Is nu bij Boulevard. Ze doelt op vrouwen/vriendinnen die Tinderen en heel veel daten. Tsja.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:04 schreef MissButterflyy het volgende:
Las ergens anders weer dat ze vergeleken met veel andere vrouwen als non leeft. Dat klinkt toch heel anders.
De supporters hebben al die tijd gelijk gehadquote:Op donderdag 18 april 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ken Sylvie vooral als de hoer van Amsterdam.
quote:Op donderdag 18 april 2019 19:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
De supporters hebben al die tijd gelijk gehad
quote:Sylvie Meis haalt op Instagram vilein uit naar het interview dat haar ex-man Rafael van der Vaart met hun zoontje Damián heeft gegeven aan de NOS. Dat is te zien op het sociale medium, twittert 6 Inside-ster Rob Goossens. Presentatrice Rivkah op het Veld sprak met vader en zoon in de sportrubriek ‘In de Voetsporen’. “Jullie wonen natuurlijk niet altijd samen. Is dat dan lastig in twee verschillende landen wonen?“, vroeg Rivkah een Damián, die deels bij Sylvie woont.
Damián daarop: “Ja, als ik een lange tijd bij mijn vader ben – net zoals twee weken nu – dan doet het wel een beetje pijn als ik dan wegga naar Hamburg.”
Hamburg is de woonplaats van moeder Sylvie. Rafael: “Hij heeft natuurlijk zijn zusje nog. Dan wordt het allemaal wat moeilijker om weg te gaan, hè?”
Rivkah: “Mis je hem dan voor bepaalde dingen?”
Damián: “Ja, ik mis hem altijd.”
Best wel logisch natuurlijk, want van mama moet hij de hele tijd foto’s maken. Ook met Pasen weer, is te zien op Instagram. “What a blessed Easter 🙏🏼🙏🏼 surrounded with my beloved friends.. and my son Damian made the pic (I don’t show him on my IG cause of his privacy)“, zegt ze met een duidelijke sneer die Rafaël, die Damián wél voor de camera haalt.
Rob Goossens: “Lol. Daags na die fijne NOS-video van Raf van der Vaart en Damian schrijft moeder Sylvie dat ze Damian niet toont ’cause of his privacy’. Doe eens even normaal, raar wijf. Sylvie reageert haar waardeloze smaak in mannen via Damian af op haar ex. Ontzettend sneu voor Rafael en Damian.”
De Instagram-foto:
Wellicht met goedkeuring van diens ouders?quote:Op maandag 22 april 2019 12:50 schreef Pippi het volgende:
"and my son Damian made the pic (I don’t show him on my IG cause of his privacy)“
Maar wel kinderen van anderen op je Instagram
Heeft Damian dat gezegd dan?quote:Op maandag 22 april 2019 18:25 schreef IriYe het volgende:
Volgens mij kan ze gewoon niet hebben dat Damian liever bij zijn vader is dan bij het neppe leven van zijn moeder.
Nee joh, natuurlijk niet, en het is ook logisch dat als je van je lang leve de lol adres weer naar je school en andere verplichtingen adres gaat, en daar een ouder en zusje moet missen, dat je dan weer even moet wennen, ongeacht het feit dat daar de andere ouder is.quote:
Het zou pas wat zijn als al deze mannen dat uit eigen ervaring weten.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als 10.000 man het zingt dan moet het wel waar zijn!
Altijd op zoek? Hoe weet jij dat? Ik hoorde alleen dat ze in dat interview vertelde dat ze wel verlangt naar de ware maar dat hebben wel meer vrouwen. Vast ook "powervrouwen" weet ik niet precies wat dat inhoudt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:37 schreef IriYe het volgende:
Misschien moet zij eens wat minder hard op zoek gaan met haar zaadvragende ogen.
Valt mij op dat die zogenaamde powervrouwen {Fajah, Silvie} altijd op zoek zijn naar een vent.
Tot zover de onafhankelijke powervrouw.
Ik zie de sneer ook niet.quote:Op maandag 22 april 2019 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet, en het is ook logisch dat als je van je lang leve de lol adres weer naar je school en andere verplichtingen adres gaat, en daar een ouder en zusje moet missen, dat je dan weer even moet wennen, ongeacht het feit dat daar de andere ouder is.
Ze doen ook wel lekker makkelijk alsof Sylvie naar Rafael sneert met die privacy on insta opmerking.
Ze heeft factor 9 volgers (126K volgers bij Rafael vs 1,1 miljoen volgers bij Sylvie).
Om het over de postfrequentie nog maar niet te hebben, ander soort volgers ook.
Maar goed, men moet kennelijk iets te zeiken hebben.
De moeder van deze kinderen heeft zelf gezegd dat ze toestemming heeft gegeven. Maar goed, bij sommigen kan ze echt niets goed doen en wellicht ben jij daar 1 van met jequote:Op maandag 22 april 2019 12:50 schreef Pippi het volgende:
"and my son Damian made the pic (I don’t show him on my IG cause of his privacy)“
Maar wel kinderen van anderen op je Instagram
Ik ben daar wel eentje van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar goed, bij sommigen kan ze echt niets goed doen en wellicht ben jij daar 1 van met je
quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eentje van.![]()
Dat ziet er toch niet uit, man! Allemaal gewone mensjes op een foto en dan staat Syl daar in haar prada's en jurkje. Kan me zo voorstellen dat iedereen gezellig bij de open deur stond maar dat die arme mensen uuuuren op de tocht stonden omdat Syl nog met haar glam squad in de logeerkamer zat omdat ze bijgepoederd moest worden. 2 uren en 8 minuten later was ze klaar om geschoten te worden zonder haar kind natuurlijk want ZIJ respecteert zn privacy WEL,
En dat is idd een sneer natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |