Zo, dat zijn er aardig watquote:Op maandag 11 maart 2019 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee Mercedessen, een Peugeot en een Opel Astra.
De Mercedes heeft voorkeur.
Goedkoop!quote:Op maandag 11 maart 2019 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 50 euro klaar, dat valt me nog reuze mee
Zwager van de buurman blijkbaar. Vaak een apart slag mensen welquote:Op maandag 11 maart 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er aardig wat[..]
Goedkoop!
Ja, de keuze is reuzequote:Op maandag 11 maart 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er aardig wat[..]
Goedkoop!
Kusje op je buik als je belooft me niet in een houdgreep te zettenquote:Op maandag 11 maart 2019 18:34 schreef Halimede het volgende:
Buikpijn omdat ik kaas heb gegetenik faal als Nederlander
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kusje op je buik als je belooft me niet in een houdgreep te zetten![]()
Zet je afro-pruik maar alvast op.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die afro zit ergens andersquote:Op maandag 11 maart 2019 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je afro-pruik maar alvast op.
Dat is wel een vereiste inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2019 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je afro-pruik maar alvast op.
Houdtgreep.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was geen babyarmpje meerquote:Op maandag 11 maart 2019 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan nog dat babyarmpje..
Verdorie, mag wel even naar de feestwinkel gaan dan.
Houtdgreep?quote:
Waarom niet direct bij het restaurant bestellen?quote:
Ja, dat doe ik meestal ook, maar ik weet natuurlijk niet wat CL wil etenquote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet direct bij het restaurant bestellen?
Chocola.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik meestal ook, maar ik weet natuurlijk niet wat CL wil eten
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Maar supermarkt bezorgdtdtdtdt niet op dezelfde dag denk ik
Nee vandaag heb ik een rustdagjequote:Op maandag 11 maart 2019 18:48 schreef AirwiN het volgende:
Faxmans: was je nog op de Zandmotor vandaag? Dan heb ik je misschien nog gespot vanuit de verte.
Goed weer voor jou deze week ja. Ze gingen erg hard bij de ZM vandaag. En damn, wat een golven door die wind.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vandaag heb ik een rustdagjeOok iets verrekt in m'n rug, en daar had ik gisteren wel wat last van
![]()
Morgen ga ik weer, maar dan naar maasvlakte. En dan woensdag misschien zandmotor. Of donderdag of vrijdag. Hehehe.
Maar ook grote kans dat ik naar ouddorp ga weer, aangezien de condities daar deze week met laag wel heel episch zijn.
Ja ik zag de webcam op Scheef vandaag. Best heftig nu ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed weer voor jou deze week ja. Ze gingen erg hard bij de ZM vandaag. En damn, wat een golven door die wind.
Acht bftquote:Op maandag 11 maart 2019 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik zag de webcam op Scheef vandaag. Best heftig nu ja.
Gisteren ging harder, had m'n handen echt vol. Woensdag gaat weer een leuk dagje worden zo te zien, 8bft. Morgen 7.
Ai Mercedes, bij onderdelen betaal jeje scheel meestal.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de keuze is reuze. Maar voorkeur voor de Mercedes. Een van de twee.
De een is grijs, de andere paars.
I know. En zo heeft iedere auto wel wat.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ai Mercedes, bij onderdelen betaal jeje scheel meestal.
Dat is de prijs voor statusquote:Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ai Mercedes, bij onderdelen betaal jeje scheel meestal.
Nou, zoveel status heeft een A'tje niet. Maar ik vind t een leuke auto.quote:
Ja maar jij bent mij niet. En ik moet geen suv.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ging als ik jou was voor een Jap of Koreaan.
Of voor de trailer een Toyota Rav4.
Mwoah als het dit wordt krijg je van mij een heldenstatus.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zoveel status heeft een A'tje niet. Maar ik vind t een leuke auto.
Nee, dat kan ik niet betalen.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah als het dit wordt krijg je van mij een heldenstatus.
[ afbeelding ]
Ja want dat is erger dan jouw dagelijkse toetsenborddiarree.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee moeten we over 3 maand je gejank over reparatiekosten aanhoren.
Ja klopt.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja want dat is erger dan jouw dagelijkse toetsenborddiarree.
Owquote:Op maandag 11 maart 2019 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee grapjeGaat niet weg. Rijdt nog en bevalt prima
Hier was het op de wind na mooi weer.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
Hoeveel regen is er bij jullie gevallen dan? Hier is t de hele dag al droog.
Hier ookquote:Op maandag 11 maart 2019 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier was het op de wind na mooi weer.
Ook zon?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Regen, hagel, sneeuw. Allemaal gezien vandaag
Eind van de dag hier even. Ik was vandaag in Duitsland en daar lag zelfs nog wat sneeuw vanmorgen.quote:
Heb je lekker Duits bier ingeslagen?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind van de dag hier even. Ik was vandaag in Duitsland en daar lag zelfs nog wat sneeuw vanmorgen.
huehuequote:Op maandag 11 maart 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, was even snel erin en eruit vandaag.
Awwwquote:Op maandag 11 maart 2019 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
(Even een Elthijsje doen)
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel trotse tantes en crossfit vrouwen op Tinder vandaag.
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet vergeten moet nog squirt bestellen.
Kan je vrouw daar niet voor zorgen?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet vergeten moet nog squirt bestellen.
Jij kan squirten?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan je vrouw daar niet voor zorgen?
Ik ben geen sporter, maar weet wel wat squirt isquote:
Ah dat is een universeel fenomeen blijkbaar, poseren met kinderen van je broer/zus en laten zien hoe fit je wel niet bent.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik een koter zie op Tinder, swipe ik al naar links.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb geen zin in gekreun in Gronings dialectquote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Why don't you come over and find out?
Hij mag niet van zijn vriendinnetje.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Why don't you come over and find out?
Ductape.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gekreun in Gronings dialect
Het scheelt dat mijn ouders niet uit Groningen komen, dus ik spreek gewoon ABNquote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gekreun in Gronings dialect
Jij moet maar eens oppassen dat je straks niet in de vijver van reeds geworpen chicks moet vissenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij mag niet van zijn vriendinnetje.
je was toch voorzien?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik blijf liever single, dan dat ik een koter om me heen heb rennen.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij moet maar eens oppassen dat je straks niet in de vijver van reeds geworpen chicks moet vissen
Zo afgestompt ben jij, waren je exen zo kut?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik blijf liever single, dan dat ik een koter om me heen heb rennen.
Ja, daar gaat je laatste restje verstandquote:Op maandag 11 maart 2019 20:36 schreef Allures het volgende:
Kun je als je een miljoen jaar oud bent zoals ik nog een verstandskies hebben die door komt?
Idd, weg daarmeequote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik een koter zie op Tinder, swipe ik al naar links.
Als we tandartsen waren zaten we niet zielig in een scquote:Op maandag 11 maart 2019 20:36 schreef Allures het volgende:
Kun je als je een miljoen jaar oud bent zoals ik nog een verstandskies hebben die door komt?
Ja weet ik veel misschien hadden jullie dat zelf ook alquote:Op maandag 11 maart 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Als we tandartsen waren zaten we niet zielig in een sc
Dat kun je dus niet meer horen als je tussen al dat tuig uit Stad rondloopt.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn ouders niet uit Groningen komen, dus ik spreek gewoon ABN
Wat hebben mijn exen met kinderen te maken?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo afgestompt ben jij, waren je exen zo kut?
Of een half dorp negerkindjes.quote:
Dan weet je tenminste wat hij straks verlangt.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef Allures het volgende:
Ik lig in bad en man brengt net thee en taartjes
Heb ze vorig jaar laten trekken, ze kwamen opeens door maar ze groeiden schuinquote:Op maandag 11 maart 2019 20:36 schreef Allures het volgende:
ja maar jij bent 21 en Allures 38quote:Op maandag 11 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ze vorig jaar laten trekken, ze kwamen opeens door maar ze groeiden schuin
Welk kamp zitten we samen?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:36 schreef Allures het volgende:
[..]
je was toch voorzien?
Of zit je voortaan in mijn kamp?
na bad ga ik lekker slapen dus dan mag ie zijn vriendin bellenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste wat hij straks verlangt.
hoe weet je of ze schuin gaan? Voel je dat?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ze vorig jaar laten trekken, ze kwamen opeens door maar ze groeiden schuin
Bel je tandarts en overleg of je een foto moet laten makenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe weet je of ze schuin gaan? Voel je dat?
Ooit zal je er niet aan kunnen ontkomenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat hebben mijn exen met kinderen te maken?[..]
Of een half dorp negerkindjes.
Ik voelde het niet echt, maar kreeg pijn aan mijn achterste kiezen en daarom maar naar de tandarts gegaan. Toen moesten ze er alle vier uitquote:Op maandag 11 maart 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe weet je of ze schuin gaan? Voel je dat?
Ik ben bang voor de tandartsquote:Op maandag 11 maart 2019 20:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Bel je tandarts en overleg of je een foto moet laten maken
Ik hou het op een cakeje tegelijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:45 schreef Allures het volgende:
[..]
Die van de meerdere cakejes tegelijkertijd hebben en ook eten
Ik ook, dan kan je me echt wegdragen. Je wil ook niet weten hoe ze bij mij die tanden hebben getrokkenquote:
Volgens mij wijzen de meeste tandartsen je door naar de kaakchirurg. Die van mij in ieder geval wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:45 schreef Harmankardon het volgende:
Tandartsen wilen maar al te graag verstandskiezen trekken, ze bekijken het maar mooi.
Met je mond open?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook, dan kan je me echt wegdragen. Je wil ook niet weten hoe ze bij mij die tanden hebben getrokken
Ik ben geen watje, gewoon door de tandarts zelf laten doenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wijzen de meeste tandartsen je door naar de kaakchirurg. Die van mij in ieder geval wel.
Als de verstandskiezen "makkelijk" te trekken zijn, doet de tandarts het zelf. Als één van je verstandskiezen scheef groeit, of niet door het tandvlees heen komt, dan word je doorverwezen naar de kaakchirurg.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij wijzen de meeste tandartsen je door naar de kaakchirurg. Die van mij in ieder geval wel.
Doelde meer op de hysterische staat waarin ik was op dat momentquote:
Ja dat was bij mij dus het geval, want er moest gesneden worden enzo voor ze getrokken konden worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als de verstandskiezen "makkelijk" te trekken zijn, doet de tandarts het zelf. Als één van je verstandskiezen scheef groeit, of niet door het tandvlees heen komt, dan word je doorverwezen naar de kaakchirurg.
Vertel mij het verschil eens in jouw rol als je bij de tandarts ligt, of bij de chirurg.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben geen watje, gewoon door de tandarts zelf laten doen
Meer de napijn denk ikquote:Op maandag 11 maart 2019 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vertel mij het verschil eens in jouw rol als je bij de tandarts ligt, of bij de chirurg.
Oh, ja dat laatste was bij mij het gevalquote:Op maandag 11 maart 2019 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als de verstandskiezen "makkelijk" te trekken zijn, doet de tandarts het zelf. Als één van je verstandskiezen scheef groeit, of niet door het tandvlees heen komt, dan word je doorverwezen naar de kaakchirurg.
Ze moesten je met 4 man vasthouden?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doelde meer op de hysterische staat waarin ik was op dat moment
Ja, zoiets en ze hebben me kalmeringsmiddelen gegeven, oczasepamquote:Op maandag 11 maart 2019 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja dat laatste was bij mij het geval[..]
Ze moesten je met 4 man vasthouden?
Herriequote:
Lekker wipmuziekjequote:
Gewoon geen poep pratenquote:
Damnquote:Op maandag 11 maart 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zoiets en ze hebben me kalmeringsmiddelen gegeven, oczasepam
Niet zo nostalgisch doen hé.quote:
maar dit cakeje van laatst was al heel droog geworden en kon je beter weg gooien? Of waar is die heen?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou het op een cakeje tegelijk.
Ja, was echt een nachtmerrie. Ben een vrij rustig mens, maar toen echt nietquote:
Nu hopen dat je nooit een wortelkanaalbehandeling moetquote:Op maandag 11 maart 2019 20:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, was echt een nachtmerrie. Ben een vrij rustig mens, maar toen echt niet
Valt best mee hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu hopen dat je nooit een wortelkanaalbehandeling moet
Maar....hoe dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:55 schreef Allures het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een gaatje gehad. Moet ik even afkloppen
Dus ik ga er vanuit dat die met die kies ook gewoon lekker zijn ding doet
Precies, dat gehuil.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon platspuiten en je bent blij dat je van de kiespijn af bent
Oxazepam... goeie shitquote:Op maandag 11 maart 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zoiets en ze hebben me kalmeringsmiddelen gegeven, oczasepam
Bleek niet helemaal het cakeje te zijn dat ik voor een langere tijd zou eten.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:54 schreef Allures het volgende:
[..]
maar dit cakeje van laatst was al heel droog geworden en kon je beter weg gooien? Of waar is die heen?
Ik ook nooit hoor. Geen gaatjes, beugel, niks. Alleen mijn verstandskiezen moeten laten trekkenquote:
Ja, opzich. Ik schreeuwde er iets minder hard doorquote:
Blauwe cake?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bleek niet helemaal het cakeje te zijn dat ik voor een langere tijd zou eten.
Ik moet eigenlijk weer naar de tandarts denk ik... vermoed een gaatjequote:Op maandag 11 maart 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook nooit hoor. Geen gaatjes, beugel, niks. Alleen mijn verstandskiezen moeten laten trekken
Schreeuw je ook zo hard in bed? Of moet ik een beetje ghb meenemen?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, opzich. Ik schreeuwde er iets minder hard door
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schreeuw je ook zo hard in bed? Of moet ik een beetje ghb meenemen?
Geen idee.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wafels
Had Halimede het niet over een bijter vanmiddag?
Zou dan toch wel even gaanquote:Op maandag 11 maart 2019 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk weer naar de tandarts denk ik... vermoed een gaatjeAlweer
Nah beetje ghb kan geen kwaad.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Schreeuw je ook zo hard in bed? Of moet ik een beetje ghb meenemen?
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zou dan toch wel even gaan[..]
Nah beetje ghb kan geen kwaad.
werkelijk geen ideequote:
Oh zo een met room. Daar word je snel misselijk van jaquote:Op maandag 11 maart 2019 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bleek niet helemaal het cakeje te zijn dat ik voor een langere tijd zou eten.
Ja maar jij bent 21 en ik 38quote:Op maandag 11 maart 2019 20:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ook nooit hoor. Geen gaatjes, beugel, niks. Alleen mijn verstandskiezen moeten laten trekken
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 21 en ik 38
Dat is ongeveer een leven verschil
Heb er geen last van, maar zie 'm wel in de spiegel...quote:Op maandag 11 maart 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jezusquote:Op maandag 11 maart 2019 21:04 schreef Allures het volgende:
[..]
Was leuk zolang het duurde, alleen niet iets voor de langere termijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh zo een met room. Daar word je snel misselijk van ja
We hebben een nieuwe hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja ik heb iets geks maar verdovingen werken niet goed op mijquote:Op maandag 11 maart 2019 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon platspuiten en je bent blij dat je van de kiespijn af bent
jammer welquote:Op maandag 11 maart 2019 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was leuk zolang het duurde, alleen niet iets voor de langere termijn.
Ach sommige mensen hebben eerder last van gaatjes dan anderen helaas :' (quote:Op maandag 11 maart 2019 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb er geen last van, maar zie 'm wel in de spiegel...
Snap het niet, ik poets altijd netjes
[..]
"Tante van het liefste geweldigste neefje"quote:
Dit wel jaquote:Op maandag 11 maart 2019 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
"Tante van het liefste geweldigste neefje"
Vertaling: Mijn eierstokken rammelen m'n vagijn uit en ik wil binnen een jaar kinderen
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vertaling: Mijn eierstokken rammelen m'n vagijn uit en ik wil binnen een jaar kinderen
Redelijk accuraatquote:Op maandag 11 maart 2019 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort weer eens een leuk feestje in de buurt; dat is misschien wat effectiever dan een beetje swipen.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:06 schreef Allures het volgende:
[..]
jammer wel
Gelukkig is er Tinder
Met tantes en fitgirls
Ohquote:Op maandag 11 maart 2019 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
x1000quote:Op maandag 11 maart 2019 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Binnenkort weer eens een leuk feestje in de buurt; dat is misschien wat effectiever dan een beetje swipen.
Nee hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Binnenkort weer eens een leuk feestje in de buurt; dat is misschien wat effectiever dan een beetje swipen.
Nee, als hij die gebruikt mag hij bij een date gelijk gaan uitleggen dat het een co-ouderschap is.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:13 schreef Allures het volgende:
Nou ja als je dat zelf ook wil prima toch
CE heeft al een hond dus dan ben je al halverwege natuurlijk
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Die wijven die naar die muziek van jouw luisteren hebben allemaal shag onder de armen
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, als hij die gebruikt mag hij bij een date gelijk gaan uitleggen dat het een co-ouderschap is.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:13 schreef Allures het volgende:
Ik ben nou eenmaal in een begripvolle bui vandaag. Zelfs voor eierstokken. Die moeten er ook zijn
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet als je alleen naar feestjes gaat waar mannen komen, nee.
Date komt bij CE thuis. "Waar is de hond?"quote:Op maandag 11 maart 2019 21:15 schreef Allures het volgende:
Hond is goeie ijsbreker man
Beetje leuk lopen te doen met je hond. Hond die dan leuk naar een vrouwmens loopt en vrouwmens die fan gaat van oh mag ik hem aaien? Wat een schatje! Hoe oud is ie? Hoe heet ie? Ooooh wat een leukerd! Ja hier is mijn nummer
Bam binnen
Tnx hond
Amperquote:Op maandag 11 maart 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komen er ook vrouwen in die donkere kelders waar jij heen gaat?
Volgende keer "Waar is je hond?"quote:Op maandag 11 maart 2019 21:15 schreef Allures het volgende:
Hond is goeie ijsbreker man
Beetje leuk lopen te doen met je hond. Hond die dan leuk naar een vrouwmens loopt en vrouwmens die fan gaat van oh mag ik hem aaien? Wat een schatje! Hoe oud is ie? Hoe heet ie? Ooooh wat een leukerd! Ja hier is mijn nummer
Bam binnen
Tnx hond
Maar dat is toch ook goed. Je neemt je verantwooedelijkheid. Bent niet weg gelopen van je hond en verantwoordelijkhedenquote:
Helemaal strak ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon keer naar zo'n hardstylefestival gaan. Chicks in overvloed.
Meeste vrouwen vinden het eigenlijk wel fijn dat die hond er niet altijd is. Wel de lusten niet de lasten is het zo ongeveer.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgende keer "Waar is je hond?"
"Ja, die is bij m'n ex.. Ik mocht hem toevallig een weekendje lenen omdat ze met d'r nieuwe vriend weg ging"
Ga het even onthouden.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook goed. Je neemt je verantwooedelijkheid. Bent niet weg gelopen van je hond en verantwoordelijkheden
Precies de juiste vleug 'mijn ex heeft me wel beschadigd ik weet niet of ik ooit weer van een vrouw kan houden maar jij maakt dat ik het wel heel graag wil ow wacht het lukt toch wel never mind zo erg was de schade niet' zonder dat het sad was en bam troost seks
Bahquote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon keer naar zo'n hardstylefestival gaan. Chicks in overvloed.
ja had ik maar zo'n ventquote:Op maandag 11 maart 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden het eigenlijk wel fijn dat die hond er niet altijd is. Wel de lusten niet de lasten is het zo ongeveer.[..]
Ja ik ben al 38 hequote:Ga het even onthouden.
Ja, doen wequote:Op maandag 11 maart 2019 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga jij een keertje mee dan?Kunnen we doen alsof we elkaar toevallig tegenkomen
[..]
Kinderangstquote:Op maandag 11 maart 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Die kinderangst van jullie snap ik niet. Dat is best wel onvolwassen alsof je de verantwoordelijkheid niet aankunt.
Aan de andere kant toen ik ah daten was moest ik er ook niet aan denken.
Ja lekker iemand anders zijn kruisvrucht opvoeden. Nee dankje.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Die kinderangst van jullie snap ik niet. Dat is best wel onvolwassen alsof je de verantwoordelijkheid niet aankunt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja lekker iemand anders zijn kruisvrucht opvoeden. Nee dankje.
Haha ja snap ik. Dat wou ik ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja lekker iemand anders zijn kruisvrucht opvoeden. Nee dankje.
Dit dus.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
"Maar dan kunnen ze jou verzorgen als je oud en verlept bent"
Nee.
Zelfkennis. De meeste mensen denken dat ze fantastische ouders zijn maar hebben echt gruwelijke kutkinderen opgevoed.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
Die hadden maar een condoom moeten gebruikenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja snap ik. Dat wou ik ook niet.
Maar denk aan al die in de steek gelaten jonge moedertjes. Die kunnen geen kant meer op.
Hadden ze maar moeten bedenken voordat ze alleenstaande moeder werden.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha ja snap ik. Dat wou ik ook niet.
Maar denk aan al die in de steek gelaten jonge moedertjes. Die kunnen geen kant meer op.
Lekker je reet laten afvegen door je schoonzoon.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Nee.
Is dit een niet terug te draaien advies aan je ouders?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfkennis. De meeste mensen denken dat ze fantastische ouders zijn maar hebben echt gruwelijke kutkinderen opgevoed.
Je zit weer aan je vragenmax he. Je moet je hok weer in.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit een niet terug te draaien advies aan je ouders?
In ieder geval wel aan die van jouquote:Op maandag 11 maart 2019 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:30 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:32 schreef Allures het volgende:
Ik kan de vetantwoordelijkheid niet aan
Ik zie niet zo wat er mis is met die optie
Ik vind de hond al genoeg gedoe
Soms vergeet ik dat ie mee is
Je vergeet je hond?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:32 schreef Allures het volgende:
Genoeg moeders die hun baby vergeten hoor bij de supermarkt. Vandaar ook de gevonden voorwerpen.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:32 schreef Allures het volgende:
nee niet echt maar dan zitten we in de auto en dan is ie heel stil en dan zijn we er en dan is het zo van Owja kak die moeten we wel ff er uit halenquote:
Makkelijke hond, die van mij zijn altijd wel.. aanwezigquote:Op maandag 11 maart 2019 21:35 schreef Allures het volgende:
[..]
nee niet echt maar dan zitten we in de auto en dan is ie heel stil en dan zijn we er en dan is het zo van Owja kak die moeten we wel ff er uit halen
Of we zijn bij mijn moeder aan het eten en ze heeft lekker ergens liggen chillen en we gaan en dan doe ik mijn jas aan en dan ligt de riem er onder en dan Owja die had de we ook bij en dat ie dan onder tafel kijkt en dat ie daar ligt te tukken
maar is mch dan de alpha van de beta's?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel een beetje beta trekjes door die opzettelijke spelfouten van MCH over te nemen.
ze is bff met de hond van mijn moeder, soms gaan ze gewoon samen in de mand liggenquote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Makkelijke hond, die van mij zijn altijd wel.. aanwezig
Ach whatever. Als je op een SC zit maakt je per definitie een beta.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel een beetje beta trekjes door die opzettelijke spelfouten van MCH over te nemen.
Op een SC zitten is wel knap.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ach whatever. Als je op een SC zit maakt je per definitie een beta.
Auwquote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
Ik zit me de hele tijd af te vragen waarom een op het eerst gezicht normaal uitziende vrouw als kopjechino in deze SC zoveel tijd doorbrengt
Aaaawh zo cutequote:Op maandag 11 maart 2019 21:38 schreef Allures het volgende:
[..]
ze is bff met de hond van mijn moeder, soms gaan ze gewoon samen in de mand liggen
Zo intens cute
Nu mis ik haar en ze is gewoon alleen maar beneden
Ik zie er ook uit als een normale vrouw en niemand die het zich bij mij af heeft gevraagd 🙄quote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
Ik zit me de hele tijd af te vragen waarom een op het eerst gezicht normaal uitziende vrouw als kopjechino in deze SC zoveel tijd doorbrengt
Vanwege je manboobs?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zie er ook uit als een normale vrouw en niemand die het zich bij mij af heeft gevraagd 🙄
Omdat het hier zo fantastisch gezellig is.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
Ik las homopreparaten.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Thanks, om de kosten van hormoonpreparaten te besparen drink ik rioolwater.
Is het nog maar net de vraag of je dan als invalpa nog wel zo belangrijk bent.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
Nee.
Poppers?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen geïnteresseerd zeker. Direct aan het googelen geslagen.
You can do itquote:Op maandag 11 maart 2019 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog even doorbijten tot 6
Moet jij niet slapen?
Komt goedquote:Op maandag 11 maart 2019 23:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
You can do it
Ja, ik ga nog even lezen en dan slapen. Hoop dat het lukt.
Ben net begonnen in The night circusquote:
Nooit van gehoord. Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben net begonnen in The night circus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |