Geloof je het zelf. Mike was op de hoogte had haar zo met de auto kunnen ophalen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook voor Lotus haar veiligheid denk ik, waar en hoe wil ze vertrekken.....lopend zonder geld......boze bui.....
Denk dat het idd wel zo gegaan is, anders was over hek gegaanquote:Op maandag 11 maart 2019 16:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou niet zo vreemd hoor Lotus zal in haar half beschonken toestand direct hebben willen vertrekken hetgeen door die Talpa idioten zal zijn geblokkeerd met de mededeling dat ze eerst haar 24 uur moest aanvragen. Lotus zal toen voet bij stuk hebben gehouden en ook Mike hebben gebeld met de mededeling dat ze niet direct weg mocht.. Aangezien we in Nederland leven en je niet iemand mag gijzelen tegen zijn/haar zin, is toen de politie gebeld en die Talpa hufters moesten daarvoor natuurlijk buigen, waarbij ze niet vaak genoeg konden benadrukken dat iedereen gewoon weg mocht wanneer die dat wilde (tuurlijk) Mijn versie van het verhaal.
Bemoei jij je effe niet met mijn plaggenhut.......quote:
En dan commentaar hebben op andere projecten om in te investeren ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Welja, dat heeft allemaal ook niks gekost.
Zelfs wij konden dat zien aankomen, waren zelf users hier die dat meteen aanhaalde, dat die bakkerij het niet lang vol zou houden....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het heeft zich wel terugverdiend. Hij kon ook niet zien aankomen dat A3 er na een maand mee zou stoppen.
Er zijn er een stuk of tien die er misschien wat mee kunnen doen. En dan taarten maken met wel lekker roomboter en bakkersroom en cheesecake's maken ipv van die vega shit, dat lijkt me ook niet te vreten.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:24 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Welja, dat heeft allemaal ook niks gekost.
Daar is TimTim niet grappig genoeg voor.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kheb geen idee?als dat waar is, vind ik het wel lachen maar ik neem aan dat ze als het een grap van hem was, niet accepteerde dat het er neer gegooid zou worden toch? Komt bij mij over dat ze er wel vanaf weten.
Ja heb je een punt, hoe haal ik het in mijn hoofd om Jessie te noemen....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ligt niet aan Jessie,maar aan zijn personeel.
Koffie.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bemoei jij je effe niet met mijn plaggenhut.......![]()
Maar er wordt zoveel geld daar nutteloos ergens ingepompt...Niet te beschrijven........Bh's van Shelley, boomhut van Lotus en Mike, Bakkerij van Adriaan...Wat vergeet ik nog?
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Over brief Sherry: Ex van haar heeft ongeluk gehad, ligt onder de morfine en kan waarschijnlijk zijn (trek)arm niet meer gebruiken...
Nichtje zwanger en gaat in April trouwen en Sherry mag er niet naar toe.
En moeder Sherry wil niet meer naar Utopia komen, ze is er klaar mee
Edit: spuit 11 1/2
Ja ik was daar een van.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs wij konden dat zien aankomen, waren zelf users hier die dat meteen aanhaalde, dat die bakkerij het niet lang vol zou houden....
Of quiche.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er een stuk of tien die er misschien wat mee kunnen doen. En dan taarten maken met wel lekker roomboter en bakkersroom en cheesecake's maken ipv van die vega shit, dat lijkt me ook niet te vreten.
quote:
Weet je ook hoe Mike op de hoogte was??quote:Op maandag 11 maart 2019 16:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Geloof je het zelf. Mike was op de hoogte had haar zo met de auto kunnen ophalen.
Ja kan ook, best veel mogelijkheden.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Erik wil mooie dingen maken,anders doet hij het niet.
Mooie trap Erik.
Ze hebben ook gewoon een telefoon waarmee ze kunnen bellenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet je ook hoe Mike op de hoogte was??
Neem aan de ze heeft mogen bellen.....neem aan dat dat achter gebeurt is......
Ja dat was ook nog zo'n projectje en Tim's lab en die kinderboerderij kost ook alleen maar geld als je geen ouders met kinderen laat langskomen hadden ze mooi gelijk brood en gebak met koffie kunnen verkopen,Ger snacks laten verkopen maar goed echt snugger zijn ze daar niet.quote:
Merel....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Wie heeft die column geschreven dan? Dat heb ik even gemist.
Dus allemaal flauwekul met ik wil post.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon een telefoon waarmee ze kunnen bellen
die schrijft ze nog steeds maar ik heb geen idee waar die geplaatst wordenquote:
Doe dat jezelf niet aan.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef BloesBloes het volgende:
En opeens weet je 't, je wordt Mylene-fan
Een of ander roddelblad. Maar die Mylene is gewoon aan het overacteren. Ze zag dat ze op de streams was en gaat ineens na het over het luchtje van jens te hebben over die kolom beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die schrijft ze nog steeds maar ik heb geen idee waar die geplaatst worden
Ik zou het oprecht ook net weten.......Prive ? Story?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die schrijft ze nog steeds maar ik heb geen idee waar die geplaatst worden
Tuurlijk maar kunnen doen is wat anders dan ook echt doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er een stuk of tien die er misschien wat mee kunnen doen. En dan taarten maken met wel lekker roomboter en bakkersroom en cheesecake's maken ipv van die vega shit, dat lijkt me ook niet te vreten.
Waarom? Eén van de regels van het spel is dat ze alleen zakelijk mogen bellen, maar ik twijfel er niet aan dat Lotus dat aan haar laars heeft gelapt en anders Mike wel .quote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus allemaal flauwekul met ik wil post.
De Linda moeten de inkomsten wel binnen de familie houdenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht ook net weten.......Prive ? Story?
Vorige waren in de story geplaatst zie ik netquote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
De Linda moeten de inkomsten wel binnen de familie houden
Ik dacht in het begin ze is wel leuk , maar ik heb dit al bij gesteldquote:Op maandag 11 maart 2019 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene zeik niet zo en kom je nest uit.
Wat een zelfkennis he van dat meisje.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef BloesBloes het volgende:
Mylene heeft eindelijk ook ontdekt wie de bitch from hell is
Ik vind haar een vervelende over acterende aanstellerig zich zelf overschattende puber. En in combi met Jens vind ik het een minder leuk stel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin ze is wel leuk , maar ik heb dit al bij gesteld
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom? Eén van de regels van het spel is dat ze alleen zakelijk mogen bellen, maar ik twijfel er niet aan dat Lotus dat aan haar laars heeft gelapt en anders Mike wel .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach vind ze wel lachen ze weet in ieder geval de meeste andere dames daar en Jessie te irriterenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin ze is wel leuk , maar ik heb dit al bij gesteld
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach, ik marcheer niet lekker in een kudde, dus dat komt goed
Joh ze slijmt zich regelmatig rot bij Jessie. En had die in het begin toe gehapt bij haar had jens alleen gelegen in zijn bedje.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:37 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Ach vind ze wel lachen ze weet in ieder geval de meeste andere dames daar en Jessie te irriteren![]()
![]()
Dat is nou zo raar, ze zien toch zelf ook dat er spullen staan waar wat mee gedaan kan worden? Ik zou het wel weten. Maar het blijft toch een soort van vakantie park voor het grootste gedeelte daarquote:Op maandag 11 maart 2019 16:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk maar kunnen doen is wat anders dan ook echt doen.
quote:
Ik zou het juist leuk vinden om ermee aan de slag te gaan.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou zo raar, ze zien toch zelf ook dat er spullen staan waar wat mee gedaan kan worden? Ik zou het wel weten. Maar het blijft toch een soort van vakantie park voor het grootste gedeelte daar
Nee hoor met Teddyquote:Op maandag 11 maart 2019 16:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Joh ze slijmt zich regelmatig rot bij Jessie. En had die in het begin toe gehapt bij haar had jens alleen gelegen in zijn bedje.
Als ik daar had gezeten had ik die bakkerij ook wel willen doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is nou zo raar, ze zien toch zelf ook dat er spullen staan waar wat mee gedaan kan worden? Ik zou het wel weten. Maar het blijft toch een soort van vakantie park voor het grootste gedeelte daar
Ja, heel simpel, zieke jaloezie!quote:Op maandag 11 maart 2019 16:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Flikte Merel in het begin ook bij Lotus
Merel heeft gewoon een dingetje, tegen knappe meiden
Ze kunnen googelen en het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou het juist leuk vinden om ermee aan de slag te gaan.
Ik kan totaal niet bakken, maar zo kan je wel dingen leren.
Is niet dicht hoor, Adje gaat zich meer concentreren op het trainen. Hij maakt wel nog koekjes en af en toe taarten. Geloof dat hij morgen weer broden gaat makenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:40 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Dicht ik vind dat geweldig, sorry dat ik het zeg maar het was Jess die alles erdoorheen drukte, Adriaan zette hij gewoon tegen het blok ermee. En Jess maar stoer doen, ik geef Adriaan hierin gelijk, laat Jess maar broden gaan bakken en taarten
Ja dat idd.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kunnen googelen en het is allemaal niet zo moeilijk.
is ook niet zo vreemd als je naar Merel kijktquote:Op maandag 11 maart 2019 16:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Flikte Merel in het begin ook bij Lotus
Merel heeft gewoon een dingetje, tegen knappe meiden
Alleen voor de bewoners,de bakkerij staat niet meer op de webshop.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is niet dicht hoor, Adje gaat zich meer concentreren op het trainen. Hij maakt wel nog koekjes en af en toe taarten. Geloof dat hij morgen weer broden gaat maken
Owww oké maar hij doet het dus niet meer dagelijks begrijp ik? Ik zou gek worden van wat een ander mij zou opleggen en dat dagelijks dan te moeten doen, in mijn uppiequote:Op maandag 11 maart 2019 16:42 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is niet dicht hoor, Adje gaat zich meer concentreren op het trainen. Hij maakt wel nog koekjes en af en toe taarten. Geloof dat hij morgen weer broden gaat maken
Ingebliktequote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is Erik opeens actief....Heeft die paddo's gehad ?............
Aartslui zijn de meesten.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon vaak naar heel Holland bakt kijken heeft ie het zo geleerd bakerij gewoon heropenen en dingen bakken die mensen echt willen geen vega nonsense als A3 problemen heeft moet ie zelf maar weer gaan bakken,dan zaterdag en zondag ouders met kinderen laten betalen om naar kinderboerderij te komen en de baksels samen met snacks en dranken verkopen,als ze B en B dan op orde maken kunnen ze daar goed geld verdienen zonder wat te hoeven doen, kan ook rest van terrein verhuren voor kampeerders in lente en zomer.Ze kunnen zoveel geld verdienen zonde al te veel te hoeven doen maar goed zei al zijn niet snugger daarquote:Op maandag 11 maart 2019 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou het juist leuk vinden om ermee aan de slag te gaan.
Ik kan totaal niet bakken, maar zo kan je wel dingen leren.
Sterkte dan. Je kan haar gehinnik verdragen?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef BloesBloes het volgende:
En opeens weet je 't, je wordt Mylene-fan
Dat had ik dus gelijk in discussie gegooid.Jij wil niet meer Adrian,dan ook geen vegan.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:45 schreef Soulraven het volgende:
Die broden hebben gewoon geen zin, maar er is zoveel meer wat ermee kan. (Of moeten ze nogsteeds vegan ovens blijven?)
Ja idd het kan zo simpel zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:46 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Gewoon vaak naar heel Holland bakt kijken heeft ie het zo geleerd bakerij gewoon heropenen en dingen bakken die mensen echt willen geen vega nonsense als A3 problemen heeft moet ie zelf maar weer gaan bakken,dan zaterdag en zondag ouders met kinderen laten betalen om naar kinderboerderij te komen en de baksels samen met snacks en dranken verkopen,als ze B en B dan op orde maken kunnen ze daar goed geld verdienen zonder wat te hoeven doen, kan ook rest van terrein verhuren voor kampeerders in lente en zomer.Ze kunnen zoveel geld verdienen zonde al te veel te hoeven doen maar goed zei al zijn niet snugger daar
Kon ik van Lotus ook, dus waarom niet van Myleentje?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:47 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Sterkte dan. Je kan haar gehinnik verdragen?
Ze zouden daar in het geld kunnen zwemmen als ze maar eens wat gedisciplineerder en gestructureerder te werk gingen in plaats van aan één ding beginnen het half afmaken en dan weer met wat anders beginnenquote:
Vond Lotus een andere klasse dan Mylene.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kon ik van Lotus ook, dus waarom niet van Myleentje?
Logisch toch. Hun boodschappen betalen ze van wat ze hebben en verder is het maar kijken wie ze zo gek krijgen met op afbetaling akkoord gaan.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:51 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Ze zouden daar in het geld kunnen zwemmen als ze maar eens wat gedisciplineerder en gestructureerder te werk gingen in plaats van aan één ding beginnen het half afmaken en dan weer met wat anders beginnen
Ja, ik ook, maar je moet roeien met de riemen die je hebt. En als ik geen favo heb dan ben ik binnen 2 weken uitgekeken op die kneuzen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:51 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Vond Lotus een andere klasse dan Mylene.
Ja dit. Als ze gewoon zouden zeggen: "Iedereen werkt 4 uur per dag aan iets wat geld oplevert"; dan zouden ze al prima rond kunnen komen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:51 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Ze zouden daar in het geld kunnen zwemmen als ze maar eens wat gedisciplineerder en gestructureerder te werk gingen in plaats van aan één ding beginnen het half afmaken en dan weer met wat anders beginnen
Het grootste gedeelte van wat er in zit is gewend om meer geld uit te geven dan ze hebben. Met zulke mensen zul je nooit uit de schuld komen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja dit. Als ze gewoon zouden zeggen: "Iedereen werkt 4 uur per dag aan iets wat geld oplevert"; dan zouden ze al prima rond kunnen komen.
Echt hoor,ze hebben eigenlijk geen geld maar leven in luxe,en het bestellen gaat maar door.Elk concept wat een beetje geld binnenbrengt zetten ze on hold.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:51 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
gewoon recept goed volgen en paar keer proefbakken zo moeilijk is het allemal niet het zijn geen Masterchef gerechten.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kunnen googelen en het is allemaal niet zo moeilijk.
Absoluut!quote:Op maandag 11 maart 2019 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van wat er in zit is gewend om meer geld uit te geven dan ze hebben. Met zulke mensen zul je nooit uit de schuld komen.
Als hij haar op zich trok in zijn bed dan moet ze toch bij zijn bed hebben gestaan. Het zou hem nooit lukken om haar over zijn schouder te gooien en die boot op te dragen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:57 schreef b_engeltje het volgende:
Zou merel ook in der column geschreven hebben over "haar beloning van de koning"
En hoe donny haar op zich trok in het bed van de boot
(En dan kan ze absoluut niet samen slapen met een onschuldig jongetje als Brandon)???
Dan moet Ger vroeg z'n bed uit en werken dat is het probleem ze zijn te lui en krijgen ook geen enkele aansporing om wat te bereiken daar.Met alleen al de inkomsten van de boerderij ,de bakkerij en snacks verkopen en eventueel 3 x per week 4 B en B plaatsen aan te bieden kunnen ze meer dan ruim verdienen en hoeven ze geen van allen full time te werken daar.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,ze hebben eigenlijk geen geld maar leven in luxe,en het bestellen gaat maar door.Elk concept wat een beetje geld binnenbrengt zetten ze on hold.
Ik hoorde gisteren zelfs een Gerrit de markt afzeiken,het enige evenement wat nog geld oplevert daar.Ik snap er niets meer van.
ze zat op het randje van zijn bed (toen met Donny, de alterego van jessie als hij gedronken heeft)quote:Op maandag 11 maart 2019 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij haar op zich trok in zijn bed dan moet ze toch bij zijn bed hebben gestaan. Het zou hem nooit lukken om haar over zijn schouder te gooien en die boot op te dragen.
Tja...quote:Op maandag 11 maart 2019 17:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze zat op het randje van zijn bed (toen met Donny, de alterego van jessie als hij gedronken heeft)
Niet echt snugger daar ,gebruk de klauw v/d hamer en zet hem tussen de plank en het blokje gaat makkelijker denk ik.quote:
Hahahahaha snap je. Helaas kom ik niet aan een favo. Behalve de geitjes, het varken en Keessie.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar je moet roeien met de riemen die je hebt. En als ik geen favo heb dan ben ik binnen 2 weken uitgekeken op die kneuzen.
Het waren Hiske en Christel....quote:Op maandag 11 maart 2019 17:02 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Niet echt snugger daar ,gebruk de klauw v/d hamer en zet hem tussen de plank en het blokje gaat makkelijker denk ik.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een haatdragend mens zeg die vrouw.quote:
Vond het een hele lage minne streek kan er niets aan doenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim kwam even heel stoer de auto uit,kreeg een pakje tampons.Wist niet te reageren.Toen begon er een dame over uitkeringtrekkers,en over een hovenier met wietplantjes.Toen was het verhaaltje snel klaar.
FB schuim zegt dat Emil als beveiliger voor Talpa werktquote:Op maandag 11 maart 2019 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een haatdragend mens zeg die vrouw.
Wat deed Emil dan daar?[..]
Vond het een hele lage minne streek kan er niets aan doen
Het zegt ook wel genoeg over die vrouw zelf, daar heen gaan om dit te doen hoe zielig ben je dan
Welnee, die was redacteur daar maar zit nu bij Mas Media.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:12 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
FB schuim zegt dat Emil als beveiliger voor Talpa werkt
A zo, ze hadden dus veel boze schuimpjes verwacht waarschijnlijkquote:Op maandag 11 maart 2019 17:12 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
FB schuim zegt dat Emil als beveiliger voor Talpa werkt
klinkt aardig succesvolquote:Op maandag 11 maart 2019 17:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie heeft niet echt gestudeerd, niet hoog.
Heeft incasso bureau opgezet, ging niet helemaal goed, van de hand gedaan, UTO 1 in.
Samenwerking met Boyd, ging niet helemaal goed, andere dingen geprobeerd, UTO2 in.
Dat incassobureau had hij samen met een neef of vriend en hij heeft zich uit laten kopen. Dus waar jij het vandaan haalt dat dat niet goed ging? Allemaal leuk en aardig die kwaadsprekerij, het staat alleen mijlenver van de waarheid af.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie heeft niet echt gestudeerd.
Heeft incasso bureau opgezet, ging niet helemaal goed, van de hand gedaan, UTO 1 in.
Samenwerking met Boyd, ging niet helemaal goed, andere dingen geprobeerd, UTO2 in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |