Merel....quote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef BarryOSeven het volgende:
Wie heeft die column geschreven dan? Dat heb ik even gemist.
Dus allemaal flauwekul met ik wil post.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon een telefoon waarmee ze kunnen bellen
die schrijft ze nog steeds maar ik heb geen idee waar die geplaatst wordenquote:
Doe dat jezelf niet aan.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef BloesBloes het volgende:
En opeens weet je 't, je wordt Mylene-fan
Een of ander roddelblad. Maar die Mylene is gewoon aan het overacteren. Ze zag dat ze op de streams was en gaat ineens na het over het luchtje van jens te hebben over die kolom beginnen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die schrijft ze nog steeds maar ik heb geen idee waar die geplaatst worden
Ik zou het oprecht ook net weten.......Prive ? Story?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die schrijft ze nog steeds maar ik heb geen idee waar die geplaatst worden
Tuurlijk maar kunnen doen is wat anders dan ook echt doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er een stuk of tien die er misschien wat mee kunnen doen. En dan taarten maken met wel lekker roomboter en bakkersroom en cheesecake's maken ipv van die vega shit, dat lijkt me ook niet te vreten.
Waarom? Eén van de regels van het spel is dat ze alleen zakelijk mogen bellen, maar ik twijfel er niet aan dat Lotus dat aan haar laars heeft gelapt en anders Mike wel .quote:Op maandag 11 maart 2019 16:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus allemaal flauwekul met ik wil post.
De Linda moeten de inkomsten wel binnen de familie houdenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht ook net weten.......Prive ? Story?
Vorige waren in de story geplaatst zie ik netquote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
De Linda moeten de inkomsten wel binnen de familie houden
Ik dacht in het begin ze is wel leuk , maar ik heb dit al bij gesteldquote:Op maandag 11 maart 2019 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mylene zeik niet zo en kom je nest uit.
Wat een zelfkennis he van dat meisje.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef BloesBloes het volgende:
Mylene heeft eindelijk ook ontdekt wie de bitch from hell is
Ik vind haar een vervelende over acterende aanstellerig zich zelf overschattende puber. En in combi met Jens vind ik het een minder leuk stel.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin ze is wel leuk , maar ik heb dit al bij gesteld
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom? Eén van de regels van het spel is dat ze alleen zakelijk mogen bellen, maar ik twijfel er niet aan dat Lotus dat aan haar laars heeft gelapt en anders Mike wel .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach vind ze wel lachen ze weet in ieder geval de meeste andere dames daar en Jessie te irriterenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin ze is wel leuk , maar ik heb dit al bij gesteld
quote:Op maandag 11 maart 2019 16:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ach, ik marcheer niet lekker in een kudde, dus dat komt goed
Joh ze slijmt zich regelmatig rot bij Jessie. En had die in het begin toe gehapt bij haar had jens alleen gelegen in zijn bedje.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:37 schreef Nexus71 het volgende:
[..]
Ach vind ze wel lachen ze weet in ieder geval de meeste andere dames daar en Jessie te irriteren![]()
![]()
Dat is nou zo raar, ze zien toch zelf ook dat er spullen staan waar wat mee gedaan kan worden? Ik zou het wel weten. Maar het blijft toch een soort van vakantie park voor het grootste gedeelte daarquote:Op maandag 11 maart 2019 16:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk maar kunnen doen is wat anders dan ook echt doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |