Ja vooral omdat ik gewoon gelijk hadquote:
Zal best?quote:
quote:Xbox Game Pass Ultimate = Xbox Live Gold + Xbox Game Pass.
$14.99/month, special price for Insiders = $1/month until release.
Ja, lezen blijft lastig voor sommige.quote:Op zaterdag 6 april 2019 09:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat blijft nog steeds mogelijk toch?
Ik voorzie dat ze straks naar één abonnementsvorm gaan.. Nu nog niet om mensen te laten wennen aan het idee..quote:Op zondag 7 april 2019 13:24 schreef PjotterFRL het volgende:
Waarom zou je dit abonnement nemen als je geen Game Pass wil dan? Ik snap de paniek in dit topic niet.
Ik denk het niet, gewoon drie opties:quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik voorzie dat ze straks naar één abonnementsvorm gaan.. Nu nog niet om mensen te laten wennen aan het idee..
Misschien bij de release van de Xbox Two
Ik zou niet weten waarom ze dat zouden doen.quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik voorzie dat ze straks naar één abonnementsvorm gaan.. Nu nog niet om mensen te laten wennen aan het idee..
Lees het artikel eens goed....en dan voor al het begin:quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Gamepass wil ik helemaal niet, wil gewoon Gold voor voornamelijk World of Tanks en ga geen 15 euro of dollar per maand betalen.
Dan koop ik wel een PS4 en gebruik daar mijn Xbox controller op.
Dit gebaseerd op dit artikel op Tweakers.
https://tweakers.net/nieu(...)old-samenvoegen.html
Gold blijft altijd gewoon los beschikbaar, ander jagen ze mensen weg.quote:Microsoft is naar verluidt van plan om de diensten Xbox Game Pass en Xbox Live Gold samen te voegen tot een enkele abonnementsdienst. De combinatie van de twee diensten is nog niet officieel door Microsoft bevestigd. Vermoedelijk blijven de twee diensten ook los beschikbaar.
Dan gaan er direct een heleboel mensen afhaken, tenzij PS5 met een soortgelijk abonnement komt natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2019 13:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Voor PC gamers met Game Pass heb je geen Gold nodig. Dus daar hebben ze sowieso een apart abonnement voor nodig.quote:Op maandag 8 april 2019 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lees het artikel eens goed....en dan voor al het begin:
[..]
Gold blijft altijd gewoon los beschikbaar, ander jagen ze mensen weg.
Gamepass los zou eventueel nog kunnen verdwijnen. Lijkt me dat de meeste mens met Gamepass ook Gold hebben. Maar ik ken de percentages niet.
Dit alles is gebaseerd op niets, en dat is evenveel als de bronnen dat gold los zou verdwijnen
Dan is er al helemaal geen reden meer om ze alleen gecombineerd aan te bieden.quote:Op maandag 8 april 2019 13:33 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Voor PC gamers met Game Pass heb je geen Gold nodig. Dus daar hebben ze sowieso een apart abonnement voor nodig.
Monster Hunter Worldtwitter:XboxGamePass twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:56:11 upcoming_titles.jpg https://t.co/RzqS77IiIt reageer retweet
Residentie Evil 5 is een prima couch co-op game!quote:Op woensdag 10 april 2019 15:05 schreef PjotterFRL het volgende:Monster Hunter Worldtwitter:XboxGamePass twitterde op woensdag 10-04-2019 om 14:56:11 upcoming_titles.jpg https://t.co/RzqS77IiIt reageer retweet
Topgamequote:Op woensdag 10 april 2019 15:32 schreef Vault-Boy het volgende:
Man die Gamepass wordt echt steeds beter. Nice Prey wilde ik altijd al eens een kans geven, maar nooit van gekomen. Toch maar eens binnenkort proberen nu die in de Gamepass komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |