T’is niet ontzettend goed, of slecht. Beetje traag.quote:
Deze serie afgelopen week gekeken, is inderdaad wel een duistere serie.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bijna klaar met de Duitse serie 'Parfum'. Prima serie om te bingen, heeft maar 6 afleveringen. De serie is vooral duister en heeft prima acteurs. Vind het wel een aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inderdaad! Lach en een traan. Oprecht. En herkenbaar in a way.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze serie afgelopen week gekeken, is inderdaad wel een duistere serie.
Visueel mooi gemaakt.Goede serie idd. Ken het boek wel maar was alweer lang geleden en wel knap hoe ze dit verhaal in een moderner jasje hebben weten te gieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
quote:Op zondag 24 maart 2019 09:33 schreef Aether het volgende:
Deze gister bekeken en prima filmpje om je even mee te vermaken.SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acrimony – 2018 12 2:00 uur | Drama, Psychologische thriller
Melinda ontsteekt in wraakzuchtige woede wanneer ze ontdekt dat haar man, die ze financieel onderhield en trouw was, haar al jaren belazert."Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
Fuck. Best veel dingen die nog op m'n lijst stondenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:01 schreef VeX- het volgende:
Verwijderalarm: 125 (!!) titels gaan niet mee naar april
Wat verdwijnt er de laatste tijd weer veel van Netflix. Gaat vast naar de concurrent. En (straks) wel de prijzen omhoog gooien. Ik hoop dat ze de BBC series in elk geval weten te behouden en ook die docus over de Wereldoorlogen.
Voordeel er van is dat elke aflevering op zichzelf staat dus als je niet gelijk alles achter elkaar kijkt kun je een paar maanden later gewoon weer prima verderquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag de eerste aflevering van Black Mirror gekeken. Niet wat ik had verwacht maar wel heel erg tof. En weinig afleveringen maar per seizoen, dus ik kan vrij snel inhalen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:04 schreef ser het volgende:
[..]
Goede serie idd. Ken het boek wel maar was alweer lang geleden en wel knap hoe ze dit verhaal in een moderner jasje hebben weten te gieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had ik niet begrepen.
Gigantische lijst en ik ga altijd met angst en beven door zo'n lijst heen (want met zo'n korte termijn heb ik echt geen tijd meer om het nog te kijken dan), maar gelukkig viel het voor mij alles mee. Heel veel films en dat kijk ik toch nauwelijks, series die ik niet ken en verder alleen Frozen Planet en wat Hitler/Stalin/Verdun-spul wat me wel interessant lijkt maar waar er nog honderdmiljoen van zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:01 schreef VeX- het volgende:
Verwijderalarm: 125 (!!) titels gaan niet mee naar april
Wat verdwijnt er de laatste tijd weer veel van Netflix. Gaat vast naar de concurrent. En (straks) wel de prijzen omhoog gooien. Ik hoop dat ze de BBC series in elk geval weten te behouden en ook die docus over de Wereldoorlogen.
Ja die stond ook nog op mn lijst. Ik heb m al wel gezien een paar jaar terug maar wilde m graag nog een keer kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:31 schreef speknek het volgende:
Ik had wel gemist dat Akira er überhaupt opstond. Misschien kan ik daar nog tijd voor vinden.
Ik had ook geen idee. Nog nooit gezien, ook al heb ik die al 15 jaar op DVD ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:31 schreef speknek het volgende:
Ik had wel gemist dat Akira er überhaupt opstond. Misschien kan ik daar nog tijd voor vinden.
Wanneer beginnen die weer?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Lichte verslaving aan Black Mirror ontwikkeld. Nieuwe seizoen mag wel komen.
Maar eerst Saul!
Geinig idee voor een film, maar die trailer...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |