdat ze bij 500 kaarten gaan kijken of ze nog gaan ophogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zo hoorde ik het ook, alles wat Jessie voorstelt wordt erdoor gedouwd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Jessie: Hij heeft ook nog een rekening achter gelatenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:35 schreef Chea49 het volgende:
Boomhut weg voor de markt komt. Jammer, laatste wat Mike achter heeft gelaten. Merel: ja, doeiiiii.
Leuke cursus voor Tuin architect Jessie van der Graafquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Er is een mail binnen gekomen dat iemand een cursus bloemschikken wil komen geven
Zegt Jessie die in Uto1 alleen maar rekeningen achterliet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:35 schreef ndid het volgende:
Jessie verteld dat de boomhut er met de markt niet meer staat
Gerrit: aaaah Het enige stukje dat Mike nog achter heeft gelaten
Jessie: Ja, en een factuur
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Er is een mail binnen gekomen dat iemand een cursus bloemschikken wil komen geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herhaling van Zetten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat zijn datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:37 schreef ndid het volgende:
Komt Hiske weer met de complimentenmeisjes.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van troostmeisjes maar dan boven de dekens
Of ballonnen tattooerenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Die kan toch stukjes leer tatooëren met tekst ofzo.
Ze groeien naar elkaar toequote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zelf lijkt hij ook aardig te groeien
Niets mekkeren hij heeft gewoon gelijk Ze halen 5 dozen hamburgers uit waarvan er misschien 2 verkocht worden. de andere dozen moeten dan door hun opgeeten worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian wil een vriezert naaast de verkoop kar
anders wrd alles steeds opgegeten
en we zijn , proberen
idiale samenleving
adrian op zn spinfiets .. mekkeren
In UTO 1 mocht dat wel.quote:
Wat ze net zeggen is dat kinderen geen arbeid mogen verrichtenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat zal daar nu de reden voor zijn.......
quote:
Niet investeren in kinderen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef Dotteke het volgende:
Volgens His is het niet rendabel om veel voor de kinderen te doen
En dat juist die hiske dat weer moet vertellen.Hiske de snitch van de Feboquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ze net zeggen is dat kinderen geen arbeid mogen verrichten
Wat ik niet helemaal snap als je het door een volwassen laat doen
Of het moet zijn dat de camera dan eventueel te lang op een kind gericht kan zijn. geen idee
Ik denk dat het laatste het geval is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik niet helemaal snap als je het door een volwassen laat doen
Of het moet zijn dat de camera dan eventueel te lang op een kind gericht kan zijn. geen idee
Jesus, moet niet gekker worden daar.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:41 schreef ndid het volgende:
Schminken is dus arbeid op een kind verrichten (Hiske, nog net voor de SL)
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef mcspicy het volgende:
[..]
En dat juist die hiske dat weer moet vertellen.Hiske de snitch van de Febo
Wat een onzin zeg, op elke markt wordt er tegenwoordig geschminkt. Leuk voor de kinderen en geen arbeid voor hen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smincken is arbeid op een kind zegt His
Maar daar staan geen camera's op (als het goed is danquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, op elke markt wordt er tegenwoordig geschminkt. Leuk voor de kinderen en geen arbeid voor hen.
Als je ze maar niet als zwarte piet schminkt! Mag niet!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Volwassenen schminken kan toch ook?
Wel overdreven hoor, alleen maar omdat het op streams of tv komt is het arbeid. Hoe gaat dat dan metkinderprogramma’s?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Smincken is arbeid op een kind zegt His
Koop zélf ballonnen en deel die uit. Teken er een clowntje op ofzo. Kinderen zijn snel blij te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:43 schreef ndid het volgende:
[..]
Het ging erom dat de ballonen man te duur was en maar weinig kindjes een ballon kregen (ofzo)
Daar zit toch niemand op te wachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:40 schreef ndid het volgende:
[..]
Meisjes die vrolijk complimenten lopen uit te delen bij evenementen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Als je ze maar niet als zwarte piet schminkt! Mag niet!
Hiske misschienquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar zit toch niemand op te wachten
Dan zorg je dat dat hier ook niet gebeurd. Zoveel dat we niet mogen zien en buiten beeld gebeurd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef ndid het volgende:
[..]
Maar daar staan geen camera's op (als het goed is dan)
Of gewoon helemaal geen ballonnen op een evenement Al die troep komt weer in het milieu terecht, Deel dan iets anders uit, als je toch perse iets wil uitdelenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Koop zélf ballonnen en deel die uit. Teken er een clowntje op ofzo. Kinderen zijn snel blij te krijgen hoor.
Vandaar die complimenten meisjesquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal geen ballonnen op een evenement Al die troep komt weer in het milieu terecht, Deel dan iets anders uit, als je toch perse iets wil uitdelen
Een veegpiet is voor dit luie stel mensen toch zó gebeurd?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Als je ze maar niet als zwarte piet schminkt! Mag niet!
Complimenten dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal geen ballonnen op een evenement Al die troep komt weer in het milieu terecht, Deel dan iets anders uit, als je toch perse iets wil uitdelen
Vergunningen misschien?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef eskil het volgende:
[..]
Wel overdreven hoor, alleen maar omdat het op streams of tv komt is het arbeid. Hoe gaat dat dan metkinderprogramma’s?
ik had mijn post al geedit. Leuke koekjes door Adje of een van de anderen gebakken. Kost niet veel en is een leuk gebaarquote:
En foto"s maken van kinderen die graag met een bewoner erop willen??quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef eskil het volgende:
[..]
Wel overdreven hoor, alleen maar omdat het op streams of tv komt is het arbeid. Hoe gaat dat dan metkinderprogramma’s?
Ik zie liever geschminkte kids.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar zit toch niemand op te wachten
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Laat Adje leuke koekjes bakken ofzo
Daarom dus, allemaal onzin.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
En foto"s maken van kinderen die graag met een bewoner erop willen??
Kinder kleding en sieraden aan kinderen verkopen??
Hier kan ik me dus wel in vinden.......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:49 schreef ndid het volgende:
Stem: Christel
Christel: ja? Oh ga ik antwoorden.
Echt he, minifittie met adje over dat adje gepikeerd reageerde, om vervolgens zelf gepikeerd weg te lopen : ik ga wel in een hoekje zitten, kunnen jullie me overal voor gebruikenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jesus Jessie wat doe je weer kinderachtig
Echt His. Bah, wat een vervelend mens vind ik dat toch.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:58 schreef ndid het volgende:
His (tegen Chris) wat is Franny aan het doen
Chris loopt zachtjes te zingen.
Vind er helemaal geen leuke mensen in zitten eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt His. Bah, wat een vervelend mens vind ik dat toch.
Chris niet? Ik vind beiden niksquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt His. Bah, wat een vervelend mens vind ik dat toch.
Eigenlijk niet nee. En die nieuwe vind ik ook helemaal niks. Maar ja, leuke mensen gaan daar niet vrijwillig zitten vermoed ikquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er helemaal geen leuke mensen in zitten eigenlijk.
De enige waar ik af en toe nog om kan lachen is Jens
Chris ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Chris niet? Ik vind beiden niks
Jens vind ik ook grappig, wat hard af en toe, er mogen nu nieuwe in komen, ben de meeste daar zat....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei als ze het vervelend vond om bij die twee te liggen hij wel daar wilde liggen dan kon zei bij Gerrit, haar antwoord verstond ik ook niet echtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:05 schreef ndid het volgende:
Viel net in het gesprek: Dylan zegt dat hij er geen problemen mee heeft als Shelly bij Gerrit wil liggen. Maar dat wil Shelly ook niet (maar heel duidelijk was ze er niet in)
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zei als ze het vervelend vond om bij die twee te liggen hij wel daar wilde liggen dan kon zei bij Gerrit, haar antwoord verstond ik ook niet echt
Post voor Merel, zij krijgt altijd post zegt Ger
Ja hard is hij zeker af en toe, en soms gaat hij ook veel te ver.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Jens vind ik ook grappig, wat hard af en toe, er mogen nu nieuwe in komen, ben de meeste daar zat....
Snap ook niet dat men iemand niet even alleen laat met z ijn postquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft weer wat van haar vriendjes bij de Febo gehoord blijkbaar...quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:09 schreef ndid het volgende:
Als je Hiske haar gezicht ziet lijkt het wel of zij zelf post heeft gekregen....een en al big smile.
Dat komt omdat His en Chris samen één zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:09 schreef ndid het volgende:
Als je Hiske haar gezicht ziet lijkt het wel of zij zelf post heeft gekregen....een en al big smile.
Kijk deze stalker zitten dan.....quote:
Echt he. Waar bemoeit ze zich mee. Wat geeft haar het recht?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss dr Ma is niet blij
met de keus van 1 /7
Hops ; wat dan ???
hijg hijg likk lik
droogtand
Slome gast en heeft ook de wijsheid in pacht lijkt het wel....dat Gerrit nu meehelpt is best grappig, die weet nu ook dat men afgerekend gaan worden op het niks doen en hij een goede nieuwe bankzitter kan wordenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:11 schreef zodeju het volgende:
Heb helemaal niks met die nieuwe, vooral de manier waarop hij praat. Het irriteert me.
Dag voor mijn verjaardag, iedereen zou dan blij moeten zijn!quote:
Vandaar dus dat Lotus het “cadeautje” van Mike niet had meegenomenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:17 schreef ndid het volgende:
Franny: de gitaar gaat weer terug naar de eigenaar
Dat laatste is idd niet om aan te zien....Dat likken langs die tanden...Ze is net een knaagdier...lolquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Oma Kriss is 96 geworden
Hop;;;Owww?
.hijg hijg
liktand ghe ghe
asem walm
Dacht dat hij misschien 'gesponsord' was?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef QuarterBack het volgende:
De gitaar van de eigenaar, niet zeggen Lotus wil haar gitaar terug, raar gedrag
Hij was niet van Lotus denk ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef QuarterBack het volgende:
De gitaar van de eigenaar, niet zeggen Lotus wil haar gitaar terug, raar gedrag
Tim zou zo'n sexy panterpakje ook waarderen!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef MariaElena2018 het volgende:
Als je een panter outfitje hebt dan heb je toch al genoeg. Merel zoekt Franny en maakt wat tv door hardop te zeggen dat ze denkt dat Franny een outfitje wel leuk zal
Vinden
Ik hoop dat ze hem midden in zijn gezicht uitlachtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef Crabapple het volgende:
Jessie gooit Mylene voor de bus, gaat gesprek met haar aan dat ze te weinig doet.
Hoe is de relatie nu tussen Jessie en Jens?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef Crabapple het volgende:
Jessie gooit Mylene voor de bus, gaat gesprek met haar aan dat ze te weinig doet.
Normaal weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe is de relatie nu tussen Jessie en Jens?
Misschien ook wel reclame voor kleine maten.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:26 schreef QuarterBack het volgende:
Frennie mag ook een panterkutje worden, leuk, houdt misschien de depressie show nog wat langer weg
Verwacht een grote opleving van Franny nu ze niet meer wordt geleefd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:26 schreef QuarterBack het volgende:
Frennie mag ook een panterkutje worden, leuk, houdt misschien de depressie show nog wat langer weg
Okay!.quote:
dit jurkje was haar te klein tochquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en weer een nw shirt voor Diva Merel
![]()
Ik verwacht dat ze de makkelijk weg weer pakt, het onzekere deprie meisje gaan spelen, iedereen weer helpen met erger maken, nog een akkademietje er tegenaanquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht een grote opleving van Franny nu ze niet meer wordt geleefd.
Het heeft met Mylene te maken, niet met hem.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay!.
Als hij dan Mylene gaat confronteren, komt dat misschien weer op losse schroeven te staan?
Ze werkt zo hard.... dat moet natuurlijk beloond worden. Anders zou ze het niet doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
en weer een nw shirt voor Diva Merel
![]()
En Franny verzuipt erin, maar het staat heel leuk vlgs Merelquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:29 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dit jurkje was haar te klein toch
yep... jurkeje is nu voor dr nwe dinnetjequote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:29 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dit jurkje was haar te klein toch
En het hoeft zelfs niet eens met een riempje.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
En Franny verzuipt erin, maar het staat heel leuk vlgs Merel
Ik denk het welquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Okay!.
Als hij dan Mylene gaat confronteren, komt dat misschien weer op losse schroeven te staan?
Dat begrijp ik, maar zo werkt het nou eenmaal niet. Dat weten we allemaal. Hij ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het heeft met Mylene te maken, niet met hem.
Ik snap Franny ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:33 schreef Crabapple het volgende:
Koop gewoon een passend setje voor Franny!
Merel is stikjaloers dat zij het setje niet pastquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:33 schreef Crabapple het volgende:
Koop gewoon een passend setje voor Franny!
die is overgeleverd aan die figuren. Ik weet het nu al, al Merel ooit een winkel start, zal ik nooit iets bij haar kopen.quote:
Gewoon 3 maten kleiner, toont al heel anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef QuarterBack het volgende:
Met wat grotere borsten onder die pantertent van Frennie zou het misschien nog wat worden
Daarna de fillers en botox, en als laatste redmiddel 'n onderkincorrectiequote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow nog een leuke tip
peurneu Blond voor Frou
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
die is overgeleverd aan die figuren. Ik weet het nu al, al Merel ooit een winkel start, zal ik nooit iets bij haar kopen.
Als Merel nog langer haar haar zo naar achteren blijft trekken, heeft ze straks grotere inhammen dan Gerritquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:37 schreef QuarterBack het volgende:
Geen gezicht , iedereen braaf slijmen om depressies te voorkomen, fijne groep
[ afbeelding ]
En niet te vergeten "Harde Krullen" a la R. Dondersquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:36 schreef ndid het volgende:
Jens: ik zou alleen nog iets van de haarpuntjes bijwerken of zo iets.
Ach welnee, je denkt toch niet dat het Merel ene moer kan schelen. Dat trapt haar nog met eigen voeten in. Ze misbruikt haar gewoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:37 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
Vlgs mij lacht Merel haar gewoon uitquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:37 schreef QuarterBack het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ze moet die meuk verkopen, Frennie mag meehelpen die kleurloze saaie rotzooi aansmeren,quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vlgs mij lacht Merel haar gewoon uit
Vind dit eerder een anti-reclamequote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:40 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ze moet die meuk verkopen, Frennie mag meehelpen die kleurloze saaie rotzooi aansmeren,
Die giert het stiekem uit. Ze vindt ze daar toch al hersenloze figuren. Ik zou wel een vliegje aan de muur willen zijn als ze later dit verhaal gaat vertellen aan haar vrienden (hoe lachwekkend het was). Bah bah bah.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Vlgs mij lacht Merel haar gewoon uit
Gelukkig kijken er hordes alleskopers, en nu met zielige Frennie in die rotzooi helemaal snel uitverkochtquote:
dus datquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die giert het stiekem uit. Ze vindt ze daar toch al hersenloze figuren. Ik zou wel een vliegje aan de muur willen zijn als ze later dit verhaal gaat vertellen aan haar vrienden (hoe lachwekkend het was). Bah bah bah.
En je hoort Merel op de achtergrond zichzelf bescheurenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
LLikhut brief bespreking
of cam
.. Frou krijgt een ake over
dr beste dinnetjes adviseren
haar naar de tering .. kleding setje wat geen pan is
haske leuk
iedereen vnd het zo leuk
..
Plateaeu voor minder-valide?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:41 schreef ndid het volgende:
Er komen in ieder geval nog vloerdelen op.... zei Jessie. Maar wat het nou moet worden????
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |