Zo, dat zijn er aardig watquote:Op maandag 11 maart 2019 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee Mercedessen, een Peugeot en een Opel Astra.
De Mercedes heeft voorkeur.
Goedkoop!quote:Op maandag 11 maart 2019 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor 50 euro klaar, dat valt me nog reuze mee
Zwager van de buurman blijkbaar. Vaak een apart slag mensen welquote:Op maandag 11 maart 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er aardig wat[..]
Goedkoop!
Ja, de keuze is reuzequote:Op maandag 11 maart 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo, dat zijn er aardig wat[..]
Goedkoop!
Kusje op je buik als je belooft me niet in een houdgreep te zettenquote:Op maandag 11 maart 2019 18:34 schreef Halimede het volgende:
Buikpijn omdat ik kaas heb gegetenik faal als Nederlander
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kusje op je buik als je belooft me niet in een houdgreep te zetten![]()
Zet je afro-pruik maar alvast op.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die afro zit ergens andersquote:Op maandag 11 maart 2019 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je afro-pruik maar alvast op.
Dat is wel een vereiste inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2019 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je afro-pruik maar alvast op.
Houdtgreep.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was geen babyarmpje meerquote:Op maandag 11 maart 2019 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan nog dat babyarmpje..
Verdorie, mag wel even naar de feestwinkel gaan dan.
Houtdgreep?quote:
Waarom niet direct bij het restaurant bestellen?quote:
Ja, dat doe ik meestal ook, maar ik weet natuurlijk niet wat CL wil etenquote:Op maandag 11 maart 2019 18:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet direct bij het restaurant bestellen?
Chocola.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik meestal ook, maar ik weet natuurlijk niet wat CL wil eten
quote:Op maandag 11 maart 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Maar supermarkt bezorgdtdtdtdt niet op dezelfde dag denk ik
Nee vandaag heb ik een rustdagjequote:Op maandag 11 maart 2019 18:48 schreef AirwiN het volgende:
Faxmans: was je nog op de Zandmotor vandaag? Dan heb ik je misschien nog gespot vanuit de verte.
Goed weer voor jou deze week ja. Ze gingen erg hard bij de ZM vandaag. En damn, wat een golven door die wind.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee vandaag heb ik een rustdagjeOok iets verrekt in m'n rug, en daar had ik gisteren wel wat last van
![]()
Morgen ga ik weer, maar dan naar maasvlakte. En dan woensdag misschien zandmotor. Of donderdag of vrijdag. Hehehe.
Maar ook grote kans dat ik naar ouddorp ga weer, aangezien de condities daar deze week met laag wel heel episch zijn.
Ja ik zag de webcam op Scheef vandaag. Best heftig nu ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed weer voor jou deze week ja. Ze gingen erg hard bij de ZM vandaag. En damn, wat een golven door die wind.
Acht bftquote:Op maandag 11 maart 2019 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik zag de webcam op Scheef vandaag. Best heftig nu ja.
Gisteren ging harder, had m'n handen echt vol. Woensdag gaat weer een leuk dagje worden zo te zien, 8bft. Morgen 7.
Ai Mercedes, bij onderdelen betaal jeje scheel meestal.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, de keuze is reuze. Maar voorkeur voor de Mercedes. Een van de twee.
De een is grijs, de andere paars.
I know. En zo heeft iedere auto wel wat.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ai Mercedes, bij onderdelen betaal jeje scheel meestal.
Dat is de prijs voor statusquote:Op maandag 11 maart 2019 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ai Mercedes, bij onderdelen betaal jeje scheel meestal.
Nou, zoveel status heeft een A'tje niet. Maar ik vind t een leuke auto.quote:
Ja maar jij bent mij niet. En ik moet geen suv.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ging als ik jou was voor een Jap of Koreaan.
Of voor de trailer een Toyota Rav4.
Mwoah als het dit wordt krijg je van mij een heldenstatus.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, zoveel status heeft een A'tje niet. Maar ik vind t een leuke auto.
Nee, dat kan ik niet betalen.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah als het dit wordt krijg je van mij een heldenstatus.
[ afbeelding ]
Ja want dat is erger dan jouw dagelijkse toetsenborddiarree.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee moeten we over 3 maand je gejank over reparatiekosten aanhoren.
Ja klopt.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja want dat is erger dan jouw dagelijkse toetsenborddiarree.
Owquote:Op maandag 11 maart 2019 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee grapjeGaat niet weg. Rijdt nog en bevalt prima
Hier was het op de wind na mooi weer.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:39 schreef Samzz het volgende:
Hoeveel regen is er bij jullie gevallen dan? Hier is t de hele dag al droog.
Hier ookquote:Op maandag 11 maart 2019 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier was het op de wind na mooi weer.
Ook zon?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Regen, hagel, sneeuw. Allemaal gezien vandaag
Eind van de dag hier even. Ik was vandaag in Duitsland en daar lag zelfs nog wat sneeuw vanmorgen.quote:
Heb je lekker Duits bier ingeslagen?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eind van de dag hier even. Ik was vandaag in Duitsland en daar lag zelfs nog wat sneeuw vanmorgen.
huehuequote:Op maandag 11 maart 2019 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, was even snel erin en eruit vandaag.
Awwwquote:Op maandag 11 maart 2019 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
(Even een Elthijsje doen)
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Veel trotse tantes en crossfit vrouwen op Tinder vandaag.
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet vergeten moet nog squirt bestellen.
Kan je vrouw daar niet voor zorgen?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet vergeten moet nog squirt bestellen.
Jij kan squirten?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kan je vrouw daar niet voor zorgen?
Ik ben geen sporter, maar weet wel wat squirt isquote:
Ah dat is een universeel fenomeen blijkbaar, poseren met kinderen van je broer/zus en laten zien hoe fit je wel niet bent.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik een koter zie op Tinder, swipe ik al naar links.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb geen zin in gekreun in Gronings dialectquote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Why don't you come over and find out?
Hij mag niet van zijn vriendinnetje.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Why don't you come over and find out?
Ductape.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gekreun in Gronings dialect
Het scheelt dat mijn ouders niet uit Groningen komen, dus ik spreek gewoon ABNquote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gekreun in Gronings dialect
Jij moet maar eens oppassen dat je straks niet in de vijver van reeds geworpen chicks moet vissenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij mag niet van zijn vriendinnetje.
je was toch voorzien?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik blijf liever single, dan dat ik een koter om me heen heb rennen.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij moet maar eens oppassen dat je straks niet in de vijver van reeds geworpen chicks moet vissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |