Oud nieuws jongenquote:Op woensdag 10 april 2019 19:25 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.gamekings.tv/(...)-is-mogelijk-gelekt/
Dino Crisis reboot
Splinter Cell
Fable
Ik hoop dat er wel wat van waar is, maar een Dino Crisis reboot zou wel heel erg epic zijn
Goed bezig!quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Toch maar een Xbox one x gekocht![]()
Ik heb gister namelijk deze nieuwe tv gekocht:
https://www.mediamarkt.nl(...)1564311%7C%7Cp%7C%7C
Xbox one x met battlefield V. Die had ik nog niet omdat ik geen Spaanse versie wilde kopen
Heb je een linkje?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:59 schreef MMaRsu het volgende:
Heb net via de xbox store een game pass abbo kunnen pakken 3 maanden voor 1 euro?
Nog meer mensen hier?
Nee ik was gewoon op de xbox one storequote:
Nog steeds 7 mei als datumquote:Xbox One S All Digital will launch for ¤ 229.99, and come with a single Xbox One Wireless Controller in the standard color of white, and come bundled with pre-loaded games.
These games include Minecraft, Sea Of Thieves and Forza Horizon 3, with more games available via the Store and Game Pass.
230 is niet echt een aantrekkelijke prijs aangezien je een gewone S koopt voor 180 tijdens Black Friday. Ook inclusief games.quote:
MSRP, dus zal wel zakken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
230 is niet echt een aantrekkelijke prijs aangezien je een gewone S koopt voor 180 tijdens Black Friday. Ook inclusief games.
Nee okay, maar zelfs nu heb je een S met game voor 200 euro. Aangezien het voor mij echt een console voor erbij zou zijn neem ik de Black Friday prijzen wel mee in de overweging.quote:Op zondag 14 april 2019 10:24 schreef Rossdale het volgende:
Lekkere vergelijking ook ja, Black friday
Je kan ook 3 jaar wachten dan heb je hem wel voor een mooie prijsquote:Op zondag 14 april 2019 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee okay, maar zelfs nu heb je een S met game voor 200 euro. Aangezien het voor mij echt een console voor erbij zou zijn neem ik de Black Friday prijzen wel mee in de overweging.
Twee jaar nadat de nieuwe Xboxen er zijnquote:Op maandag 15 april 2019 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je kan ook 3 jaar wachten dan heb je hem wel voor een mooie prijs
Ja maar dan zijn die ook wel in de aanbiedingquote:Op maandag 15 april 2019 11:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Twee jaar nadat de nieuwe Xboxen er zijn
Als ze de console exclusives over een paar jaar weer gaan lopen dan kan het best wel wat worden. Microsoft neemt vast wel een paar extra ontwikkelaars over.quote:Op maandag 15 april 2019 11:32 schreef JaafkeJunior het volgende:
Hopelijk met de nieuwe Xbox wat echt hele dikke exclusives.
Heb er nu al echt veel zin in!
Ik speel eigenlijk sinds de release van de 360 alles op de XBOX.quote:Op maandag 15 april 2019 11:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als ze de console exclusives over een paar jaar weer gaan lopen dan kan het best wel wat worden. Microsoft neemt vast wel een paar extra ontwikkelaars over.
Fable, nieuwe IP’s, Forza, Halo, Gears.
Ik hoop ook wel op nieuwe dingen eigenlijk, Halo kan ik niet meer zien als het bijna weer hetzelfde is als Halo 4 en Halo 5.quote:Op maandag 15 april 2019 11:45 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk sinds de release van de 360 alles op de XBOX.
Ben wel klaar met Halo, Forza etc. hopelijk iets echt nieuws.
FABLE
Hoop op een soort tegenhanger van Uncharted/Last of us etc.quote:Op maandag 15 april 2019 11:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik hoop ook wel op nieuwe dingen eigenlijk, Halo kan ik niet meer zien als het bijna weer hetzelfde is als Halo 4 en Halo 5.
Een nieuwe Fable en IP’s zou ik wel tof vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |