4 uur lang niets meer dan beweringen. Nul feiten, nul bewijs. Waardeloze docu.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je weigert toch te kijken? Hoe weet je dat dan zo zeker? Of om op jouw manier te reageren: 'Bewijs maar dat het niet geloofwaardig is!"
Je kunt ook een uurtje kijken om een beeld te krijgen van de documentaire, het is nog best integer gemaakt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Omdat er geen feiten naar voren toe komen in die docu, daar ga ik geen 4 uur aan verspillen.
Ik ben geen fan, dus ik sla over.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt ook een uurtje kijken om een beeld te krijgen van de documentaire, het is nog best integer gemaakt.
En ook als fan is het eerste uur best de moeite waard. Michael wordt daar niet als een monster neer gezet.
Ik ben ook geen fan maar om een mening over deze documentaire te kunnen vormen moet je deze natuurlijk wel kijken. De trollen hier die niet kijken maar wel deze mannen voor leugenaars uitmaken hoeven we geheel niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, dus ik sla over.
Nee hoor. Ik weet dat er geen nieuwe feiten naar voren toe komen, dat is voldoende voor mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan maar om een mening over deze documentaire te kunnen vormen moet je deze natuurlijk wel kijken.
Familie was zelden bij Michael Jackson. Michael Jackson zocht heel veel contact met deze jongetjes en hun families.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:26 schreef Wenteltrap_ het volgende:
Michael is er zelf niet om zich te verdedigen, maar je kan de interviews met zijn familie en vrienden lezen/bekijken, en dan kom je tot het besef dat je eigenlijk zelf misbruikt/gemanipuleerd bent door deze documentaire-makers. Bekijk bijvoorbeeld de interviews met Taj Jackson (zijn neefje) of Brandi Jackson (zijn nichtje) die een relatie van 7 jaar had met Wade Robson. Ik ben geen fan, maar geloof dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. En er kloppen ook gewoon veel zaken niet aan hun verhaal.
Hij wordt ook niet als monster neergezet. Die jongens hadden juist het gevoel een speciale band te hebben met MJ. En de docu toont zeer helder aan hoe zo’n grooming- proces werkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je kunt ook een uurtje kijken om een beeld te krijgen van de documentaire, het is nog best integer gemaakt.
En ook als fan is het eerste uur best de moeite waard. Michael wordt daar niet als een monster neer gezet.
Als je letterlijk gelooft wat de heren vertellen. Wat niemand zou moeten doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:03 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
En de docu toont zeer helder aan hoe zo’n grooming- proces werkt.
Het komt op mij zeer geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als je letterlijk gelooft wat de heren vertellen. Wat niemand zou moeten doen.
niet alleen de heren ook de moeders en ander familieleden vertelden dit. Als je gekeken had deed je niet zulke uitspraken. Waarom zouden wij jou met je geneuzel hier nog moeten geloven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:09 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Het komt op mij zeer geloofwaardig over.
Dat mag.quote:Een 30 jarige man hoort ook geen logeerpartijtjes te houden met kinderen. Vind het een vreemde bezigheid.
Nogmaals; Als je het gelooft. Wat niemand zou moeten doen zonder harde bewijzen.quote:Zijn hele tactiek was het groomen van kinderen.
Moeders en familieleden van de 2 heren uit de docu? Ja, erg vreemd dat die het verhaal wat al jaren rondgaat bevestigen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
niet alleen de heren ook de moeders en ander familieleden vertelden dit. Als je gekeken had deed je niet zulke uitspraken. Waarom zouden wij jou met je geneuzel hier nog moeten geloven.
Het leek er meer op dat de makers mij aan het groomen waren om hun verhaal te geloven. Het tussendoor steeds positief spreken over MJ is een bekende manipulatieve techniek om kijkers ontvankelijk te maken voor de boodschap die ze willen overbrengen. Je zou het verhaal minder snel hebben geloofd als ze hem de hele tijd hadden afgeschilderd als een monster, omdat je die beeld niet van hem hebt. Dus zodoende leef je meer mee met deze heren en wordt je gegroomd.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:03 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet als monster neergezet. Die jongens hadden juist het gevoel een speciale band te hebben met MJ. En de docu toont zeer helder aan hoe zo’n grooming- proces werkt.
Dat is het probleem in deze discussie een beetje hè.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vaak zijn het slachtoffers van misbruik die het patroon weer gaan herhalen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Snap niet dat Michael nooit hulp heeft gekregen van mensen uit z’n omgeving. Hij was duidelijk psychisch totaal de weg kwijt.
Die ze later weer ingetrokken heeft nadat pers twijfelde aan haar statements.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:16 schreef SuperHartje het volgende:
LaToya is ook een beetje maf, maar heeft er in 1993 wel uitspraken over gedaan:
Ok. Op welke wijze zouden de kijkers gegroomed worden volgens jou?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:13 schreef Wenteltrap_ het volgende:
[..]
Het leek er meer op dat de makers mij aan het groomen waren om hun verhaal te geloven. Het tussendoor steeds positief spreken over MJ is een bekende manipulatieve techniek om kijkers ontvankelijk te maken voor de boodschap die ze willen overbrengen. Je zou het verhaal minder snel hebben geloofd als ze hem de hele tijd hadden afgeschilderd als een monster, omdat je die beeld niet van hem hebt. Dus zodoende leef je meer mee met deze heren en wordt je gegroomd.
We? Ik heb de docu gezien en geloof er zelf niets van, kon het gewoon zien aan die koppen van die heren en hun vieze lachjes. Ik denk dat de waarheid hierover van zelf naar boven komt als deze heren op hun sterfbed liggen of als hun geweten sterk gaat opspelen en misschien zelfs hierom zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
niet alleen de heren ook de moeders en ander familieleden vertelden dit. Als je gekeken had deed je niet zulke uitspraken. Waarom zouden wij jou met je geneuzel hier nog moeten geloven.
Nog los van het misbruik, maar ook die hele uiterlijke verandering. Die man is een spook geworden. Hoe kan het dat niemand heeft ingegrepen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Vaak zijn het slachtoffers van misbruik die het patroon weer gaan herhalen.
Of dat in dit geval zo is, laat ik in het midden.
Ik hoop dat die mannen voldoende behandeling hebben gehad om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Vaak zijn het slachtoffers van misbruik die het patroon weer gaan herhalen.
Of dat in dit geval zo is, laat ik in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |