abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 maart 2019 @ 17:39:34 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185545643
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:37 schreef Rose_Red het volgende:
[..]

Serieus? Geef mij de instelling maar, gewoon je natje en je droogje krijgen. Van alle kanten hulp. Heerlijk lijkt me dat
Nou ja, behalve dat je niet kunt gaan en staan waar je wilt.
Dat zou ik wel een behoorlijk issue vinden, maar ik denk wel dat het een doorweekte doos onder een brug verslaat, vooral omdat je wel de mogelijkheid blijft hebben jezelf schoon te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185545645
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:37 schreef Rose_Red het volgende:
[..]

Serieus? Geef mij de instelling maar, gewoon je natje en je droogje krijgen. Van alle kanten hulp. Heerlijk lijkt me dat
Tot je een flinke naald in je reet krijgt die ervoor zorgt dat je voor een lange tijd verlamd blijft.
  maandag 11 maart 2019 @ 17:40:47 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185545664
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:39 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Tot je een flinke naald in je reet krijgt die ervoor zorgt dat je voor een lange tijd verlamd blijft.
Ja, dat is echt de standaard procedure.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185545667
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]

Nou ja, behalve dat je niet kunt gaan en staan waar je wilt.
Dat zou ik wel een behoorlijk issue vinden, maar ik denk wel dat het een doorweekte doos onder een brug verslaat, vooral omdat je wel de mogelijkheid blijft hebben jezelf schoon te houden.
Onzin. Jij kiest liever voor vrijheid dan bewaring.

En daarnaast zijn er daklozenopvangen
pi_185545673
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]

Nou ja, behalve dat je niet kunt gaan en staan waar je wilt.
Dat zou ik wel een behoorlijk issue vinden, maar ik denk wel dat het een doorweekte doos onder een brug verslaat, vooral omdat je wel de mogelijkheid blijft hebben jezelf schoon te houden.
Ja als je in een gesloten afdeling zit. Maar dat is voor iemands eigen bestwil.
pi_185545689
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:39 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Tot je een flinke naald in je reet krijgt die ervoor zorgt dat je voor een lange tijd verlamd blijft.
gelul, dat krijg je alleen als je een gevaar bent voor jezelf of voor anderen. als je denkt dat dat het eerste is wat er met je broer gebeurd is dat alleen maar meer reden om hem daar snel in te krijgen.. want dan betekend dat dat je eigenlijk wel zeker weet dat hij iemand kwaad gaat doen.
nee zo'n instelling is geen feest. maar wel een plek waar mensen hun krijgen.
het feit dat je ouders hem zo zat zijn en hem zo ontzettend geen hulp kunnen geven dat ze hun bloedeigen zoon op straat schoppen zegt genoeg.. hij heft hulp nodig.. je probeert hem nu gewoon op te Bergen en iemand anders zijn probleem te maken. vand e verhuurder of zijn buren.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  maandag 11 maart 2019 @ 17:42:53 #57
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_185545706
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:50 schreef Serhfood het volgende:
Hij beweert dat mijn broertje van 9 een onderdeel zou zijn van een complot tegen hem om hem zogenaamd te terroriseren.

En dat is niet zo?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_185545716
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef Serhfood het volgende:
Mijn broer is niet gevaarlijk. Alleen een waan zou ervoor kunnen zorgen dat die iets geks zou kunnen doen want hij voelt zich bedreigd.
Gegeven dat hij al waanideeën heeft, lijken mij deze twee zinnen elkaar tegen te spreken. Je broer is gewoon gevaarlijk.
pi_185545807
quote:
is dit niet gewoon die knakker die laatst al topics aan het openen was over schizofrenie en cliënten en zo?
  maandag 11 maart 2019 @ 17:49:09 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185545819
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]

En dat is niet zo?
Natuurlijk wel, samen met huisarts Merel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185545909
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:41 schreef freak1 het volgende:
[..]

gelul, dat krijg je alleen als je een gevaar bent voor jezelf of voor anderen. als je denkt dat dat het eerste is wat er met je broer gebeurd is dat alleen maar meer reden om hem daar snel in te krijgen.. want dan betekend dat dat je eigenlijk wel zeker weet dat hij iemand kwaad gaat doen.
nee zo'n instelling is geen feest. maar wel een plek waar mensen hun krijgen.
het feit dat je ouders hem zo zat zijn en hem zo ontzettend geen hulp kunnen geven dat ze hun bloedeigen zoon op straat schoppen zegt genoeg.. hij heft hulp nodig.. je probeert hem nu gewoon op te Bergen en iemand anders zijn probleem te maken. vand e verhuurder of zijn buren.
Hij neemt geen medicatie in omdat hij denkt dat hij niet ziek is. Dan blijft er maar 1 optie over.
pi_185545939
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:48 schreef Allures het volgende:
[..]

is dit niet gewoon die knakker die laatst al topics aan het openen was over schizofrenie en cliënten en zo?
Nee ik heb wel wat topics gelezen over mensen met schizofrenie en wat voor problemen zij ondervinden.
pi_185545950
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:54 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Hij neemt geen medicatie in omdat hij denkt dat hij niet ziek is. Dan blijft er maar 1 optie over.
En waar is hij nu?
pi_185545960
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:54 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Hij neemt geen medicatie in omdat hij denkt dat hij niet ziek is. Dan blijft er maar 1 optie over.
fuck me..
dan vind ik het oprecht ziek dat je meewerkt aan het loslaten van een gevaar voor de maatschappij..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_185546001
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:54 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Hij neemt geen medicatie in omdat hij denkt dat hij niet ziek is. Dan blijft er maar 1 optie over.
Niks doen zoals de afgelopen vijf jaar?

Ik begrijp prima dat jullie besloten hebben dat hij uit huis moet, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat dit de beste weg is die jullie bewandelen. Het lost het probleem niet op, ook al voelt dat voor jullie misschien wel zo omdat jullie de handen er af trekken en de andere kant op kijken (nog even een huisje regelen en dan de andere kant opkijken).

Net jullie weten waar hij toe in staat is en hoe het echt met hem gaat. Je doet net alsof er niks aan de hand is, maar hij moet wel echt weg want gevaarlijk. Dat spreekt elkaar tegen.

Maar succes met die advocaat en je broers. Fijn voor jullie dat die gevaarlijke broer zometeen niet meer bestaat, zijn eigen probleem en iemand anders zijn probleem
pi_185546051
We zullen hem blijven steunen. We houden een oogje in het zeil. Alleen wel op afstand graag.
pi_185546074
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:57 schreef freak1 het volgende:
[..]

fuck me..
dan vind ik het oprecht ziek dat je meewerkt aan het loslaten van een gevaar voor de maatschappij..
Om hem überhaupt bij een dokter te krijgen moetje hem of k.o slaan of met 10 man vasthouden ofzo. Hij is er oprecht van overtuigd dat hij niets mankeert. Hij zegt dat hij zich beter dan ooit voelt.
  maandag 11 maart 2019 @ 18:03:26 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185546082
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:01 schreef Serhfood het volgende:
We zullen hem blijven steunen. We houden een oogje in het zeil. Alleen wel op afstand graag.
Waar is hij nu dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 maart 2019 @ 18:04:06 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185546098
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 17:57 schreef freak1 het volgende:
[..]

fuck me..
dan vind ik het oprecht ziek dat je meewerkt aan het loslaten van een gevaar voor de maatschappij..
En hoe zou jij het dan voor je zien? Dat ze hem thuis opsluiten in een kamertje? Af en toe eruit om te douchen?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 11 maart 2019 @ 18:04:18 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185546103
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Om hem überhaupt bij een dokter te krijgen moetje hem of k.o slaan of met 10 man vasthouden ofzo. Hij is er oprecht van overtuigd dat hij niets mankeert. Hij zegt dat hij zich beter dan ooit voelt.
Behalve toen hij graag Wajong wilde, toen was hij het helemaal met de huisarts eens.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185546113
Zoals ik al zei TS heeft helemaal geen broer maar vraagt dit gewoon voor zichzelf

R&P / Lachen en huilen.
pi_185546118
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]

Behalve toen hij graag Wajong wilde, toen was hij het helemaal met de huisarts eens.
Iets klopt niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185546119
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]

Waar is hij nu dan?
Heb gehoord dat hij ergens had ingebroken waar hij nu tijdelijk verblijft. Waar en hoe weet ik niet.
pi_185546121
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 18:03 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Om hem überhaupt bij een dokter te krijgen moetje hem of k.o slaan of met 10 man vasthouden ofzo. Hij is er oprecht van overtuigd dat hij niets mankeert. Hij zegt dat hij zich beter dan ooit voelt.
Jullie zelf wantrouwen artsen, dan is het bij voorbaat toch al kansloos? En dat hij jou aanviel noem je beschamend. Tsjonge, is dat jullie cultuur ofzo? Want ik gok dat Havermoutkoekje gelijk heeft
pi_185546131
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:40 schreef Ludachrist het volgende:
Als TS zijn broer met wat halve waarheden en leugentjes om bestwil middels een urgentieverklaring een normale woonruimte bezorgt hoop ik dat de politie TS en familie even met een bezoekje vereert nadat broerlief vanuit een waan de buren heeft aangevallen.
En dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')