Het is inderdaad allemaal een beetje te veel. Maar ik weet niet hoe ik dat moet aangeven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat omdat je nu al die andere therapien volgt dat het wat teveel is allemaal tegelijk dus zou denken probeer het stap voor stap te doen.
Niet leunenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik te ver achterover leun met de backpack val ik om
Letterlijk zo? Het is me een beetje teveel?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een beetje te veel. Maar ik weet niet hoe ik dat moet aangeven.
Nou gewoon zo zeggen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal een beetje te veel. Maar ik weet niet hoe ik dat moet aangeven.
Soms zie je ze zo lopen he. Zon backpack voor en achter. verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of nog een rugzak aan de voorkant hangen...
Ik snap dat het dan niet zo werkt neequote:
Nouja als je er vatbaat voor bent dan neem je dat toch niet mee, maar ik denk er waarschijnlijk te simpel overquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En vervolgens nooit meer in een supermarkt komen?
Ja verschrikkelijk inderdaad......maar succes met je bagagequote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Soms zie je ze zo lopen he. Zon backpack voor en achter. verschrikkelijk.
MAar kan het nog in een koffer doen.
Compenseert toch sowieso al een beetje bij vrouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of nog een rugzak aan de voorkant hangen...
Nee dat durf ik nietquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou gewoon zo zeggen?
Het is allemaal teveel nu is wel duidelijk en niets voor om je te schamen. Ook wel logisch.
Of durf je dat niet te zeggen?
Niet bij allemaal hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Compenseert toch sowieso al een beetje bij vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar ben ik bang voor. Bang det ze gaan zeggen dat het allemaal wel mee valtquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom niet? Bang dat je faalt ofzo?
Dat is de verslavingquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap dat het dan niet zo werkt nee[..]
Nouja als je er vatbaat voor bent dan neem je dat toch niet mee, maar ik denk er waarschijnlijk te simpel over
ik denk niet dat ze dat zullen zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja daar ben ik bang voor. Bang det ze gaan zeggen dat het allemaal wel mee valt
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik loop zo naar het station straks.YasminSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk je uit? Dadelijk waai je nog om
Gek? kan je dat eten?
Die tas houdt mij op de grondquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yasminkijk je uit? Dadelijk waai je nog om
Maar je bent toch in therapie bij professionals.....die weten toch hoe ze op jou moeten reageren??quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Weg beeld.quote:
Je kan nog 1/3e eruit halenquote:
Juist belangrijk dat je dat aangeeft (lijkt mij) Uiteindelijk ben je daar toch voor jezelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:01 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee nee dan moet het selectieproces weer opnieuwquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weg beeld.![]()
[..]
Je kan nog 1/3e eruit halen nu
Of[..]
Juist belangrijk dat je dat aangeeft (lijkt mij) Uiteindelijk ben je daar toch voor jezelf.
Sorryquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weg beeld.![]()
[..]
Je kan nog 1/3e eruit halen nu
Of[..]
Juist belangrijk dat je dat aangeeft (lijkt mij) Uiteindelijk ben je daar toch voor jezelf.
Ja dat wel maar ik heb gewoon niet realistische angstenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar je bent toch in therapie bij professionals.....die weten toch hoe ze op jou moeten reageren??
Nee maar toch ben ik er bang voorquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze dat zullen zeggen.
Of heb je eerder zulke reacties gehad?
Maar je durfde wel te vertellen dat je hebt gedronken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:07 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik heb gewoon niet realistische angsten
Ja dat heeft ook wel een paar dagen geduurdquote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je durfde wel te vertellen dat je hebt gedronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |