Voorlopig was de "test milkshake" zonder ijs....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef ndid het volgende:
Idee voor de markt: Merels milkshakes in 2 smaken: panter zoet en passion panter
Er moet alleen nog even een nieuwe blender komen.
Bij mij ook hoorquote:
Ze weet niet eens meer wat ze allemaal in die shakes had gedaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Voorlopig was de "test milkshake" zonder ijs....
Ja, je bent in beeld. Laatste tijd zijn Merel en Shelley degene die continue in de camera's kijken en dan stiekem lachen. Amateurs.quote:
Op naar de 30.000 euro rood!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian wil een vriezert naaast de verkoop kar
anders wrd alles steeds opgegeten
en we zijn , proberen
idiale samenleving
adrian op zn spinfiets .. mekkeren
Gelukkig, zou jammer zijn als ze helemaal niets meer doen met de bakkerij. Ze moeten alleen geen broden en taarten meer gaan versturen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef mootie het volgende:
Adriaan blijft dus wel bakken voor de markt.
Wie verkoopt haar pakken dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Brood, taarten patat, kroketten, hamburgers ,frikandellen
Stroopwafels en poffertjes en de milkshakes van Merel
Het wordt een vreet festijn die markt
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef mootie het volgende:
Adriaan blijft dus wel bakken voor de markt.
his is ook een en al liefde natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
Eten hebben we genoeg, maar dat zijn niet de trekkers zegt Jessie
Hiske wil iets met love gaan doen, op de foto met een groot hart
Dat vroeg ik mij ook net af.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:27 schreef ndid het volgende:
Wat is nou het beste voor jou om te doen? Vraagt Hiske....milkshakes maken of kleding verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |