De Poort stond open net, en volgens Talpa offiëele persbericht is Utopia geen gevangenis, ze kunne zo naar huis naar hun geliefdenquote:
Ja dat zei ze idd. De vraag is van wie... febo of familiequote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mag niet komen op de Bruiloft
zee Shell
iemand verstaan ?
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O vandaar de bruiloft op korte termijn.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja! Er kwam ineens een hele waterval uit. Zo snel kan ik niet typen
quote:
Klopt !quote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mag niet komen op de Bruiloft
zee Shell
iemand verstaan ?
Motorrijden blijft gevaarlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ex ligt onder de morfine, kan waarschijnlijk nooit zijn arm meer gebruiken.
Ze mag niet bij het trouwen van het nichtje zijn en moeder wil niet komen omdat ze klaar is met Utopia.
Nope, inhoud niet beschikbaar.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef krabje het volgende:
ik heb een link van een filmpje in het social media topic gezet,ik hoop dat hij het doet.
Een moetje,zei ik al.quote:
ik wult het getikt had gedaan wezen daarintegenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja! Er kwam ineens een hele waterval uit. Zo snel kan ik niet typen
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:53 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zie wel dit op een FB, berichten en zo.Ik heb vaak warrdeloos kutvolk gezien maar dit slaat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het. Jij bent sneller dan ik benquote:Op maandag 11 maart 2019 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik wult het getikt had gedaan wezen daarintegen
staat boven U
Dat zou mijn dag helemaal maken eerst Tim naar huis en nu Pennywise twee vliegen in 'één klap kan niet beter!quote:Op maandag 11 maart 2019 14:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown wil alleen maar tips van thuis.![]()
De tip is toch GA NAAR HUIS!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |