quote:Op maandag 11 maart 2019 17:31 schreef Laysa het volgende:
After life was erg herkenbaar. Mooi gedaan.
Tis echt héél goed gedaan. Gieren en janken.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:12 schreef Tokay het volgende:
@:timmmmm @:Greys @:Handleiding en anderen in dit topic die lovend waren over After Life: bedankt dat jullie me attent maakten op deze geweldige serie van en met Ricky Gervais.
Wat heerlijk is het, dat een goedgemaakte serie die draait om een klein en alledaags gegeven (hoe ga je verder na het overlijden van een/je geliefde?) je zowel aan het huilen van het lachen én aan het huilen van ontroering kan maken. Wow!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog steeds erg de moeite waard natuurlijk - het blijft Gervais. Ben benieuwd of er een S2 komt?
[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 11-03-2019 18:25:52 ]Nee.
quote:Op maandag 11 maart 2019 17:50 schreef PimD het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik After Life als serie vrij kort vond. Dat had ik bij Derek en Extras enzo toch stukken minder - terwijl dat ook 6 afleveringen per seizoen was. Bij After Life vond ik het verhaal wel vrij snel afgerond worden,Heb even spoilertags toegevoegd, er zijn nog heel veel mensen die het nog niet gezien hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog steeds erg de moeite waard natuurlijk - het blijft Gervais. Ben benieuwd of er een S2 komt?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Las dat je het in één dag uitkijkt...quote:Op maandag 11 maart 2019 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik zoek nog een nieuwe serie. Zou After Life wat zijn?
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effie Gray [VK] – 2014 AL 1:48 uur | Biografisch drama, Romantisch
Dakota Fanning speelt de hoofdrol als Euphemia Gray, een vrouw die uit onvrede met haar huwelijk een affaire begint met een jonge schilder.
Kill Me Three Times [Australië] – 2014 16 1:30 uur | Comedy, Misdaad
Een huurmoordenaar jaagt in een kustplaatsje op zijn doelwit, maar deze taak blijkt niet zo eenvoudig als hij verwikkeld raakt in een duistere geschiedenis vol wraak.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
is prachtig lach en een traan.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik zoek nog een nieuwe serie. Zou After Life wat zijn?
Dat is Dennis Pennis (Paul Kaye)! 🙂quote:Op maandag 11 maart 2019 22:46 schreef maily het volgende:
Ik lees hier veel over After Life .... en mijn vorige serie Weissensee was afgelopen ..... dusssssssssssss ....... en nou vind ik het geweldig
Maar wie is zijn shrink? #diekennikergensvan
Ja inderdaad, ik herkende 'm ook meteen. In gevecht met een student Medicijnen op Twitterquote:
Die heb ik aangevinkt, The Order, maar vraag me af of t niet TE cheesy en slecht is.......quote:Op maandag 11 maart 2019 23:58 schreef Stray_cat het volgende:
After Life niet gezien, lijkt mij Derek de Tweede, maar wie weet![]()
The Order aan het kijken, leunt een beetje tegen mijn grens van het kinderlijke aan. Tis nèt te doen, vooral door de Weerwolven dan.
quote:
Ik ken hem hier van: Two Thousand Acres of Skyquote:Op dinsdag 12 maart 2019 07:29 schreef PimD het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik herkende 'm ook meteen. In gevecht met een student Medicijnen op Twitter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |